1 min czytania

Anchor text (tekst zakotwiczenia)

Anchor text to hiperłącze, które jest częścią tekstu, zwykle wyróżnione na niebiesko. Jest klikalny i przenosi odwiedzającego do innej części strony, na zupełnie inną stronę lub w celu otwarcia pliku.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję

Anchor text to hiperłącze, które jest częścią tekstu, zwykle wyróżnione na niebiesko. Jest klikalny i przenosi odwiedzającego do innej części strony, na zupełnie inną stronę lub w celu otwarcia pliku. Linki te są używane przez wyszukiwarki, aby dowiedzieć się, o czym jest strona. Jeśli w tekście jest ich zbyt wiele, wyszukiwarka może oznaczyć to jako złośliwą treść i ukarać stronę. Może przybierać różne formy, w tym to samo słowo, co strona, do której linkuje, branding, pełny link do strony, ale także różne ogólne etykiety, takie jak „kliknij tutaj” lub linki w postaci obrazów. Link, który odnosi sukcesy w pozycjonowaniu, powinien spełniać kilka warunków, powinien być zwięzły i krótki, trafny i konkretny w stosunku do tego, do czego linkuje.

 

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Google usprawnia integrację GA4 i Search Console
3 min czytania

Google usprawnia integrację GA4 i Search Console

Google opublikowało nową dokumentację, która usprawnia integrację danych z Google Analytics (GA4) i Search Console w celu poprawy wydajności witryny i analizy SEO. Aktualizacja ta zostanie szczególnie doceniona przez firmy, które chcą zwiększyć ruch organiczny i poprawić wrażenia użytkowników.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Kluczowe trendy kształtujące marketing efektywnościowy w 2025 r.
18 min czytania

Kluczowe trendy kształtujące marketing efektywnościowy w 2025 r.

Marketing efektywnościowy zmienia się teraz jak nigdy dotąd. Dzięki ulepszeniom jakości życia, takim jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i rzeczywistość rozszerzona, nasze życie zawodowe ewoluuje każdego dnia. Pod względem technologicznym widzimy już, że duże firmy, takie jak Google, Meta i Microsoft, wdrażają rozwiązania, które mogą pomóc reklamodawcom w kreatywności, personalizacji, lepszym targetowaniu i nie tylko. […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+