1 min czytania

4A w marketingu

Model 4A odnosi się do strategii marketingowej, która określa, czy produkt lub usługa jest warta zaoferowania grupie klientów. Pierwszą kwestią jest przystępność cenowa, która jest postrzegana przede wszystkim z punktu widzenia klienta. Drugim jest dostępność, czyli ogólna dostępność tego, w jaki sposób reklama może pomóc marce dotrzeć do klienta. Kolejną kwestią jest świadomość, która odnosi się do tego, jak dobrze znany jest produkt. Ostatnią kwestią jest akceptacja, która jest albo świadomością produktu, albo chęcią wypróbowania produktu lub usługi.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Google usprawnia integrację GA4 i Search Console
3 min czytania

Google usprawnia integrację GA4 i Search Console

Google opublikowało nową dokumentację, która usprawnia integrację danych z Google Analytics (GA4) i Search Console w celu poprawy wydajności witryny i analizy SEO. Aktualizacja ta zostanie szczególnie doceniona przez firmy, które chcą zwiększyć ruch organiczny i poprawić wrażenia użytkowników.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Kluczowe trendy kształtujące marketing efektywnościowy w 2025 r.
18 min czytania

Kluczowe trendy kształtujące marketing efektywnościowy w 2025 r.

Marketing efektywnościowy zmienia się teraz jak nigdy dotąd. Dzięki ulepszeniom jakości życia, takim jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i rzeczywistość rozszerzona, nasze życie zawodowe ewoluuje każdego dnia. Pod względem technologicznym widzimy już, że duże firmy, takie jak Google, Meta i Microsoft, wdrażają rozwiązania, które mogą pomóc reklamodawcom w kreatywności, personalizacji, lepszym targetowaniu i nie tylko. […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+