![Motorola łączy sztuczną inteligencję i modę w najnowocześniejszej kampanii telefonicznej](https://www.ecommercebridge.pl/wp-content/uploads/2024/07/9d491e41_motorola.jpg)
Wykorzystali sztuczną inteligencję do wymyślania strojów opartych na oldschoolowym logo „batwing” i kolorach swoich nowych telefonów Razr. Sześć kolorów, sześć telefonów i cała masa „na co do patrzymy?”
Przygotowali ten krótki, 30-sekundowy filmik, w którym mamy wygenerowane komputerowo modele dumnie kroczące w strojach zaprojektowanych przez sztuczną inteligencję.
„Dzięki tej odważnej kampanii Motorola pozycjonuje się nie tylko jako lider technologiczny, ale także jako ikona mody ” – czytamy w komunikacie.
Całość jest dziełem współpracy z francuską agencją Heaven. Ale oto kicker – zaangażowali kilku prawdziwych influencerów @dressingleloo i @thedwardsad do filmu przedstawiającego stroje pasujące do różnych kolorów nowej serii telefonów.
Dało nam to jednak do myślenia. Czy będziemy oglądać pokazy mody AI za każdym razem, gdy pojawi się nowy telefon? A co z influencerami? To już się powoli dzieje – czasami trudno powiedzieć, czy patrzysz na prawdziwego influencera, czy na twór AI. Czy zmierzamy w kierunku świata, w którym influencerzy AI konkurują w z prawdziwymi? Granice z dnia na dzień stają się coraz bardziej zacierające i jest to zarówno fascynujące, jak i trochę niepokojące.
Słuchajcie, nie wiemy, czy to geniusz, czy szaleństwo, ale Motorola zdecydowanie sprawiła, że ludzie mówią. I nie chodzi tylko o telefony – może to mieć ogromne znaczenie również dla e-commerce. Wyobraź sobie, że przeglądasz sklep internetowy i widzisz wygenerowane przez sztuczną inteligencję modelki w strojach pasujących do gadżetu, który zamierzasz kupić. Lub wirtualne przymierzalnie, podczas których możesz zobaczyć, jak telefon wygląda w Twoim stylu przed zakupem.
Jak sądzisz? Czy taka jest przyszłość sprzedaży telefonów, a może nawet innych produktów online, czy też stracili wątek? Tak czy inaczej, z pewnością wstrząśnie to rynkiem cyfrowym.