2 min czytania

Otto zleca część logistyki do Polski

Niemiecki gigant e-commerce Otto ogłosił, że zleca część własnej logistyki na zewnątrz.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Otto zleca część logistyki do Polski
Źródło: Depositphotos

Grupa buduje centrum dystrybucyjne w Polsce. Z nowej lokalizacji zamówienia będą kompletowane i wysyłane do klientów w Niemczech.

Niemiecka Otto Group ogłosiła niedawno, że przychody spadły o 9% w 2023 roku, osiągając łącznie 10,8 mld euro. W tym samym czasie internetowy dom towarowy Otto zwiększył liczbę swoich partnerów detalicznych o 33% do ponad 6 500. Firma ogłosiła również, że otwiera swój rynek dla europejskich sprzedawców.

Inwestycja o wartości 150 mln euro

Aby wesprzeć dalszy rozwój e-commerce, firma zainwestowała w operacje logistyczne. Firma zainwestowała ostatnio ponad 150 milionów euro w budowę automatycznego magazynu wahadłowego o powierzchni 16 300 metrów kwadratowych w Niemczech. Oczekuje się, że zostanie uruchomiony latem tego roku. Dzięki temu magazynowi firma dąży do realizacji zamówień w ciągu kilku godzin i oferuje dostawę tego samego dnia.

Source: Depositphotos

Nowe centrum dystrybucyjne w Polsce

Grupa Hermes Fulfillment otwiera nowe centrum spedycyjne w Polsce. Po raz pierwszy grupa zbudowała zupełnie nowy zakład poza granicami Niemiec. Centrum logistyczne będzie miało łączną powierzchnię 118 000 metrów kwadratowych i rozpocznie działalność w drugiej połowie tego roku. Stamtąd do 1900 pracowników będzie magazynować, kompletować i wysyłać towary Otto do niemieckich klientów.

„Polska jest bardzo ważna dla europejskiej firmy, takiej jak nasza. Przede wszystkim możemy dostarczyć z Iłowej do dużych części Niemiec już następnego dnia po złożeniu zamówienia. Politycy i administracja bardzo mnie wspierali. Jednocześnie rozbudowujemy naszą logistykę magazynową w niemieckich lokalizacjach” – powiedział Michael Otto, Przewodniczący Rady Nadzorczej i były Dyrektor Generalny Grupy Otto.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.
3 min czytania

Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.

Według najnowszych danych, sklep TikTok zyskał na popularności jako miejsce docelowe dla kupujących w okresie świątecznym w tym sezonie. Według giganta mediów społecznościowych, w Czarny Piątek i Cyberponiedziałek w 2024 r. odnotowano bezprecedensowy poziom zaangażowania zarówno ze strony głównych marek, jak i niezależnych sprzedawców detalicznych.

Przeczytaj artykuł
Redefinicja męskości w marketingu: Jak marki mogą dotrzeć do współczesnych mężczyzn
5 min czytania

Redefinicja męskości w marketingu: Jak marki mogą dotrzeć do współczesnych mężczyzn

Marki stoją przed ważnym wyzwaniem zmiany sposobu przedstawiania mężczyzn w swoich kampaniach. Według ostatniego raportu Kantar, współcześni odbiorcy nie mogą identyfikować się z utrwalonymi stereotypami na temat silnych i odpornych mężczyzn. Zamiast tego, inkluzywna męskość w marketingu z różnymi różnicami jest kluczem do budowania więzi z konsumentami i rozwoju marki. Przyjrzyjmy się wnioskom, które e-commerce […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+