3 min czytania

Praktyczny przewodnik dla uczestników Balkan Ecommerce Summit w przyszłym tygodniu

Już tylko kilka dni dzieli nas od Balkan Ecommerce Summit 2025, który w dniach 29-30 kwietnia 2025 r. w Arena Sofia przekształci Sofię w centrum handlu elektronicznego w regionie Bałkanów. W miarę zbliżania się wydarzenia, niniejszy Przewodnik dla uczestników Balkan Ecommerce Summit zawiera wszystko, co musisz wiedzieć, aby jak najlepiej wykorzystać to najważniejsze spotkanie handlu cyfrowego.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Praktyczny przewodnik dla uczestników Balkan Ecommerce Summit w przyszłym tygodniu
Źródło: Balkanecommerce.com

Najważniejsze wydarzenia

  • Ponad 4000 uczestników z ponad 20 krajów, w tym z USA i Indii
  • Ponad 200 firm prezentujących innowacyjne pomysły na targach
  • Światowej sławy prelegenci dzielący się wiedzą na czterech scenach
  • Ulepszone możliwości nawiązywania kontaktów za pośrednictwem aplikacji mobilnej i wyznaczonych obszarów
  • Specjalna bałkańska impreza z muzyką na żywo kończąca pierwszy dzień tylko dla posiadaczy biletów Full Experience.

Globalna wiedza ekspercka

Podczas szczytu wystąpią wybitni światowi pionierzy e-commerce:

  • Jeff Hoffman – uznany na całym świecie przedsiębiorca, współzałożyciel Booking.com i przewodniczący zarządu Global Entrepreneurship Network.
  • Pascal Brochierbyły dyrektor generalny Electronic Arts i menedżer kilku wiodących firm e-commerce
  • Ahmed Hassan – były lider cyfryzacji w Colgate-Palmolive, obecnie partner w CEO Coaching International
  • David Henzel – seryjny przedsiębiorca i założyciel UpCoach
  • Martin Greif – konsultant biznesowy i założyciel SiteTuners.com
  • Ken Kralick – CEO QualiBooth i były wiceprezes ds. e-commerce w Moët Hennessy, wcześniej pełniący funkcje kierownicze w PUMA Group.

„Balkan E-commerce Summit to nie tylko wydarzenie; oferuje niezrównane doświadczenie dla wszystkich przedsiębiorców i profesjonalistów e-commerce.” – Nikola Ilchev, założyciel Balkan E-commerce Summit i E-commerce Academy

Kluczowe tematy i sesje

Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę w wielu sektorach:

  • AI i cyfrowa transformacja
  • Rozwój e-commerce i strategie transgraniczne
  • Marketing i branding
  • Płatności i logistyka
  • Zgodność z przepisami
  • Handel mobilny i innowacje technologiczne
nikola_balkan_ecommerce_summit

Source: balkanecommerce.com

Przewodnik dla uczestników Balkan Ecommerce Summit 2025

Podział dziennego harmonogramu DZIEŃ 1 – 29 kwietnia

Rejestracja: Otwiera się o 09:00 (Przygotuj swój e-bilet Paysera z kodem QR do skanowania na miejscu)Expo Hall & FedEx Networking Area: 10:00 Otwarciesesji: Trwają do około 18:00Balkan Party: Rozpoczyna się o 19:30 (tylko posiadacze biletów Full Experience, wymagana plakietka)

DZIEŃ DRUGI – 30 kwietnia

Ponowna rejestracja: Rozpoczyna się o 09:00 (należy przynieść ten sam identyfikator)Pierwsza myśl przewodnia: Tylko scena główna (bez targów w dniu 2), rozpoczyna się o 10:00Obszar dla FedEx Networking: Dostępne przez cały dzień

Porady dla uczestników

  • Aby uzyskać szczegółowe informacje o programie, partnerach i planowaniu spotkań, zainstaluj aplikację wydarzenia.
  • Zaplanuj zwiedzanie targów; Dzień 1 ma tylko otwarte stoiska.
  • Poszukajzaproszeń do aplikacji w wiadomości e-mail; w razie potrzeby sprawdź folder spamu.
  • Możliwości aktualizacji w punkcie INFORMACYJNYM 29 kwietnia

„Uważam, że Balkan E-commerce Summit jest jednym z najlepszych europejskich wydarzeń dla profesjonalistów e-commerce, ponieważ skupia czołowych myślicieli i profesjonalistów z całego regionu.” – Marcel Majsan, prezes Hrvatska E-commerce Association.

Informacje o biletach

Po upływie terminu early bird, dostępne są zwykłe bilety:

  • Bilet standardowy: 109
  • Pakiet Full Experience: €199

EKSKLUZYWNA ZNIŻKA: Użyj kodu ecommercebridge15, aby uzyskać dodatkowe 15% zniżki na zakup biletu! Nie przegap okazji, aby połączyć się z liderami branży i odkryć najnowsze trendy w e-commerce. Aby uzyskać więcej informacji i zabezpieczyć swoje miejsce, odwiedź balkanecommerce.com

Ecommerce Bridge z przyjemnością jest partnerem medialnym Balkan Ecommerce Summit 2025.
Udostępnij artykuł
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobne artykuły
Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych
4 min czytania

Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych

Ostatnio trzy duże brytyjskie marki detaliczne – Marks & Spencer, Co-op i Harrods – padły ofiarą rozległych cyberataków, które znacząco zakłóciły ich działalność i ujawniły poważne luki w zabezpieczeniach ich systemów informatycznych. Incydenty te uwypuklają rosnące zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, przed którymi stoi brytyjski sektor detaliczny, podkreślając pilną potrzebę silniejszej ochrony, ponieważ cyberprzestępcy coraz częściej atakują […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym? Spojrzenie na handel transgraniczny w Europie
3 min czytania

Które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym? Spojrzenie na handel transgraniczny w Europie

Najnowsze wyniki badania European Commerce Database (ECDB) ujawniają uderzające regionalne wzorce w zakresie tego, w jaki sposób różne kraje europejskie współpracują z międzynarodowymi sprzedawcami internetowymi i które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym. Analiza ta bada różne stopnie przyjęcia transgranicznego handlu elektronicznego na całym kontynencie, przy jednoczesnym zachowaniu integralności podstawowych danych rynkowych.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+