Platforma ma na celu zwiększenie widoczności i potencjału zaangażowania reklam w tym wysoce interaktywnym środowisku. Reddit to platforma, którą codziennie odwiedzają dziesiątki milionów użytkowników na całym świecie. Jest to zasadniczo skrzyżowanie sieci społecznościowej i forum – w rzeczywistości społeczności są samoorganizujące się wokół różnych tematów i zainteresowań, istnieje większa anonimowość i są bardziej skoncentrowane na dzieleniu się informacjami i opiniami.
Ulepszone reklamy konwersacyjne
Reklamy w komentarzach będą miały większe elementy multimedialne i będą lepiej umieszczane w postach w wątkach dyskusji. Celem jest stworzenie bardziej angażujących i atrakcyjnych wizualnie reklam oraz, co najważniejsze, wykorzystanie aktywnego uczestnictwa. Biorąc pod uwagę, że nawet 47% wyświetleń na Reddicie ma miejsce w komentarzach, zapewnia to doskonałe miejsce docelowe i strategiczną przewagę dla reklamodawców.
Miejsce na CTA w karuzeli
Reddit ulepsza również widok karuzeli dzięki zaktualizowanym przyciskom CTA (call to action). Celem tej aktualizacji jest zwiększenie interakcji użytkowników z reklamami i ułatwienie reklamodawcom kierowania ich do pożądanych działań, niezależnie od tego, czy chodzi o odwiedzenie witryny, dokonanie zakupu czy zarejestrowanie się w usłudze.
Reddit niedawno wprowadził nowy format reklam o nazwie Free-Form Ads. Pojawiają się jako posty organiczne.
Rosnący potencjał reklamy
Od czasu uruchomienia Conversation Ads Reddit stale rozwija swoją ofertę reklamową. Dla menedżerów mediów społecznościowych te ulepszenia oferują nowe możliwości wykorzystania aktywnej bazy użytkowników Reddita, która osiągnęła 82 miliony aktywnych użytkowników dziennie na całym świecie.