1 min czytania

Co to jest Google Discover?

Google Discover to funkcja mobilna, która zapewnia użytkownikom wyselekcjonowany kanał z artykułami, wiadomościami i innymi treściami na podstawie ich zainteresowań i historii wyszukiwania. Pojawia się na stronie głównej aplikacji Google na urządzeniach mobilnych oraz na stronie głównej Google.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Google Discover to funkcja mobilna, która zapewnia użytkownikom wyselekcjonowany kanał z artykułami, wiadomościami i innymi treściami na podstawie ich zainteresowań i historii wyszukiwania. Pojawia się na stronie głównej aplikacji Google na urządzeniach mobilnych oraz na stronie głównej Google.com na urządzeniach z Androidem. Discover wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego, by pokazywać użytkownikom treści, które mogą ich zainteresować, zanim zaczną ich szukać, w tym takie tematy jak sport, wiadomości, rozrywka i inne. Treści są automatycznie aktualizowane i mają na celu dostarczanie świeżych, istotnych informacji dostosowanych do preferencji i zachowań każdego użytkownika w Internecie.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał
3 min czytania

Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał

Żadna technologia nie ma obecnie tak głębokiego wpływu na świat biznesu jak sztuczna inteligencja. Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, a coraz więcej firm integruje je ze swoimi procesami. Sztuczna inteligencja robi również furorę w handlu elektronicznym – od tworzenia treści i rekomendacji produktów po lepszą obsługę klienta i zapobieganie oszustwom. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki
6 min czytania

Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki

Jeszcze do niedawna wprowadzanie pytań i zapytań do wyszukiwarki było całkowicie naturalne. Dziś sytuacja uległa zmianie. Oprócz tego, że do gry wkracza sztuczna inteligencja, ludzie coraz częściej szukają odpowiedzi bezpośrednio w mediach społecznościowych. Zamiast Google, otwierają TikTok lub Instagram i oczekują szybkich, praktycznych wyjaśnień, najlepiej w formie krótkiego wideo. Tego typu treści, znane jako treści […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Zaawansowane funkcje Google Analytics 4
13 min czytania

Zaawansowane funkcje Google Analytics 4

Google Analytics 4 to nie tylko kolejna wersja Google Analytics, ale zupełnie nowe podejście do analizy danych użytkowników. Oferuje kilka zaawansowanych funkcji, które pozwalają na bardziej efektywną pracę z danymi i uzyskanie głębszego wglądu w zachowania odwiedzających. Jeśli chcesz uzyskać dokładniejszy wgląd w swoich klientów i zoptymalizować kampanie marketingowe, nadszedł czas, aby poznać zaawansowane funkcje […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+