CMS to skrót od Content Management System, czyli system zarządzania treścią. System ten jest używany głównie przez laików, którzy nie znają języków programowania. Przeznaczone są do zarządzania treścią stron internetowych bez konieczności znajomości języków programowania. Dostęp do nich uzyskuje się za pośrednictwem interfejsu administracyjnego CMS, w którym można dodawać, edytować i modyfikować treści. Zaletą jest to, że osoby niebędące programistami mogą zarządzać treścią strony internetowej.
Przewodnik po strategii SEO wideo: Podwój konwersje e-commerce
Włączenie silnej strategii SEO wideo nie jest opcjonalne na scenie e-commerce; Jest to raczej konieczne. Angażowanie konsumentów, poprawa widoczności produktów i zwiększanie konwersji zostały osiągnięte z dużym sukcesem za pomocą treści wideo. W tym artykule przedstawiono skuteczne podejścia do maksymalizacji treści wideo w celu podniesienia ogólnej wydajności e-commerce i poprawy wyników wyszukiwania.