1 min czytania

Co to jest Earnings Per Click (EPC)?

Średni zarobek afilianta za każde kliknięcie jego linków afiliacyjnych. Jest on obliczany poprzez podzielenie całkowitych zarobków afilianta przez liczbę wygenerowanych kliknięć.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Średni zarobek afilianta za każde kliknięcie jego linków afiliacyjnych. Jest on obliczany poprzez podzielenie całkowitych zarobków afilianta przez liczbę wygenerowanych kliknięć. EPC jest kluczowym wskaźnikiem do oceny rentowności programu i porównywania różnych ofert afiliacyjnych. Wyższy EPC wskazuje na bardziej efektywną monetyzację ruchu. Partnerzy często wykorzystują EPC do ustalania priorytetów, które produkty promować, podczas gdy sprzedawcy monitorują EPC, aby ocenić konkurencyjność swojego programu na rynku. EPC może się znacznie różnić w zależności od niszy, ceny produktu i optymalizacji konwersji.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%
4 min czytania

Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%

Ostatnio na TikTok dzieje się coś szalonego. Lidl, niemiecki supermarket dyskontowy, upuszcza limitowane produkty w sklepie TikTok i wyprzedają się one szybciej niż kiedykolwiek. Ich dubajskie batoniki czekoladowe – te z nadzieniem pistacjowym, na punkcie których wszyscy mają obsesję – sprzedawały się w ilości 72 batonów na sekundę i skończyły się w ciągu 90 minut. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU