W wynikach wyszukiwania w internecie jest to krótki fragment lub podsumowanie zawartości strony internetowej, wyświetlane pod tytułem strony i adresem URL. Fragmenty kodu zapewniają użytkownikom szybki podgląd trafności strony w stosunku do ich zapytania. Mogą to być zwykłe fragmenty tekstu, fragmenty rozszerzone z dodatkowymi danymi, takimi jak oceny lub ceny, lub fragmenty z wyróżnionymi elementami wyświetlanymi w widocznym miejscu u góry wyników wyszukiwania. Wyszukiwarki zazwyczaj generują fragmenty automatycznie , chociaż właściciele witryn mogą wpływać na nie za pomocą technik optymalizacji.
Przewodnik po reklamach na platformach Meta: Zwiększ swoje świąteczne kampanie e-commerce
Wraz ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia i okresem Black Friday, firmy e-commerce przygotowują się do jednego z najbardziej ruchliwych sezonów zakupowych w roku. Meta i jej platformy, w szczególności Facebook i Instagram, odgrywają kluczową rolę w kampaniach marketingowych przez cały rok. Podczas największych świąt zakupowych marketerzy, co zrozumiałe, nie mogą ich pominąć. Aby pomóc […]