2 min czytania

Otto zleca część logistyki do Polski

Niemiecki gigant e-commerce Otto ogłosił, że zleca część własnej logistyki na zewnątrz.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Otto zleca część logistyki do Polski
Źródło: Depositphotos

Grupa buduje centrum dystrybucyjne w Polsce. Z nowej lokalizacji zamówienia będą kompletowane i wysyłane do klientów w Niemczech.

Niemiecka Otto Group ogłosiła niedawno, że przychody spadły o 9% w 2023 roku, osiągając łącznie 10,8 mld euro. W tym samym czasie internetowy dom towarowy Otto zwiększył liczbę swoich partnerów detalicznych o 33% do ponad 6 500. Firma ogłosiła również, że otwiera swój rynek dla europejskich sprzedawców.

Inwestycja o wartości 150 mln euro

Aby wesprzeć dalszy rozwój e-commerce, firma zainwestowała w operacje logistyczne. Firma zainwestowała ostatnio ponad 150 milionów euro w budowę automatycznego magazynu wahadłowego o powierzchni 16 300 metrów kwadratowych w Niemczech. Oczekuje się, że zostanie uruchomiony latem tego roku. Dzięki temu magazynowi firma dąży do realizacji zamówień w ciągu kilku godzin i oferuje dostawę tego samego dnia.

Source: Depositphotos

Nowe centrum dystrybucyjne w Polsce

Grupa Hermes Fulfillment otwiera nowe centrum spedycyjne w Polsce. Po raz pierwszy grupa zbudowała zupełnie nowy zakład poza granicami Niemiec. Centrum logistyczne będzie miało łączną powierzchnię 118 000 metrów kwadratowych i rozpocznie działalność w drugiej połowie tego roku. Stamtąd do 1900 pracowników będzie magazynować, kompletować i wysyłać towary Otto do niemieckich klientów.

„Polska jest bardzo ważna dla europejskiej firmy, takiej jak nasza. Przede wszystkim możemy dostarczyć z Iłowej do dużych części Niemiec już następnego dnia po złożeniu zamówienia. Politycy i administracja bardzo mnie wspierali. Jednocześnie rozbudowujemy naszą logistykę magazynową w niemieckich lokalizacjach” – powiedział Michael Otto, Przewodniczący Rady Nadzorczej i były Dyrektor Generalny Grupy Otto.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
WhatsApp po cichu wprowadza reklamy dla 2 miliardów użytkowników
3 min czytania

WhatsApp po cichu wprowadza reklamy dla 2 miliardów użytkowników

Meta właśnie złamała kod czegoś, co wydawało się niemożliwe: zarabiania na WhatsApp bez niszczenia tego, co użytkownicy kochają w nim najbardziej. WhatsApp, który obsługuje ponad 2 miliardy użytkowników na całym świecie, właśnie ogłosił coś, co zasadniczo zmieni sposób, w jaki korzystamy z aplikacji. I szczerze mówiąc, większość ludzi tego nie zauważy.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% kupujących odkrywa nowe marki w sklepie TikTok.
5 min czytania

83% kupujących odkrywa nowe marki w sklepie TikTok.

8 milionów godzin strumieniowych zakupów na żywo, 70 milionów produktów i jeden oszałamiający fakt: większość klientów znajduje marki, o których istnieniu nigdy nie wiedzieli. To nie tylko wzrost – to całkowite zakłócenie rynku, zgodnie z najnowszymi danymi dotyczącymi wydajności TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress rzuca wyzwanie Amazon z nową europejską siecią realizacji zamówień
3 min czytania

AliExpress rzuca wyzwanie Amazon z nową europejską siecią realizacji zamówień

Chiński gigant rynkowy, AliExpress, właśnie nabył 10 magazynów w całej Europie, obiecując 7-dniową dostawę, aby konkurować z Amazon, Temu i Shein. Oto, co oznacza to dla milionów europejskich kupujących. Według doniesień EcommerceNews, ten rozwój może zmienić sposób, w jaki Europejczycy robią zakupy online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+