2 min czytania

Mozilla przejmuje anonimowość, aby zwiększyć prywatność reklam

Mozilla robi duży krok w kierunku poprawy prywatności w reklamie internetowej, przejmując Anonym, start-up z Doliny Krzemowej. Firma Anonym, założona w 2022 roku przez byłych dyrektorów Meta Brada Smallwooda i Grahama Mudda, koncentruje się na reklamach cyfrowych chroniących prywatność i ma wsparcie Griffin Gaming Partners, Norwest Venture Partners i Heracles Capital.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Mozilla przejmuje anonimowość, aby zwiększyć prywatność reklam
Źródło: Depositphotos

Technologia Anonym bezpiecznie łączy zaszyfrowane dane z platform i reklamodawców, umożliwiając pomiar i optymalizację kampanii bez naruszania prywatności. Zapewniają, że nie ma dostępu do danych na poziomie użytkownika, wykorzystując specjalne algorytmy do anonimizacji analiz i ochrony tożsamości poszczególnych osób.

Mozilla, firma stojąca za Firefoksem, jest zachwycona tym przejęciem. Wierzą, że wyznaczy to nowy standard prywatności w reklamie. Wraz z rosnącymi obawami konsumentów i zaostrzonymi przepisami, stare praktyki dotyczące danych po prostu już nie działają. Mozilla i Anonym są liderami w tworzeniu cyfrowego krajobrazu, w którym prywatność i reklama mogą współistnieć, z korzyścią dla wszystkich zaangażowanych.

Przejęcie to jest znaczącym krokiem w kierunku rozwiązania pilnej potrzeby rozwiązań reklamowych chroniących prywatność. Łącząc zaufaną reputację Mozilli i zaawansowaną technologię Anonym, mają na celu poprawę prywatności użytkowników, jednocześnie zwiększając skuteczność reklam. Chodzi o wyrównanie szans dla wszystkich w branży reklamowej.

Na początku tego roku Mitchell Baker ustąpił ze stanowiska dyrektora generalnego Mozilli po prawie czterech latach, a Laura Chambers zajęła stanowisko tymczasowego dyrektora generalnego.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Wpływ handlu detalicznego na zrównoważony rozwój: pokolenie Z napędza zmiany w branży FMCG
2 min czytania

Wpływ handlu detalicznego na zrównoważony rozwój: pokolenie Z napędza zmiany w branży FMCG

Zrównoważony rozwój handlu detalicznego stał się krytycznym problemem dla sektora FMCG , ponieważ pokolenie Z staje się kluczową grupą konsumentów. Wejście pokolenia Z na rynek pracy, z ich silnymi przekonaniami dotyczącymi ochrony środowiska, wywiera presję na sprzedawców detalicznych i firmy FMCG, aby lepiej zrozumieli konsekwencje zmian klimatycznych dla konsumentów, kupujących i kategorii produktów. Ta zmiana […]

Przeczytaj artykuł
Wzrost popularności marek skierowanych bezpośrednio do konsumenta (DTC) w Europie
4 min czytania

Wzrost popularności marek skierowanych bezpośrednio do konsumenta (DTC) w Europie

W ostatnich latach marki Direct-to-Consumer (DTC) zyskały znaczną popularność w Europie. Ten model biznesowy, który polega na tym, że marki sprzedają bezpośrednio klientom za pośrednictwem swoich kanałów online, skutecznie omija tradycyjnych pośredników detalicznych, takich jak domy towarowe czy marketplace’y. W związku z tym marki DTC zasadniczo przekształciły krajobraz handlu detalicznego, koncentrując się na spersonalizowanych doświadczeniach, […]

Przeczytaj artykuł
Jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmienią obsługę klienta
4 min czytania

Jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmienią obsługę klienta

Z badania przeprowadzonego przez Zendesk wynika, że doświadczenia klientów wkrótce ulegną dużym zmianom. Menedżerowie uważają, że w ciągu najbliższych trzech lat automatyzacja i sztuczna inteligencja całkowicie zmienią doświadczenia klientów. W rzeczywistości 80% z nich uważa, że standard CX już nie będzie istniał.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+