2 min czytania

Reddit poprawia umieszczanie reklam

Reklamy w komentarzach na Reddicie będą bardziej widoczne. Firma chce dać reklamodawcom skuteczniejsze sposoby dotarcia do użytkowników tam, gdzie są najbardziej aktywni.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Reddit poprawia umieszczanie reklam
Źródło: Depositphotos

Platforma ma na celu zwiększenie widoczności i potencjału zaangażowania reklam w tym wysoce interaktywnym środowisku. Reddit to platforma, którą codziennie odwiedzają dziesiątki milionów użytkowników na całym świecie. Jest to zasadniczo skrzyżowanie sieci społecznościowej i forum – w rzeczywistości społeczności są samoorganizujące się wokół różnych tematów i zainteresowań, istnieje większa anonimowość i są bardziej skoncentrowane na dzieleniu się informacjami i opiniami.

Ulepszone reklamy konwersacyjne

Reklamy w komentarzach będą miały większe elementy multimedialne i będą lepiej umieszczane w postach w wątkach dyskusji. Celem jest stworzenie bardziej angażujących i atrakcyjnych wizualnie reklam oraz, co najważniejsze, wykorzystanie aktywnego uczestnictwa. Biorąc pod uwagę, że nawet 47% wyświetleń na Reddicie ma miejsce w komentarzach, zapewnia to doskonałe miejsce docelowe i strategiczną przewagę dla reklamodawców.

Source: Reddit

Miejsce na CTA w karuzeli

Reddit ulepsza również widok karuzeli dzięki zaktualizowanym przyciskom CTA (call to action). Celem tej aktualizacji jest zwiększenie interakcji użytkowników z reklamami i ułatwienie reklamodawcom kierowania ich do pożądanych działań, niezależnie od tego, czy chodzi o odwiedzenie witryny, dokonanie zakupu czy zarejestrowanie się w usłudze.

Reddit niedawno wprowadził nowy format reklam o nazwie Free-Form Ads. Pojawiają się jako posty organiczne.

Rosnący potencjał reklamy

Od czasu uruchomienia Conversation Ads Reddit stale rozwija swoją ofertę reklamową. Dla menedżerów mediów społecznościowych te ulepszenia oferują nowe możliwości wykorzystania aktywnej bazy użytkowników Reddita, która osiągnęła 82 miliony aktywnych użytkowników dziennie na całym świecie.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego
3 min czytania

Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego

Okres od 26 grudnia do połowy stycznia, znany w kręgach marketingowych jako Q5, stanowi często pomijaną kopalnię możliwości dla marek. Podczas gdy wiele firm kończy swoje działania marketingowe po świątecznej gorączce, ten „ukryty kwartał” oferuje wyjątkowe korzyści dla tych, którzy rozumieją jego potencjał.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+