2 min czytania

Profile na Instagramie będą mogły publicznie pokazywać zainteresowanie współpracą

Instagram zawsze myśli o innowacyjnych sposobach pomocy artystom. Dążąc do wzmocnienia relacji i wspierania pracy zespołowej, wprowadza oznaczenie "Otwarty na współpracę".

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Profile na Instagramie będą mogły publicznie pokazywać zainteresowanie współpracą
Źródło: @liahaberman

Logo „Open to Collaborating” pozwala twórcom wyrazić swoją otwartość we współpracy z innymi. Po włączeniu ten status jest wyświetlany w komunikacji i w profilu twórcy, informując potencjalnych partnerów, że profil jest dostępny do współpracy. Ta funkcja może zrewolucjonizować influencer marketing , ułatwiając bardziej organiczną i przejrzystą współpracę między markami a twórcami.

Nowe narzędzie ma na celu ułatwienie procesu znajdowania nowych partnerów i nawiązywania kontaktów z producentami o podobnych poglądach.

Jak dodać status „Otwarty na współpracę”?

  1. Przełącz aplikację
  2. Przejdź do profesjonalnego pulpitu nawigacyjnego na Instagramie.
  3. Powinna pojawić się nowa opcja „Collaboratioon”.
  4. Wybierz opcję „Otwórz na współpracę”.
  5. Ustaw tę opcję na aktywną, aby aktywować tę funkcję.

Instagram ułatwia różnym producentom odnalezienie się i współpracę, co stwarza nowe możliwości kreatywności, wzrostu liczby odbiorców i rozwoju biznesu. Ta funkcja może znacząco wpłynąć na influencer marketing poprzez usprawnienie partnerstw i rozszerzenie zasięgu w różnych sieciach twórców.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sztuczna inteligencja kształtuje tworzenie treści. Co mają do powiedzenia influencerzy?
3 min czytania

Sztuczna inteligencja kształtuje tworzenie treści. Co mają do powiedzenia influencerzy?

Niedawny raport HypeAuditor ujawnia ważne trendy w sposobie, w jaki influencerzy na Instagramie wykorzystują narzędzia sztucznej inteligencji. Sztuczna inteligencja zaczyna zajmować centralne miejsce nie tylko w tworzeniu treści, ale także w influencer marketingu. Ankieta przeprowadzona wśród 620 influencerów z USA, Wielkiej Brytanii i Australii dostarcza informacji na temat ich postaw wobec treści generowanych przez sztuczną […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+