1 min czytania

Co to jest Google Discover?

Google Discover to funkcja mobilna, która zapewnia użytkownikom wyselekcjonowany kanał z artykułami, wiadomościami i innymi treściami na podstawie ich zainteresowań i historii wyszukiwania. Pojawia się na stronie głównej aplikacji Google na urządzeniach mobilnych oraz na stronie głównej Google.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Google Discover to funkcja mobilna, która zapewnia użytkownikom wyselekcjonowany kanał z artykułami, wiadomościami i innymi treściami na podstawie ich zainteresowań i historii wyszukiwania. Pojawia się na stronie głównej aplikacji Google na urządzeniach mobilnych oraz na stronie głównej Google.com na urządzeniach z Androidem. Discover wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego, by pokazywać użytkownikom treści, które mogą ich zainteresować, zanim zaczną ich szukać, w tym takie tematy jak sport, wiadomości, rozrywka i inne. Treści są automatycznie aktualizowane i mają na celu dostarczanie świeżych, istotnych informacji dostosowanych do preferencji i zachowań każdego użytkownika w Internecie.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.
3 min czytania

Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.

Według najnowszych danych, sklep TikTok zyskał na popularności jako miejsce docelowe dla kupujących w okresie świątecznym w tym sezonie. Według giganta mediów społecznościowych, w Czarny Piątek i Cyberponiedziałek w 2024 r. odnotowano bezprecedensowy poziom zaangażowania zarówno ze strony głównych marek, jak i niezależnych sprzedawców detalicznych.

Przeczytaj artykuł
Redefinicja męskości w marketingu: Jak marki mogą dotrzeć do współczesnych mężczyzn
5 min czytania

Redefinicja męskości w marketingu: Jak marki mogą dotrzeć do współczesnych mężczyzn

Marki stoją przed ważnym wyzwaniem zmiany sposobu przedstawiania mężczyzn w swoich kampaniach. Według ostatniego raportu Kantar, współcześni odbiorcy nie mogą identyfikować się z utrwalonymi stereotypami na temat silnych i odpornych mężczyzn. Zamiast tego, inkluzywna męskość w marketingu z różnymi różnicami jest kluczem do budowania więzi z konsumentami i rozwoju marki. Przyjrzyjmy się wnioskom, które e-commerce […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+