
Mowa nienawiści wzrosła o 55% przed wyborami w Wielkiej Brytanii. I chyba nikt nie chce, aby jego reklama „błyszczała” w takiej oprawie. Raport DoubleVerify zaleca jedną z opcji blokowania słów kluczowych:
„Listy słów kluczowych pozwalają zająć się najnowszymi wiadomościami oraz bardzo szczegółowymi treściami i tematami, których chcesz uniknąć — które w przeciwnym razie nie zostałyby ujęte w kategoriach treści. Używając adresu URL zawierającego określone terminy lub frazy, takie jak debata prezydencka, możesz zakazać materiałów”.
Taki materiał ma realny wpływ na zachowania konsumentów. DoubleVerify odkryło , że aż 67% konsumentów stwierdziło, że prawdopodobnie zrezygnowałoby z używania marki lub produktu promowanego wraz z nieprzyjemnymi uwagami.
W przypadku marek i budowania marki oznacza to upewnienie się, że ich reklamy nie pojawiają się obok obraźliwych materiałów. Na ten problem patrzą sami marketerzy. 61% z nich wyraziło obawy, że ich reklama jest zbliżona do obraźliwych materiałów.
Utrzymanie pozytywnej reputacji firmy zależy od otoczenia reklam. Cel jest bardzo jasny dla marketerów: nacisk na skuteczne umieszczanie reklam i świadomość.