2 min czytania

Reddit poprawia umieszczanie reklam

Reklamy w komentarzach na Reddicie będą bardziej widoczne. Firma chce dać reklamodawcom skuteczniejsze sposoby dotarcia do użytkowników tam, gdzie są najbardziej aktywni.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Reddit poprawia umieszczanie reklam
Źródło: Depositphotos

Platforma ma na celu zwiększenie widoczności i potencjału zaangażowania reklam w tym wysoce interaktywnym środowisku. Reddit to platforma, którą codziennie odwiedzają dziesiątki milionów użytkowników na całym świecie. Jest to zasadniczo skrzyżowanie sieci społecznościowej i forum – w rzeczywistości społeczności są samoorganizujące się wokół różnych tematów i zainteresowań, istnieje większa anonimowość i są bardziej skoncentrowane na dzieleniu się informacjami i opiniami.

Ulepszone reklamy konwersacyjne

Reklamy w komentarzach będą miały większe elementy multimedialne i będą lepiej umieszczane w postach w wątkach dyskusji. Celem jest stworzenie bardziej angażujących i atrakcyjnych wizualnie reklam oraz, co najważniejsze, wykorzystanie aktywnego uczestnictwa. Biorąc pod uwagę, że nawet 47% wyświetleń na Reddicie ma miejsce w komentarzach, zapewnia to doskonałe miejsce docelowe i strategiczną przewagę dla reklamodawców.

Source: Reddit

Miejsce na CTA w karuzeli

Reddit ulepsza również widok karuzeli dzięki zaktualizowanym przyciskom CTA (call to action). Celem tej aktualizacji jest zwiększenie interakcji użytkowników z reklamami i ułatwienie reklamodawcom kierowania ich do pożądanych działań, niezależnie od tego, czy chodzi o odwiedzenie witryny, dokonanie zakupu czy zarejestrowanie się w usłudze.

Reddit niedawno wprowadził nowy format reklam o nazwie Free-Form Ads. Pojawiają się jako posty organiczne.

Rosnący potencjał reklamy

Od czasu uruchomienia Conversation Ads Reddit stale rozwija swoją ofertę reklamową. Dla menedżerów mediów społecznościowych te ulepszenia oferują nowe możliwości wykorzystania aktywnej bazy użytkowników Reddita, która osiągnęła 82 miliony aktywnych użytkowników dziennie na całym świecie.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.
3 min czytania

Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.

Według najnowszych danych, sklep TikTok zyskał na popularności jako miejsce docelowe dla kupujących w okresie świątecznym w tym sezonie. Według giganta mediów społecznościowych, w Czarny Piątek i Cyberponiedziałek w 2024 r. odnotowano bezprecedensowy poziom zaangażowania zarówno ze strony głównych marek, jak i niezależnych sprzedawców detalicznych.

Przeczytaj artykuł
Meta uruchamia centrum twórców wątków
2 min czytania

Meta uruchamia centrum twórców wątków

Nowe centrum twórców wątków Meta oferuje podstawowe wskazówki dotyczące rozpoczynania i rozwijania obecności na platformie. Chociaż oferuje podstawowe wskazówki dotyczące konfiguracji konta i dostosowywania kanału poprzez integrację z Instagramem, w zasobie brakuje szczegółowych informacji popartych danymi. Centrum zawiera uwagi na temat tagów tematycznych (ponieważ hashtagi nie są dostępne), choć jego zalecenia koncentrują się głównie na […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+