CMS to skrót od Content Management System, czyli system zarządzania treścią. System ten jest używany głównie przez laików, którzy nie znają języków programowania. Przeznaczone są do zarządzania treścią stron internetowych bez konieczności znajomości języków programowania. Dostęp do nich uzyskuje się za pośrednictwem interfejsu administracyjnego CMS, w którym można dodawać, edytować i modyfikować treści. Zaletą jest to, że osoby niebędące programistami mogą zarządzać treścią strony internetowej.
Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych
Ostatnio trzy duże brytyjskie marki detaliczne – Marks & Spencer, Co-op i Harrods – padły ofiarą rozległych cyberataków, które znacząco zakłóciły ich działalność i ujawniły poważne luki w zabezpieczeniach ich systemów informatycznych. Incydenty te uwypuklają rosnące zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, przed którymi stoi brytyjski sektor detaliczny, podkreślając pilną potrzebę silniejszej ochrony, ponieważ cyberprzestępcy coraz częściej atakują […]