1 min czytania

Co to jest fragment rozszerzony?

Fragment rozszerzony to rozszerzony fragment kodu w wynikach wyszukiwania, który dostarcza użytkownikom więcej informacji niż zwykły wynik wyszukiwania. Jest to rozszerzony fragment kodu, który wyświetla dodatkowe dane wyodrębnione z uporządkowanych danych na stronie.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Fragment rozszerzony to rozszerzony fragment kodu w wynikach wyszukiwania, który dostarcza użytkownikom więcej informacji niż zwykły wynik wyszukiwania. Jest to rozszerzony fragment kodu, który wyświetla dodatkowe dane wyodrębnione z uporządkowanych danych na stronie.

Normalny wynik wyszukiwania zawiera tylko tytuł strony, adres URL i krótki opis. Fragment rozszerzony zawiera dodatkowe informacje, które pomagają użytkownikom uzyskać lepszy wgląd już bezpośrednio w wyniki wyszukiwania. Na przykład w przypadku witryn e-commerce fragment rozszerzony może zawierać cenę produktu, jego dostępność i liczbę recenzji, co może zwiększyć prawdopodobieństwo, że użytkownik kliknie w wynik.

Rich snippet jest wynikiem odpowiednio zaimplementowanych danych strukturalnych (na przykład poprzez znaczniki produktów) i może znacznie poprawić widoczność i atrakcyjność strony w wyszukiwarce. Dla firm oznacza to większą szansę na uzyskanie ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania, ponieważ wyniki wyszukiwania z fragmentami rozszerzonymi są zazwyczaj bardziej angażujące i pouczające.

Dzięki narzędziu Google możesz sprawdzić, jak radzi sobie Twoja strona.

 

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
YouTube, TikTok i Instagram odpowiadają teraz za 60% odkrywania produktów
3 min czytania

YouTube, TikTok i Instagram odpowiadają teraz za 60% odkrywania produktów

Podczas gdy firmy inwestują 90% budżetów SEO w Google, ich klienci szukają gdzie indziej. Analiza 1,5 miliarda wyszukiwań przeprowadzona przez agencję Rise at Seven pokazuje, że Google ma obecnie zaledwie 34,5% udziału w całkowitej aktywności wyszukiwania. A reszta? YouTube, TikTok i Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Włochy wzywają UE do opodatkowania paczek o niskiej wartości dwa lata wcześniej
2 min czytania

Włochy wzywają UE do opodatkowania paczek o niskiej wartości dwa lata wcześniej

Włoski minister gospodarki Giancarlo Giorgetti zwraca się do Unii Europejskiej o przyspieszenie opłaty od paczek o niskiej wartości z 2028 na 2026 rok, donosi Reuters. Według Giorgettiego, UE potrzebuje „silnych i szybkich” przepisów przeciwko tanim i nieuregulowanym produktom spoza UE.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Black Friday 2024: Co liczby mówią o e-commerce w Grecji
4 min czytania

Black Friday 2024: Co liczby mówią o e-commerce w Grecji

Piątek nadal służy jako jeden z najważniejszych punktów odniesienia dla sektorów handlu detalicznego i e-commerce. W Grecji przekształcił się z nowości w wydarzenie zakupowe o ugruntowanej pozycji, kształtujące oczekiwania konsumentów i testujące gotowość operacyjną sklepów internetowych co roku w listopadzie. Dane z 2024 r. pokazują nie tylko sposób, w jaki greccy konsumenci robią zakupy, ale […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz