2 min czytania

Rozdźwięk między celami biznesowymi a działaniami medialnymi. Większość PR-owców nie jest w stanie wykazać swojej skuteczności

Niedawne badanie CoverageBook przeprowadzone wśród ponad 350 dyrektorów ds. PR i marketingu wykazało, że tylko jedna trzecia specjalistów ds. PR jest w stanie skutecznie dostosować swoje działania do celów biznesowych.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Rozdźwięk między celami biznesowymi a działaniami medialnymi. Większość PR-owców nie jest w stanie wykazać swojej skuteczności
Źródło: Depositphotos

Ta rozbieżność między tym, jak branża PR mierzy swój sukces, a tym, czego oczekuje sprzedaż, rośnie. W wyniku tej niepewności budżety są napięte – aż 31% respondentów stwierdziło, że w 2023 r. doświadczyło cięć.

Tylko 41% respondentów z Wielkiej Brytanii i 34% respondentów z USA bierze pod uwagę nowe procesy biznesowe i sprzedażowe przy ocenie wpływu swojej pracy. Jeszcze mniej osób skupia się na tych aspektach przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych – zaledwie 14% respondentów z Wielkiej Brytanii i 13% respondentów z USA.

Badanie wykazało również, że specjaliści PR są najbardziej skoncentrowani na treściach, które tworzą i odbiorcach, do których docierają. Aż 96% wskazało odbiorców jako kluczowy czynnik pomiaru sukcesu, a 66% podkreśliło znaczenie zasięgu, jaki otrzymały ich komunikaty i kampanie.

Dane te pochodzą z komunikatu prasowego firmy CoverageImpact, która oferuje swoje bezpłatne narzędzie do upraszczania raportowania PR i pomiaru wpływu jako rozwiązanie.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Jak marki e-commerce mogą podbić serca i portfele
3 min czytania

Jak marki e-commerce mogą podbić serca i portfele

Prowadzisz sklep internetowy w 2024 roku? To tak, jakby próbować wyróżnić się na koncercie rockowym, mając na sobie beż. Wszyscy krzyczą o swoich niesamowitych produktach, a klienci z minuty na minutę stają się coraz bardziej wybredni. Jak więc to naprawić? Dwa słowa: Digital PR.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+