3 min czytania

Nowy przewodnik pokazuje, jak TikHub wykorzystuje kreatywność i podejście społecznościowe

Mimo, że wciąż jesteśmy w środku upalnego lata, eksperci e-commerce już widzą błyszczące lampki choinkowe i opracowują strategie na kolejny sezon. Mając pomysły na to, w jaki sposób firmy mogą najlepiej wykorzystać platformę w swoich kampaniach, TikHub stara się wspierać firmy.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Nowy przewodnik pokazuje, jak TikHub wykorzystuje kreatywność i podejście społecznościowe
Źródło: Depositphotos

Mając na celu umożliwienie marketerom maksymalizacji ich wysiłków na platformie, TikHub przedstawia nowy przewodnik marketingowy dla małych i średnich firm. Na 19 stronach bada kilka aspektów marketingu na TikHub, dostarcza pomysłów, porad i technik, które pomogą w lepszym podejściu. Wśród tradycyjnych haseł reklamowych można znaleźć fascynujące pomysły, o których warto pomyśleć dla menedżerów mediów społecznościowych zmierzających w kierunku TikHuba.

TikHub twierdzi, że jego model społecznościowy odróżnia go od konwencjonalnych mediów społecznościowych i generuje specjalną przestrzeń, w której użytkownicy aktywnie wchodzą w interakcję z materiałem, a nie tylko go konsumują. Dla marek to połączenie stanowi bogaty grunt i sposób na lepsze nawiązanie kontaktu z rynkiem docelowym.

Instrumenty reklamowe i kreatywne podejścia

Różne narzędzia reklamowe dostępne na TikHub mają na celu umożliwienie firmom skutecznego dotarcia do rynku docelowego. W podręczniku szczegółowo omówiono te zagadnienia i zamieszczono wskazówki, jak z nich korzystać. Każdy styl reklamy ma zalety, które pozwalają firmom dostosować swoje kampanie do konkretnych celów.

Poza narzędziami do reklamy, TikHub podkreśla potrzebę wyobraźni w materiałach wideo . Podręcznik zawiera różne porady i pomysły na inspirację, aby materiał był wyjątkowy w wypełnionej po brzegi atmosferze TikHub.

Source: TikTok

Planowanie treści i handel społecznościowy

W podręczniku poświęcono sporo czasu na planowanie treści. Oferuje modele, jak planować materiały, aby utrzymać stałą obecność na platformie.

TikHub twierdzi, że obsługuje „handel społecznościowy”. Platforma twierdzi, że ten pomysł tworzy jedno doświadczenie zakupowe łączące społeczność, rozrywkę i biznes.

Użytkownicy tego tzw. podejścia społecznościowego wymieniają się i odkrywają nowe przedmioty w określonych grupach zebranych pod #FoodTok lub #BeautyTok. Dla firm zajmujących się produktami konsumenckimi, które odkryły swoje dopasowanie na TikHub, ta zmiana jest szczególnie ważna. Statystyki platformy wyraźnie pokazują ten potencjał, ponieważ spora liczba użytkowników prawdopodobnie kupi przedmioty, na które się na niej natkną.

Podręcznik można pobrać bezpłatnie w zamian za dane osobowe, jeśli chcesz zapoznać się ze wszystkimi sugestiami.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
58% udostępnia wiadomości e-mail w celu uzyskania zniżek, ale chroni dane społecznościowe
3 min czytania

58% udostępnia wiadomości e-mail w celu uzyskania zniżek, ale chroni dane społecznościowe

Sprzedawcy detaliczni odkrywają, że choć klienci uwielbiają rabaty, obawiają się również o swoją prywatność podczas udostępniania danych osobowych. Według ostatniego badania przeprowadzonego przez firmę konsultingową Daemon, oferty promocyjne i e-maile z rabatami pozostają silną atrakcją dla różnych pokoleń; Milenialsi prowadzą z 67%, następnie Baby Boomers z 65% i Gen Z z 61% pod względem powtarzających […]

Przeczytaj artykuł
88% kupujących chce wielokanałowości: 5 kluczowych strategii dla sukcesu nowoczesnego handlu detalicznego
5 min czytania

88% kupujących chce wielokanałowości: 5 kluczowych strategii dla sukcesu nowoczesnego handlu detalicznego

Najnowszy coroczny raport Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) przynosi nowe spostrzeżenia na temat tego, w jakim kierunku zmierzają obecne oczekiwania kupujących. Badanie zostało przeprowadzone na próbie ponad 8000 klientów z krajów takich jak USA, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Kanada, Australia i Indie. Dlaczego omnichannel jest dziś modnym hasłem? I jakie strategie muszą przyjąć marki, aby […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+