3 min czytania

Ponad 7 000 marketerów wybiera się do Budapesztu – oto dlaczego

Affiliate World Europe odbędzie się w Budapeszcie w dniach 4-5 września 2025 r. w centrum kongresowo-wystawienniczym Hungexpo Budapest. Ta najważniejsza konferencja marketingu afiliacyjnego gromadzi najlepszych w branży marketerów, reklamodawców i innowatorów technologicznych na dwa dni networkingu, nauki i rozwoju biznesu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Ponad 7 000 marketerów wybiera się do Budapesztu – oto dlaczego
Źródło: affiliateworldconferences.com

Kto bierze udział?

  • Ponad 7000 profesjonalistów z ponad 110 krajów, w tym czołowi marketerzy afiliacyjni, przedsiębiorcy e-commerce, reklamodawcy, nabywcy mediów i liderzy branży.
  • Ponad 180 sieci afiliacyjnych i duża hala wystawowa z najnowszymi narzędziami i rozwiązaniami w marketingu afiliacyjnym.
  • Wśród uczestników znajdują się reklamodawcy z ponad milionowymi budżetami miesięcznymi, marketerzy generujący sześciocyfrowe przychody, pionierzy w generowaniu leadów, innowatorzy sieci społecznościowych i szybko rozwijające się marki e-commerce.

Prelegenci

Tegoroczna konferencja obejmie imponujący skład liderów branży prezentujących praktyczne spostrzeżenia i innowacyjne pomysły dotyczące marketingu afiliacyjnego, e-commerce, agencji cyfrowych i nie tylko. Niektórzy z potwierdzonych prelegentów to:

  • Umar M – założyciel i dyrektor generalny, Digitas Finance
  • Christoph Filgertshofer – CMO, Rewards
  • Marin Ištvanic – Head of Performance, Inspire
  • Sergei Glaukous – założyciel i dyrektor generalny, 88Projects
  • Ciaran Finn – współzałożyciel, Linear
  • Evan Carroll – współzałożyciel, Linear
  • Maor „The Wolf” Benaim – dyrektor generalny, The Wolf Marketing
  • Olga Maksimuk – starszy ekspert ds. afiliacji, Google
  • Carmen Muley – CEO, Paragon Social Commerce
  • Chelsea Denning – Sr. Director Performance Media, Ignite Media Group

Czego się spodziewać

  • Treści na poziomie mistrzowskim i sesje prowadzone przez ekspertów koncentrujące się na praktycznych strategiach w marketingu afiliacyjnym, e-commerce, agencjach cyfrowych i nie tylko.
  • Ponad 35 wystąpień na żywo, paneli i sesji pytań i odpowiedzi, a także praktyczne warsztaty do praktycznej nauki.
  • Wiele ścieżek tematycznych, w tym Google Ads, Native Ads, TikTok Ads, Meta Ads, iGaming i inne.
  • Możliwości nawiązywania kontaktów z pionierami branży, happy hours, spotkania na dachu i legendarne afterparties w celu budowania wartościowych relacji.
  • Ekskluzywne wydarzenia dla uczestników po raz pierwszy i dedykowane spotkania sprzyjające nawiązywaniu nowych kontaktów.

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Ucz się od najbystrzejszych umysłów i zdobywaj wiedzę, która może odmienić Twój biznes.
  • Zawieraj umowy z najlepszymi reklamodawcami, sieciami i dostawcami rozwiązań.
  • Doświadcz energii globalnej społeczności afiliacyjnej w jednym z najbardziej tętniących życiem miast Europy.

Jak wziąć udział

  • Bilety są dostępne zarówno dla indywidualnych afiliantów, jak i przedstawicieli firm.
  • Wszystkie bilety obejmują dostęp do pełnego dwudniowego programu, hali wystawowej, spotkań networkingowych, oficjalnych imprez i aplikacji networkingowej AW.
  • Nie ma biletów jednodniowych ani biletów tylko na targi; wszystkie karnety zapewniają pełny dostęp do wydarzenia.
  • Ceny biletów na rok 2025 zostały już ogłoszone na oficjalnej stronie wydarzenia.

Nie przegap swojej szansy na dołączenie do globalnej elity marketingu afiliacyjnego na Affiliate World Europe Budapest 2025. Ucz się od liderów branży, łącz się z ponad 7 000 marketerów i odkrywaj przełomowe strategie, które napędzą Twój biznes.

Zabezpiecz swoje miejsce dzięki 100 € ZNIŻKI 👉 TUTAJ

Udostępnij artykuł
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobne artykuły
Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%
4 min czytania

Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%

Ostatnio na TikTok dzieje się coś szalonego. Lidl, niemiecki supermarket dyskontowy, upuszcza limitowane produkty w sklepie TikTok i wyprzedają się one szybciej niż kiedykolwiek. Ich dubajskie batoniki czekoladowe – te z nadzieniem pistacjowym, na punkcie których wszyscy mają obsesję – sprzedawały się w ilości 72 batonów na sekundę i skończyły się w ciągu 90 minut. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU