2 min czytania

Nowa umowa TikTok z Amazon zmieni sposób, w jaki robisz zakupy w aplikacjach

Sieć społecznościowa TikTok wykonała duży ruch, aby poprawić swoje zakupy online, ogłaszając przełomową relację z Amazonem. Celem tego partnerstwa jest ułatwienie zakupów użytkownikom TikTok poprzez umożliwienie im kupowania rzeczy od Amazon bezpośrednio w aplikacji.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Nowa umowa TikTok z Amazon zmieni sposób, w jaki robisz zakupy w aplikacjach
Źródło: Depositphotos

Ważne elementy integracji

1. Łatwe zakupy Amazon w aplikacji

2. Jednorazowe, bezpieczne połączenie między kontami TikTok i Amazon w sieci społecznościowej

3. Oferty TikTok pokazują ceny w czasie rzeczywistym, uprawnienia do członkostwa Prime i szacunki dotyczące przyjazdu

Najnowszą próbą TikToka na pobudzenie handlu w aplikacji jest związek. Trend ten szybko rozwinął się w miejscach takich jak Chiny, ale nie przyjął się jeszcze zbytnio w krajach zachodnich.

Otoczenie: Przemysł

Amazon współpracuje w ten sam sposób z innymi sieciami społecznościowymi, takimi jak Meta i Snapchat. Mówi się, że Pinterest podąża za tym trendem, ale nie wydano żadnego publicznego ogłoszenia.

Możliwe problemy

Ludzie w USA zawsze uważnie przyglądają się TikTokowi, ponieważ uważają, że ma on powiązania z chińskim rządem. Niektórzy użytkownicy mogą wahać się, czy połączyć swoje konta Amazon , ponieważ obawiają się, że ich informacje zostaną udostępnione.

Jak działa TikTok

Aplikacja ma nadzieję, że łatwość obsługi sprawi, że ludzie nie będą się martwić o korzystanie z niej. Ułatwiając zakupy, sieć społecznościowa TikTok chce zmienić sposób, w jaki zachowują się użytkownicy i skłonić więcej osób do kupowania rzeczy w aplikacji.

Co to oznacza dla zakupów online

Ta zależność pokazuje, że media społecznościowe i zakupy online stają się coraz bardziej połączone, co może zmienić sposób, w jaki ludzie znajdują i kupują rzeczy online.

Ponieważ handel społecznościowy cały czas się zmienia, ta kombinacja TikTok i Amazon może stać się standardem tego, jak aplikacje społecznościowe powinny współpracować z zakupami.

 

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.
3 min czytania

Sklep TikTok pobił rekord 100 milionów dolarów: 165% wzrost sprzedaży w Czarny Piątek 2024 r.

Według najnowszych danych, sklep TikTok zyskał na popularności jako miejsce docelowe dla kupujących w okresie świątecznym w tym sezonie. Według giganta mediów społecznościowych, w Czarny Piątek i Cyberponiedziałek w 2024 r. odnotowano bezprecedensowy poziom zaangażowania zarówno ze strony głównych marek, jak i niezależnych sprzedawców detalicznych.

Przeczytaj artykuł
Meta uruchamia centrum twórców wątków
2 min czytania

Meta uruchamia centrum twórców wątków

Nowe centrum twórców wątków Meta oferuje podstawowe wskazówki dotyczące rozpoczynania i rozwijania obecności na platformie. Chociaż oferuje podstawowe wskazówki dotyczące konfiguracji konta i dostosowywania kanału poprzez integrację z Instagramem, w zasobie brakuje szczegółowych informacji popartych danymi. Centrum zawiera uwagi na temat tagów tematycznych (ponieważ hashtagi nie są dostępne), choć jego zalecenia koncentrują się głównie na […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+