Google Discover to funkcja mobilna, która zapewnia użytkownikom wyselekcjonowany kanał z artykułami, wiadomościami i innymi treściami na podstawie ich zainteresowań i historii wyszukiwania. Pojawia się na stronie głównej aplikacji Google na urządzeniach mobilnych oraz na stronie głównej Google.com na urządzeniach z Androidem. Discover wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego, by pokazywać użytkownikom treści, które mogą ich zainteresować, zanim zaczną ich szukać, w tym takie tematy jak sport, wiadomości, rozrywka i inne. Treści są automatycznie aktualizowane i mają na celu dostarczanie świeżych, istotnych informacji dostosowanych do preferencji i zachowań każdego użytkownika w Internecie.
YouTube, TikTok i Instagram odpowiadają teraz za 60% odkrywania produktów
Podczas gdy firmy inwestują 90% budżetów SEO w Google, ich klienci szukają gdzie indziej. Analiza 1,5 miliarda wyszukiwań przeprowadzona przez agencję Rise at Seven pokazuje, że Google ma obecnie zaledwie 34,5% udziału w całkowitej aktywności wyszukiwania. A reszta? YouTube, TikTok i Instagram.