2 min czytania

Prognoza stawia media detaliczne przed reklamą telewizyjną

Media detaliczne mogą docierać do klientów bezpośrednio w punkcie sprzedaży. Weźmy na przykład sieć Tesco, która znacznie rozbudowała ekrany cyfrowe w swoich sklepach.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Prognoza stawia media detaliczne przed reklamą telewizyjną
Źródło: Depositphotos

Według danych National Retail Federation, globalne wydatki na reklamę w mediach detalicznych przekroczą 100 miliardów dolarów do 2025 roku, przewyższając wydatki na reklamę telewizyjną.

Tesco planuje do końca roku rozszerzyć swoją sieć ekranów cyfrowych do 6 000, stając się największą siecią w Europie. Ruch ten jest wspierany przez szerokie wykorzystanie personalizacji i zaawansowanych technologii, w tym sztucznej inteligencji i analizy danych z oddziału Dunnhumby.

Przygotuj się na hiperpersonalizację

Jednym z kluczowych projektów Tesco jest wprowadzenie na rynek skanerów ręcznych nowej generacji, które umożliwią hiperspersonalizowaną reklamę. Skanery te będą łączyć dane Tesco Clubcard ze sztuczną inteligencją, co pozwoli na prowadzenie bardziej ukierunkowanych i skutecznych kampanii reklamowych.

W Wielkiej Brytanii trwa już pilotażowa faza tego projektu, w której uczestniczą tysiące kupujących. Sieć handlowa będzie więc mogła oferować spersonalizowane insighty , które pomogą dostawcom skuteczniej docierać do klientów.

Według Tesco kampanie z wykorzystaniem ekranów cyfrowych mogą wykazać 33% wzrost sprzedaży i 34% wzrost liczby klientów. Dzięki zastosowaniu ruchomych elementów reklama jest 2,5 razy skuteczniejsza niż statyczne wyświetlacze.

Podejście omnichannel łączy różne kanały medialne, aby osiągnąć maksymalny efekt. Badania pokazują, że klienci mający kontakt z wieloma kanałami są znacznie bardziej skłonni do dokonania zakupu. Klienci mający kontakt z trzema kanałami są 3,8 razy bardziej skłonni do zakupu, podczas gdy ci z czterema kanałami są 5,3 razy bardziej skłonni do dokonania zakupu.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Wpływ handlu detalicznego na zrównoważony rozwój: pokolenie Z napędza zmiany w branży FMCG
2 min czytania

Wpływ handlu detalicznego na zrównoważony rozwój: pokolenie Z napędza zmiany w branży FMCG

Zrównoważony rozwój handlu detalicznego stał się krytycznym problemem dla sektora FMCG , ponieważ pokolenie Z staje się kluczową grupą konsumentów. Wejście pokolenia Z na rynek pracy, z ich silnymi przekonaniami dotyczącymi ochrony środowiska, wywiera presję na sprzedawców detalicznych i firmy FMCG, aby lepiej zrozumieli konsekwencje zmian klimatycznych dla konsumentów, kupujących i kategorii produktów. Ta zmiana […]

Przeczytaj artykuł
Wzrost popularności marek skierowanych bezpośrednio do konsumenta (DTC) w Europie
4 min czytania

Wzrost popularności marek skierowanych bezpośrednio do konsumenta (DTC) w Europie

W ostatnich latach marki Direct-to-Consumer (DTC) zyskały znaczną popularność w Europie. Ten model biznesowy, który polega na tym, że marki sprzedają bezpośrednio klientom za pośrednictwem swoich kanałów online, skutecznie omija tradycyjnych pośredników detalicznych, takich jak domy towarowe czy marketplace’y. W związku z tym marki DTC zasadniczo przekształciły krajobraz handlu detalicznego, koncentrując się na spersonalizowanych doświadczeniach, […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+