4 min czytania

Przyszłe kierunki influencer marketingu

Nie musisz tłumaczyć, dlaczego Twoja marka powinna być obecna w mediach społecznościowych. Twój plan marketingowy powinien obejmować produkcję ciekawego, wysokiej jakości materiału. Jak więc zwiększyć jego atrakcyjność rynkową i autentyczność? Odpowiedzią jest influencer marketing.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Przyszłe kierunki influencer marketingu
Źródło: Depositphotos

Kiedy powinniśmy korzystać z TikToka, a kiedy nie?

W tej chwili TikTok jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową. Przeciętny użytkownik używa go do czterdziestu minut dziennie. 60% użytkowników to przedstawiciele pokolenia Z, osoby w wieku 18-33 lata.

Bardziej szczegółowe filmy

Filmy z elementami ludzkimi – twarzami, ludźmi i autentycznością – są najbardziej popularne na TikToku. Właśnie dlatego influencer marketing odniósł tak wielki sukces. Jest mniej prawdopodobne, że film się zgubi, ponieważ widz zna i ufa znajomej twarzy. Jeśli więc nie boisz się, że zostaniesz zauważony przed kamerą, nadążasz za najnowszymi stylami itp., TikTok jest dla Ciebie.

Wartość dodana

Dzisiejszy film musi być czymś więcej niż tylko przyjemnym wizualnie. Wręcz przeciwnie – bardziej pożądane są wartościowe informacje i oddziaływanie emocjonalne. Nie ma potrzeby nadmiernie promować się w kampanii influencerów na TikTok. W rzeczywistości powinien zaskakiwać i zachwycać. Naprawdę dobrym sposobem na to jest opowiadanie historii.

Konsystencja

Jeśli w Twoim budżecie jest miejsce tylko na jedną kampanię influencerską, czeka Cię rozczarowanie. Jedną z rzeczy w TikTok jest jego szybkość. Trendy szybko się zmieniają. Oznacza to, że pojedyncza kampania nie wystarczy, aby zbudować świadomość i osiągnąć cele Twojej marki. Kluczowymi czynnikami są regularność i ciągłość.

Source: Depositphotos

Król formatów: Wideo

Wideo „idzie” na platformach takich jak Pinterest i TikTok. Co zrobił Instagram w odpowiedzi na szybki rozwój TikToka? Kołowrotki, zgadłeś, prawda? Algorytm Instagrama już dawno wycofał się do krótkich filmów.

Walczą o każdą sekundę, którą ludzie spędzają na przeglądaniu mediów społecznościowych. Masz trzy sekundy na interakcję z filmem. Tyle czasu zajmuje widzowi podjęcie decyzji, czy pominąć film, czy go obejrzeć.

Wielokanałowy influencer marketing

Znalezienie Instagrammera i oczekiwanie, że będzie publikował wyłącznie na preferowanej przez Ciebie platformie, nie jest influencer marketingiem. W rzeczywistości dzisiejsi influencerzy są użytkownikami wieloplatformowymi. W związku z tym zakres inicjatyw marketingowych jest większy i należy go w pełni wykorzystać.

Zarządzanie reputacją w Internecie

Pozytywne komentarze na temat marki są uważane za jej najlepszy marketing. Zadawaj twórcom treści pytania tak, jakby byli Twoimi klientami. Zapytaj o ich opinię, referencje, komentarze lub czy powiedzieliby innym o towarach. Istnieje wiele innych sposobów wykorzystania influencer marketingu do zbudowania solidnej obecności w Internecie. Wszystko, czego potrzebujesz, to wiedzieć, jak z nich korzystać. Jak więc korzystać z rekomendacji celebrytów?

Opublikuj je na własnym blogu, stronie internetowej lub newsletterze. Poszukaj ich na profilu firmowym Twojej marki w Google lub na kontach w mediach społecznościowych. Długo po zakończeniu płatnego wysiłku trwa silna reputacja reklamy.

Pojawienie się ambasadora

Ważne jest, aby zrozumieć różnicę między influencerem a ambasadorem. Chociaż nie wszyscy influencerzy są ambasadorami, wszyscy ambasadorzy są influencerami. Konsekwentnie promując produkt lub markę, influencer staje się ambasadorem.

Jego nazwisko od razu przychodzi na myśl, gdy ludzie myślą o marce, a partnerstwo wydaje się autentyczne, co korzystnie wpływa na zachowania klientów i rozwój marki. Dlatego długoterminowe partnerstwo z influencerami jest niezbędne do długoterminowego rozwoju marki lub osiągnięcia celów.

Czy wiesz, że…?

Source: Depositphotos

Wyszukiwanie na TikTok jest bardziej osobiste, ponieważ wyniki mogą być spersonalizowane. Oznacza to, że wyniki, które są nie tylko istotne dla użytkownika, ale także najnowsze i najpopularniejsze, są wyświetlane jako pierwsze. Popularność mierzy się „serduszkami” lub liczbą wyświetleń.

Nigdy nie wiesz, kiedy ktoś natknie się na Twoją firmę podczas „googlowania new age”, więc bądź świadomy swojej obecności w mediach społecznościowych. Pamiętaj, że inwestowanie pieniędzy w inicjatywy influencer marketingowe jest czasami ryzykiem dla reputacji i reputacji Twojej firmy. Właściwy wybór osobowości, realizacja kampanii i raportowanie mają kluczowe znaczenie.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Dlaczego Influencer Marketing jest ważny?
4 min czytania

Dlaczego Influencer Marketing jest ważny?

Aby nawiązać kontakt z grupą docelową i wyróżnić się z tłumu, marki nieustannie szukają nowych sztuczek. Influencer marketing to dynamiczna strategia, która zmienia sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami.

Przeczytaj artykuł
Sztuczna inteligencja kształtuje tworzenie treści. Co mają do powiedzenia influencerzy?
3 min czytania

Sztuczna inteligencja kształtuje tworzenie treści. Co mają do powiedzenia influencerzy?

Niedawny raport HypeAuditor ujawnia ważne trendy w sposobie, w jaki influencerzy na Instagramie wykorzystują narzędzia sztucznej inteligencji. Sztuczna inteligencja zaczyna zajmować centralne miejsce nie tylko w tworzeniu treści, ale także w influencer marketingu. Ankieta przeprowadzona wśród 620 influencerów z USA, Wielkiej Brytanii i Australii dostarcza informacji na temat ich postaw wobec treści generowanych przez sztuczną […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+