1 min czytania

Co to jest CPO?

CPO – Cost per order to termin, który odnosi się do kosztu zamówienia kampanii lub reklamy internetowej. Koszt ten oblicza się, dzieląc koszt reklamy przez liczbę udanych zamówień.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

CPO – Cost per order to termin, który odnosi się do kosztu zamówienia kampanii lub reklamy internetowej. Koszt ten oblicza się, dzieląc koszt reklamy przez liczbę udanych zamówień. Celem tej kalkulacji jest określenie, ile kosztuje uzyskanie zamówienia. Jeśli głównym celem tej formy marketingu jest po prostu generowanie sprzedaży, to koszt zamówienia jest preferowanym sposobem pomiaru tych danych.

 

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Google usprawnia integrację GA4 i Search Console
3 min czytania

Google usprawnia integrację GA4 i Search Console

Google opublikowało nową dokumentację, która usprawnia integrację danych z Google Analytics (GA4) i Search Console w celu poprawy wydajności witryny i analizy SEO. Aktualizacja ta zostanie szczególnie doceniona przez firmy, które chcą zwiększyć ruch organiczny i poprawić wrażenia użytkowników.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Kluczowe trendy kształtujące marketing efektywnościowy w 2025 r.
18 min czytania

Kluczowe trendy kształtujące marketing efektywnościowy w 2025 r.

Marketing efektywnościowy zmienia się teraz jak nigdy dotąd. Dzięki ulepszeniom jakości życia, takim jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i rzeczywistość rozszerzona, nasze życie zawodowe ewoluuje każdego dnia. Pod względem technologicznym widzimy już, że duże firmy, takie jak Google, Meta i Microsoft, wdrażają rozwiązania, które mogą pomóc reklamodawcom w kreatywności, personalizacji, lepszym targetowaniu i nie tylko. […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+