1 min czytania

Co to jest CRO?

CRO to skrót od Conversion Rate Optimization (optymalizacja współczynnika konwersji). Pod tym pojęciem kryją się różne działania związane z optymalizacją strony internetowej w celu zwiększenia współczynnika konwersji.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

CRO to skrót od Conversion Rate Optimization (optymalizacja współczynnika konwersji). Pod tym pojęciem kryją się różne działania związane z optymalizacją strony internetowej w celu zwiększenia współczynnika konwersji. Zmiany te są związane z user experience, czyli dążeniem do tego, aby strona internetowa była bardziej przyjazna dla użytkownika i odnosiła sukcesy. Jest to również związane z testowaniem stron internetowych, takimi jak testy A/B, które badają, która forma strony internetowej jest bardziej atrakcyjna dla klienta. Inną metodą może być badanie odbiorców, które ma na celu poznanie grupy docelowej, aby marketerzy mogli dostosować swoje kampanie i sprzedaż online.

 

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Google usprawnia integrację GA4 i Search Console
3 min czytania

Google usprawnia integrację GA4 i Search Console

Google opublikowało nową dokumentację, która usprawnia integrację danych z Google Analytics (GA4) i Search Console w celu poprawy wydajności witryny i analizy SEO. Aktualizacja ta zostanie szczególnie doceniona przez firmy, które chcą zwiększyć ruch organiczny i poprawić wrażenia użytkowników.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Kluczowe trendy kształtujące marketing efektywnościowy w 2025 r.
18 min czytania

Kluczowe trendy kształtujące marketing efektywnościowy w 2025 r.

Marketing efektywnościowy zmienia się teraz jak nigdy dotąd. Dzięki ulepszeniom jakości życia, takim jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i rzeczywistość rozszerzona, nasze życie zawodowe ewoluuje każdego dnia. Pod względem technologicznym widzimy już, że duże firmy, takie jak Google, Meta i Microsoft, wdrażają rozwiązania, które mogą pomóc reklamodawcom w kreatywności, personalizacji, lepszym targetowaniu i nie tylko. […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+