2 min czytania

Profile na Instagramie będą mogły publicznie pokazywać zainteresowanie współpracą

Instagram zawsze myśli o innowacyjnych sposobach pomocy artystom. Dążąc do wzmocnienia relacji i wspierania pracy zespołowej, wprowadza oznaczenie "Otwarty na współpracę".

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Profile na Instagramie będą mogły publicznie pokazywać zainteresowanie współpracą
Źródło: @liahaberman

Logo „Open to Collaborating” pozwala twórcom wyrazić swoją otwartość we współpracy z innymi. Po włączeniu ten status jest wyświetlany w komunikacji i w profilu twórcy, informując potencjalnych partnerów, że profil jest dostępny do współpracy. Ta funkcja może zrewolucjonizować influencer marketing , ułatwiając bardziej organiczną i przejrzystą współpracę między markami a twórcami.

Nowe narzędzie ma na celu ułatwienie procesu znajdowania nowych partnerów i nawiązywania kontaktów z producentami o podobnych poglądach.

Jak dodać status „Otwarty na współpracę”?

  1. Przełącz aplikację
  2. Przejdź do profesjonalnego pulpitu nawigacyjnego na Instagramie.
  3. Powinna pojawić się nowa opcja „Collaboratioon”.
  4. Wybierz opcję „Otwórz na współpracę”.
  5. Ustaw tę opcję na aktywną, aby aktywować tę funkcję.

Instagram ułatwia różnym producentom odnalezienie się i współpracę, co stwarza nowe możliwości kreatywności, wzrostu liczby odbiorców i rozwoju biznesu. Ta funkcja może znacząco wpłynąć na influencer marketing poprzez usprawnienie partnerstw i rozszerzenie zasięgu w różnych sieciach twórców.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał
3 min czytania

Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał

Żadna technologia nie ma obecnie tak głębokiego wpływu na świat biznesu jak sztuczna inteligencja. Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, a coraz więcej firm integruje je ze swoimi procesami. Sztuczna inteligencja robi również furorę w handlu elektronicznym – od tworzenia treści i rekomendacji produktów po lepszą obsługę klienta i zapobieganie oszustwom. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki
6 min czytania

Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki

Jeszcze do niedawna wprowadzanie pytań i zapytań do wyszukiwarki było całkowicie naturalne. Dziś sytuacja uległa zmianie. Oprócz tego, że do gry wkracza sztuczna inteligencja, ludzie coraz częściej szukają odpowiedzi bezpośrednio w mediach społecznościowych. Zamiast Google, otwierają TikTok lub Instagram i oczekują szybkich, praktycznych wyjaśnień, najlepiej w formie krótkiego wideo. Tego typu treści, znane jako treści […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Najlepsi detaliści e-commerce na świecie osiągną 6,56 biliona dolarów w 2025 roku
3 min czytania

Najlepsi detaliści e-commerce na świecie osiągną 6,56 biliona dolarów w 2025 roku

Najnowszy raport Retail Week dostarcza nowych informacji rynkowych na temat największych firm zajmujących się handlem elektronicznym. Ciągłe poszukiwanie przez konsumentów opłacalnych opcji zakupów skłoniło czołowych sprzedawców detalicznych do opracowania strategii cyfrowych, które z powodzeniem przyciągają klientów z powrotem do ich wirtualnych koszyków. Branża e-commerce nadal szybko się rozwija, ponieważ analitycy przewidują, że w 2025 r. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+