2 min czytania

Niemieckie zakupy świąteczne 2024: 50% planuje utrzymać lub zwiększyć wydatki

Wraz ze zbliżającym się sezonem świątecznym, nowy raport ujawnia obiecujące trendy w niemieckich zakupach świątecznych. Ponieważ prawie połowa niemieckich konsumentów planuje utrzymać lub zwiększyć swoje budżety na prezenty świąteczne, sprzedawcy detaliczni są przygotowani na solidny sezon. To kompleksowe badanie na temat niemieckich zakupów świątecznych, oparte na ankiecie przeprowadzonej wśród 10 000 konsumentów i obszernych danych sprzedażowych, oferuje cenne informacje na temat zachowań konsumentów i podkreśla możliwości dla firm w zakresie maksymalizacji potencjału sprzedaży świątecznej.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Niemieckie zakupy świąteczne 2024: 50% planuje utrzymać lub zwiększyć wydatki
Źródło: Depositphotos

Niemieccy konsumenci wykazują duże zaangażowanie w wydatki wakacyjne

Raport eBay „Weihnachtsshopping Report 2024” ujawnia pozytywne perspektywy dla niemieckiego rynku handlu detalicznego w okresie świątecznym. Prawie połowa niemieckich konsumentów planuje utrzymać lub zwiększyć swoje budżety na prezenty świąteczne w porównaniu z ubiegłym rokiem, a tylko jedna piąta zamierza ograniczyć wydatki. W raporcie podkreślono, że sezon zakupów bożonarodzeniowych rozpoczął się pod koniec sierpnia, a zainteresowanie konsumentów osiągnęło szczyt w ciągu trzech tygodni poprzedzających Cyber Week w listopadzie. Ten wydłużony okres zakupowy daje sprzedawcom detalicznym znaczącą okazję do uchwycenia wyprzedaży świątecznych poprzez strategiczne zaplanowanie promocji i zarządzanie zapasami.

Trendy w zakupach świątecznych pokazują wczesne zaangażowanie konsumentów

Raport, który opierał się na ankiecie przeprowadzonej przez Civey wśród 10 000 niemieckich konsumentów, przyjrzał się również danym sprzedażowym z eBay.de. Dane te wskazały, że nastąpił wczesny wzrost popytu na różne kategorie produktów, takie jak elektronika, moda, produkty kosmetyczne, sprzęt sportowy, meble i zabawki.

Arnaud Valion Gueutal, dyrektor ds. reklamy w Europie Środkowej w eBay, skomentował wyniki:

„Popyt na prezenty świąteczne pozostaje silny, co stanowi znaczną szansę dla niemieckich sprzedawców detalicznych w okresie świątecznym 2024

„.Aby wykorzystać ten trend, serwis eBay wdrożył ulepszone narzędzia i rozwiązania reklamowe dla sprzedawców, takie jak nowy kokpit reklamowy. Celem tych ulepszeń jest pomoc sprzedawcom w zwiększeniu widoczności ich produktów i zwiększeniu sprzedaży świątecznej na platformie.

W raporcie podkreślono znaczenie wczesnego przygotowania i ukierunkowanej reklamy dla firm e-commerce w celu wzbudzenia zainteresowania konsumentów w przedłużonym okresie zakupów świątecznych.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%
4 min czytania

Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%

Ostatnio na TikTok dzieje się coś szalonego. Lidl, niemiecki supermarket dyskontowy, upuszcza limitowane produkty w sklepie TikTok i wyprzedają się one szybciej niż kiedykolwiek. Ich dubajskie batoniki czekoladowe – te z nadzieniem pistacjowym, na punkcie których wszyscy mają obsesję – sprzedawały się w ilości 72 batonów na sekundę i skończyły się w ciągu 90 minut. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU