2 min czytania

Rosnące zagrożenie umieszczaniem reklam w pobliżu kontrowersyjnych treści

Pojawiające się trendy niosą ze sobą nieoczekiwane wyzwania. Najnowsze badania podkreślają kluczowe znaczenie strategicznego pozycjonowania reklam, zwłaszcza jeśli chodzi o treści o podłożu politycznym i dzielące.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Rosnące zagrożenie umieszczaniem reklam w pobliżu kontrowersyjnych treści
Źródło: Depositphotos

Mowa nienawiści wzrosła o 55% przed wyborami w Wielkiej Brytanii. I chyba nikt nie chce, aby jego reklama „błyszczała” w takiej oprawie. Raport DoubleVerify zaleca jedną z opcji blokowania słów kluczowych:

„Listy słów kluczowych pozwalają zająć się najnowszymi wiadomościami oraz bardzo szczegółowymi treściami i tematami, których chcesz uniknąć — które w przeciwnym razie nie zostałyby ujęte w kategoriach treści. Używając adresu URL zawierającego określone terminy lub frazy, takie jak debata prezydencka, możesz zakazać materiałów”.

Taki materiał ma realny wpływ na zachowania konsumentów. DoubleVerify odkryło , że aż 67% konsumentów stwierdziło, że prawdopodobnie zrezygnowałoby z używania marki lub produktu promowanego wraz z nieprzyjemnymi uwagami.

W przypadku marek i budowania marki oznacza to upewnienie się, że ich reklamy nie pojawiają się obok obraźliwych materiałów. Na ten problem patrzą sami marketerzy. 61% z nich wyraziło obawy, że ich reklama jest zbliżona do obraźliwych materiałów.

Utrzymanie pozytywnej reputacji firmy zależy od otoczenia reklam. Cel jest bardzo jasny dla marketerów: nacisk na skuteczne umieszczanie reklam i świadomość.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Budowanie silnych marek poprzez znaczące zróżnicowanie
2 min czytania

Budowanie silnych marek poprzez znaczące zróżnicowanie

Budowanie silnych marek wymaga dwóch kluczowych elementów – znaczenia i odrębności – wynika z ogromnego badania Kantar analizującego 20 000 marek w 540 kategoriach i na 54 rynkach na przestrzeni dekady. Badanie identyfikuje zróżnicowanie marki jako główny czynnik wzrostu, szczególnie gdy rezonuje z szeroką bazą odbiorców.

Przeczytaj artykuł
Jak budować świadomość marki?
4 min czytania

Jak budować świadomość marki?

Skuteczne strategie świadomości marki mogą znacząco wpłynąć na rozwój Twojej firmy, lojalność klientów i ogólny sukces. Zwiększając widoczność swojej marki, nie tylko przyciągasz nowych klientów, ale także wzmacniasz swoją pozycję w świadomości obecnych. Od wykorzystania platform cyfrowych po tworzenie niezapomnianych doświadczeń, istnieje wiele sposobów na zwiększenie obecności Twojej marki. Przyjrzyjmy się kilku sprawdzonym metodom zwiększania […]

Przeczytaj artykuł
Wzrost popularności marek skierowanych bezpośrednio do konsumenta (DTC) w Europie
4 min czytania

Wzrost popularności marek skierowanych bezpośrednio do konsumenta (DTC) w Europie

W ostatnich latach marki Direct-to-Consumer (DTC) zyskały znaczną popularność w Europie. Ten model biznesowy, który polega na tym, że marki sprzedają bezpośrednio klientom za pośrednictwem swoich kanałów online, skutecznie omija tradycyjnych pośredników detalicznych, takich jak domy towarowe czy marketplace’y. W związku z tym marki DTC zasadniczo przekształciły krajobraz handlu detalicznego, koncentrując się na spersonalizowanych doświadczeniach, […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+