![Meta uruchamia centrum twórców wątków](https://www.ecommercebridge.pl/wp-content/uploads/2024/08/Threads-Unveils-News-Aims-to-Encourage-Real-time-Engagement.jpg)
Meta uruchom iła nowe centrum informacyjne dla twórców wątków, oferując wyjaśnienia, notatki i wskazówki dotyczące tworzenia i rozwijania ich obecności na platformie mediów społecznościowych. Witryna oferuje podstawowy przewodnik na temat tego, jak rozpocząć korzystanie z aplikacji, łącząc swoje konto na Instagramie.Użytkownicy nadal muszą zarejestrować się przy użyciu swojego loginu na Instagramie, mimo że Threads próbuje odróżnić się od Instagrama. Witryna oferuje również wytyczne dotyczące działania Threads i sposobu personalizacji kanału, aby reprezentował Twoje zainteresowania. Chociaż aplikacja sugeruje fascynujące tematy, główną wadą Threads jest to, że nie ma hashtagów. Ponieważ Threads nie pozwala na używanie hashtagów, istnieje również sekcja dotycząca „tagów tematycznych”.
![How to create a topic tag](https://www.ecommercebridge.com/wp-content/uploads/2024/12/how-to-create-topic-tag-1024x513.png)
Source: Creators.instagram.com
Mimo to notatki i wskazówki są szerokie i pozbawione spostrzeżeń popartych statystykami. W oparciu o wewnętrzne badania twórców Threads na całym świecie w okresie 30 dni, jedynym zaleceniem popartym danymi jest częstotliwość publikowania.