2 min czytania

Sędzia nazywa faulem w Google: Jaki jest teraz plan gry?

Po szokującym odkryciu przez sędziego federalnego – że Google gra monopolem na nasze wyszukiwania – scena technologiczna bucze.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Sędzia nazywa faulem w Google: Jaki jest teraz plan gry?
Źródło: Depositphotos

Wszyscy, od Doliny Krzemowej po Wall Street, łamią sobie głowę nad tą decyzją. Co to oznacza dla tego molocha, który jest wszechobecny? Cóż, nie jest to proste, a Google nie jest w stanie przede wszystkim obyć się bez bitwy.

Pomyśl o tym: Google może być zmuszony do oddzielenia się od swojej dojnej krowy: tych wspaniałych, słodkich ofert, które utrzymują domyślną wyszukiwarkę Twojego iPhone’a. Tutaj mówimy o miliardach. Tylko w 2022 roku wydali Apple niezłą sumę 20 miliardów dolarów za najlepsze miejsce na naszych ekranach.

W tym miejscu robi się jednak ciekawie: strata Google może być korzystna dla wszystkich innych. Bing od Microsoftu najprawdopodobniej tańczy teraz radośnie. Dla nich nawet niewielka zmiana udziału w rynku może przełożyć się na duże sumy. Za każdy punkt procentowy, który zgarną od Google, mówimy o dodatkowych 2 miliardach dolarów.

Nie zapominajmy: sztuczna inteligencja. Google może tracić dane, którymi karmi się swoją bestię sztucznej inteligencji, a także pieniądze. A w dzisiejszym środowisku technologicznym to tak, jakby przegapić sekretny składnik w przepisie babci 🙂

Jaki jest najważniejszy wniosek? Sfera technologiczna przygotowuje się do radykalnej restrukturyzacji, a przyszłe przywództwo w branży wisi na włosku. Zapewniamy, że nadchodzące sześć miesięcy będzie fascynujące do oglądania. Bądź na bieżąco, ponieważ będziemy omawiać więcej wiadomości na ten temat. 👇

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Najlepsze strategie marketingu cyfrowego dla małych firm w 2025 roku
23 min czytania

Najlepsze strategie marketingu cyfrowego dla małych firm w 2025 roku

Doświadczenie z wieloma sklepami internetowymi pokazuje, jak technologia i relacje napędzają wzrost. W 2025 r. sprawdzone strategie obejmują SEO, AI, content marketing, PPC i budowanie społeczności – większość z nich wymaga jedynie czasu i wysiłku, a nie dużych budżetów. Ponieważ sztuczna inteligencja jest obecnie niezbędna do utrzymania konkurencyjności, przyjrzyjmy się najskuteczniejszym podejściom eksperta Selltoro, Jana […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Przeczytaj artykuł
58% udostępnia wiadomości e-mail w celu uzyskania zniżek, ale chroni dane społecznościowe
3 min czytania

58% udostępnia wiadomości e-mail w celu uzyskania zniżek, ale chroni dane społecznościowe

Sprzedawcy detaliczni odkrywają, że choć klienci uwielbiają rabaty, obawiają się również o swoją prywatność podczas udostępniania danych osobowych. Według ostatniego badania przeprowadzonego przez firmę konsultingową Daemon, oferty promocyjne i e-maile z rabatami pozostają silną atrakcją dla różnych pokoleń; Milenialsi prowadzą z 67%, następnie Baby Boomers z 65% i Gen Z z 61% pod względem powtarzających […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+