2 min czytania

Shein wykracza poza modę: produkty do pielęgnacji skóry, pasty do zębów i zabawki na horyzoncie

Chiński sklep internetowy Shein, znany ze sprzedaży taniej mody, chce rozszerzyć swoją platformę. Do tego dodadzą artykuły gospodarstwa domowego, drogerie i zabawki. Tym posunięciem sklep z szybką modą stara się zdywersyfikować swoją ofertę poza ubrania, zwiększyć swoją wiarygodność i konkurować z gigantami takimi jak Amazon.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Shein wykracza poza modę: produkty do pielęgnacji skóry, pasty do zębów i zabawki na horyzoncie
Źródło: Depositphotos

Jak donosi Reuters, Shein zaprezentował swoje internetowe usługi handlowe na wydarzeniu w Madrycie w zeszłym miesiącu, wraz z Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food i hiszpańską marką kosmetyczną Bella Aurora.

„Wszyscy kojarzą Shein z modą, ale my jesteśmy oddani wszystkim branżom” – powiedziała Christina Fontana, dyrektor ds. operacji marki w regionie EMEA, podczas konferencji.

Według Fontany platforma po prostu odpowiada na zapotrzebowanie konsumentów na markowe produkty. Reuters donosi, że Fontana wcześniej pracował dla Alibaba Group i jest jednym z kilku ekspertów rynkowych, których Shein pozyskał od chińskiego giganta.

W skali Unii Europejskiej

Shein ma średnio 108 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie w UE. To właśnie ze względu na dużą liczbę użytkowników Unia Europejska uznała go za główną platformę internetową. W związku z tym podlega on aktowi o usługach cyfrowych (DSA) i będzie podlegał bardziej rygorystycznym kontrolom.

Do końca sierpnia musi przestrzegać surowych zasad, aby chronić użytkowników i zwiększyć bezpieczeństwo swoich usług. Firmy, które łamią zasady, mogą zostać ukarane grzywną w wysokości do 6% ich rocznego obrotu, w tym zakazem prowadzenia działalności w przypadku poważnych i powtarzających się naruszeń. Shein jest 23. platformą, która zostanie objęta przepisami. Inne to firmy takie jak X, TikTok, Meta i Google.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%
4 min czytania

Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%

Ostatnio na TikTok dzieje się coś szalonego. Lidl, niemiecki supermarket dyskontowy, upuszcza limitowane produkty w sklepie TikTok i wyprzedają się one szybciej niż kiedykolwiek. Ich dubajskie batoniki czekoladowe – te z nadzieniem pistacjowym, na punkcie których wszyscy mają obsesję – sprzedawały się w ilości 72 batonów na sekundę i skończyły się w ciągu 90 minut. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU