2 min czytania

Prognoza stawia media detaliczne przed reklamą telewizyjną

Media detaliczne mogą docierać do klientów bezpośrednio w punkcie sprzedaży. Weźmy na przykład sieć Tesco, która znacznie rozbudowała ekrany cyfrowe w swoich sklepach.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Prognoza stawia media detaliczne przed reklamą telewizyjną
Źródło: Depositphotos

Według danych National Retail Federation, globalne wydatki na reklamę w mediach detalicznych przekroczą 100 miliardów dolarów do 2025 roku, przewyższając wydatki na reklamę telewizyjną.

Tesco planuje do końca roku rozbudować swoją sieć ekranów cyfrowych do 6 000, stając się największą siecią w Europie. Ruch ten jest wspierany przez szerokie wykorzystanie personalizacji i zaawansowanych technologii, w tym sztucznej inteligencji i analizy danych z oddziału Dunnhumby.

Przygotuj się na hiperpersonalizację

Jednym z kluczowych projektów Tesco jest wprowadzenie na rynek skanerów ręcznych nowej generacji, które umożliwią hiperspersonalizowaną reklamę. Skanery te będą łączyć dane Tesco Clubcard ze sztuczną inteligencją, co pozwoli na prowadzenie bardziej ukierunkowanych i skutecznych kampanii reklamowych.

W Wielkiej Brytanii trwa już faza pilotażowa tego projektu, w której uczestniczą tysiące kupujących. Sieć handlowa będzie więc mogła oferować spersonalizowane insighty , które pomogą dostawcom skuteczniej docierać do klientów.

Według Tesco kampanie z wykorzystaniem ekranów cyfrowych mogą wykazać 33% wzrost sprzedaży i 34% wzrost liczby klientów. Dzięki zastosowaniu ruchomych elementów reklama jest 2,5 razy skuteczniejsza niż statyczne wyświetlacze.

Podejście omnichannel łączy różne kanały medialne, aby osiągnąć maksymalny efekt. Badania pokazują, że klienci mający kontakt z wieloma kanałami są znacznie bardziej skłonni do dokonania zakupu. Klienci narażeni na trzy kanały są 3,8 razy bardziej skłonni do zakupu, podczas gdy ci narażeni na cztery kanały są 5,3 razy bardziej skłonni do dokonania zakupu.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych
4 min czytania

Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych

Ostatnio trzy duże brytyjskie marki detaliczne – Marks & Spencer, Co-op i Harrods – padły ofiarą rozległych cyberataków, które znacząco zakłóciły ich działalność i ujawniły poważne luki w zabezpieczeniach ich systemów informatycznych. Incydenty te uwypuklają rosnące zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, przed którymi stoi brytyjski sektor detaliczny, podkreślając pilną potrzebę silniejszej ochrony, ponieważ cyberprzestępcy coraz częściej atakują […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym? Spojrzenie na handel transgraniczny w Europie
3 min czytania

Które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym? Spojrzenie na handel transgraniczny w Europie

Najnowsze wyniki badania European Commerce Database (ECDB) ujawniają uderzające regionalne wzorce w zakresie tego, w jaki sposób różne kraje europejskie współpracują z międzynarodowymi sprzedawcami internetowymi i które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym. Analiza ta bada różne stopnie przyjęcia transgranicznego handlu elektronicznego na całym kontynencie, przy jednoczesnym zachowaniu integralności podstawowych danych rynkowych.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+