2 min czytania

Meta już myśli o świętach Bożego Narodzenia. Firma wydała przewodnik, który ma pomóc w szybkim uruchomieniu kampanii

Fortuna sprzyja przygotowanym! Meta nie zlekceważyła przygotowań i stworzyła przewodnik ze wskazówkami dotyczącymi skuteczniejszych kampanii.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Meta już myśli o świętach Bożego Narodzenia. Firma wydała przewodnik, który ma pomóc w szybkim uruchomieniu kampanii
Źródło: Depositphotos

Na dziewiętnastu stronach omówiono 4 kroki, które idealnie nadają się do rozpoczęcia już teraz: planowanie, eksperymentowanie, promowanie i utrzymanie. Innowacje w zakresie automatyzacji i sztucznej inteligencji również otrzymały dużo miejsca na prezentację, takie jak zmiana tła na zdjęciach produktów, automatyczna regulacja rozmiaru czy pomoc przy podpisach.

Ta zwięzła, jasna i prosta broszura zostanie szczególnie doceniona przez małe i średnie firmy, które nie są do końca zaznajomione z platformą i nie wiedzą, czego się spodziewać po wszystkich oferowanych przez nią opcjach.

Cały poradnik jest dostępny za darmo, a nawet bez konieczności podawania danych osobowych.

Według Meta warto wydać na ich platformy

Z badania wynika, że ludzie polegają na sieciach społecznościowych. Lubią odkrywać i inspirować się przy zakupie produktów i usług, a o prezentach myślą wcześniej niż kiedykolwiek wcześniej.

Source: Meta

Badanie zlecone przez Meta zostało przeprowadzone przez YouGov. Ankieta online została przeprowadzona na próbie 17 906 dorosłych osób z 14 krajów (Australia, Brazylia, Kanada, Francja, Niemcy, Indonezja, Japonia, Meksyk, Korea Południowa, Szwecja, Tajlandia, Wielka Brytania, USA, Wietnam).

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego
3 min czytania

Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego

Okres od 26 grudnia do połowy stycznia, znany w kręgach marketingowych jako Q5, stanowi często pomijaną kopalnię możliwości dla marek. Podczas gdy wiele firm kończy swoje działania marketingowe po świątecznej gorączce, ten „ukryty kwartał” oferuje wyjątkowe korzyści dla tych, którzy rozumieją jego potencjał.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+