1 min czytania

4A w marketingu

Model 4A odnosi się do strategii marketingowej, która określa, czy produkt lub usługa jest warta zaoferowania grupie klientów. Pierwszą kwestią jest przystępność cenowa, która jest postrzegana przede wszystkim z punktu widzenia klienta. Drugim jest dostępność, czyli ogólna dostępność tego, w jaki sposób reklama może pomóc marce dotrzeć do klienta. Kolejną kwestią jest świadomość, która odnosi się do tego, jak dobrze znany jest produkt. Ostatnią kwestią jest akceptacja, która jest albo świadomością produktu, albo chęcią wypróbowania produktu lub usługi.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Korzyści z globalnej ekspansji: Dlaczego warto to rozważyć
14 min czytania

Korzyści z globalnej ekspansji: Dlaczego warto to rozważyć

Sposób prowadzenia działalności gospodarczej ulega ciągłym zmianom, co nie jest zaskoczeniem. A wśród stale rosnących wzajemnych połączeń wydaje się, że granice między krajami, jeśli nie zniknęły, to przynajmniej stały się mniejszą barierą – bardziej symboliczną niż rzeczywistą, jeśli chodzi o wzrost. Ekspansja na nowe rynki oferuje wiele możliwości, od zwiększonego potencjału przychodów po większą rozpoznawalność […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Przeczytaj artykuł
Które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym? Spojrzenie na handel transgraniczny w Europie
3 min czytania

Które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym? Spojrzenie na handel transgraniczny w Europie

Najnowsze wyniki badania European Commerce Database (ECDB) ujawniają uderzające regionalne wzorce w zakresie tego, w jaki sposób różne kraje europejskie współpracują z międzynarodowymi sprzedawcami internetowymi i które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym. Analiza ta bada różne stopnie przyjęcia transgranicznego handlu elektronicznego na całym kontynencie, przy jednoczesnym zachowaniu integralności podstawowych danych rynkowych.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+