1 min czytania

Co to jest wartość życiowa klienta?

Jednym z ważnych wskaźników, który umożliwia firmom uchwycenie długoterminowej wartości kontaktów z klientami, jest wartość życiowa klienta. Bierze pod uwagę oczekiwaną kwotę, jaką klient wyda w firmie podczas całego okresu jej użytkowania.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Jednym z ważnych wskaźników, który umożliwia firmom uchwycenie długoterminowej wartości kontaktów z klientami, jest wartość życiowa klienta. Bierze pod uwagę oczekiwaną kwotę, jaką klient wyda w firmie podczas całego okresu jej użytkowania. Aby rozwiązać ten problem, firmy biorą pod uwagę dwa podstawowe elementy. W pierwszej kolejności biorą pod uwagę średni dochód, jaki przynosi konsument. Następnie przewidują czas, przez jaki konsument prawdopodobnie będzie dokonywał u nich zakupów.

Pomnożenie tych dwóch liczb pomaga firmom zrozumieć ogólną wartość klienta w czasie. Dokonywanie mądrych osądów dotyczących marketingu, obsługi klienta i rozwoju produktu zależy w dużej mierze od tej wiedzy. Na przykład korporacja może bardziej skoncentrować się na przyciąganiu i utrzymywaniu określonych rodzajów klientów, jeśli jest świadoma, że niektórzy z nich zwykle pozostają w pobliżu dłużej i wydają więcej. Alternatywnie, jeśli odkryją, że niektórzy konsumenci mają niską wartość życiową, mogą poszukać strategii zwiększenia wydatków lub pogłębienia więzi z firmą.

 

 

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych
4 min czytania

Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych

Ostatnio trzy duże brytyjskie marki detaliczne – Marks & Spencer, Co-op i Harrods – padły ofiarą rozległych cyberataków, które znacząco zakłóciły ich działalność i ujawniły poważne luki w zabezpieczeniach ich systemów informatycznych. Incydenty te uwypuklają rosnące zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, przed którymi stoi brytyjski sektor detaliczny, podkreślając pilną potrzebę silniejszej ochrony, ponieważ cyberprzestępcy coraz częściej atakują […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Korzyści z globalnej ekspansji: Dlaczego warto to rozważyć
14 min czytania

Korzyści z globalnej ekspansji: Dlaczego warto to rozważyć

Sposób prowadzenia działalności gospodarczej ulega ciągłym zmianom, co nie jest zaskoczeniem. A wśród stale rosnących wzajemnych połączeń wydaje się, że granice między krajami, jeśli nie zniknęły, to przynajmniej stały się mniejszą barierą – bardziej symboliczną niż rzeczywistą, jeśli chodzi o wzrost. Ekspansja na nowe rynki oferuje wiele możliwości, od zwiększonego potencjału przychodów po większą rozpoznawalność […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+