Współczynnik otwarć wiadomości e-mail jest kluczowym wskaźnikiem wydajności w e-mail marketingu. Mierzy odsetek odbiorców, którzy przeglądają wiadomość e-mail z danej kampanii. Aby obliczyć: Współczynnik otwarć = (Liczba otwartych wiadomości e-mail / liczba dostarczonych wiadomości e-mail) x 100. Wskaźniki otwarć wahają się w zależności od branży, ale ogólna średnia oscyluje wokół 17%. Dążenie do spełnienia lub przekroczenia tego poziomu odniesienia jest ogólnie uważane za dobrą praktykę.
Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.
Według najnowszych danych, sklep TikTok zyskał na popularności jako miejsce docelowe dla kupujących w okresie świątecznym w tym sezonie. Według giganta mediów społecznościowych, w Czarny Piątek i Cyberponiedziałek w 2024 r. odnotowano bezprecedensowy poziom zaangażowania zarówno ze strony głównych marek, jak i niezależnych sprzedawców detalicznych.