2 min czytania

Sędzia nazywa faulem w Google: Jaki jest teraz plan gry?

Po szokującym odkryciu przez sędziego federalnego – że Google gra monopolem na nasze wyszukiwania – scena technologiczna bucze.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Sędzia nazywa faulem w Google: Jaki jest teraz plan gry?
Źródło: Depositphotos

Wszyscy, od Doliny Krzemowej po Wall Street, łamią sobie głowę nad tą decyzją. Co to oznacza dla tego molocha, który jest wszechobecny? Cóż, nie jest to proste, a Google nie jest w stanie przede wszystkim obyć się bez bitwy.

Pomyśl o tym: Google może być zmuszony do oddzielenia się od swojej dojnej krowy: tych wspaniałych, słodkich ofert, które utrzymują domyślną wyszukiwarkę Twojego iPhone’a. Tutaj mówimy o miliardach. Tylko w 2022 roku wydali Apple niezłą sumę 20 miliardów dolarów za najlepsze miejsce na naszych ekranach.

W tym miejscu robi się jednak ciekawie: strata Google może być korzystna dla wszystkich innych. Bing od Microsoftu najprawdopodobniej tańczy teraz radośnie. Dla nich nawet niewielka zmiana udziału w rynku może przełożyć się na duże sumy. Za każdy punkt procentowy, który zgarną od Google, mówimy o dodatkowych 2 miliardach dolarów.

Nie zapominajmy: sztuczna inteligencja. Google może tracić dane, którymi karmi się swoją bestię sztucznej inteligencji, a także pieniądze. A w dzisiejszym środowisku technologicznym to tak, jakby przegapić sekretny składnik w przepisie babci 🙂

Jaki jest najważniejszy wniosek? Sfera technologiczna przygotowuje się do radykalnej restrukturyzacji, a przyszłe przywództwo w branży wisi na włosku. Zapewniamy, że nadchodzące sześć miesięcy będzie fascynujące do oglądania. Bądź na bieżąco, ponieważ będziemy omawiać więcej wiadomości na ten temat. 👇

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sprzedaż na TikTok: ujawniono przewodnik po sklepach w Hiszpanii
3 min czytania

Sprzedaż na TikTok: ujawniono przewodnik po sklepach w Hiszpanii

TikTok wydał obszerny przewodnik po sprzedaży na TikTok, przygotowując się do uruchomienia TikTok Shop w Hiszpanii. Ten obszerny zasób ujawnia wewnętrzne funkcjonowanie rynku TikTok, oferując kluczowe informacje dla sprzedawców, którzy chcą rozpocząć sprzedaż na platformie. Hiszpańscy sprzedawcy, którzy opanują te kluczowe funkcje, mogą zyskać znaczną przewagę konkurencyjną w tej szybko rozwijającej się przestrzeni eCommerce.

Przeczytaj artykuł
Kierowanie na pokolenie popytu Google: nowe opcje wieku i płci
3 min czytania

Kierowanie na pokolenie popytu Google: nowe opcje wieku i płci

Google rozszerzyło swoje możliwości kierowania na pokolenie popytu dzięki znaczącej aktualizacji. Nowe funkcje kierowania Google Demand Gen zawierają teraz opcje zoptymalizowane pod kątem określonych grup wiekowych i płci. Ten postęp w kierowaniu Google Demand Gen zapewnia reklamodawcom bardziej precyzyjną kontrolę nad swoimi odbiorcami, co pozwala na skuteczniejsze kierowanie na określone segmenty demograficzne. Ulepszenia te mają […]

Przeczytaj artykuł
Nowe narzędzia Google dla sprzedawców zwiększają wsparcie w szczycie sezonu sprzedaży
3 min czytania

Nowe narzędzia Google dla sprzedawców zwiększają wsparcie w szczycie sezonu sprzedaży

Piątek i Boże Narodzenie są tuż za rogiem. W związku ze zbliżającym się sezonem zakupowym Google wprowadza kilka ważnych aktualizacji, które mają pomóc zmaksymalizować sukces. Nowe narzędzia Google dla sprzedawców w Google Merchant Center i Google Ads zostały stworzone z myślą o dostarczaniu sprzedawcom aktualnych informacji, usprawnianiu automatyzacji i optymalizacji strategii marketingowych.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+