2 min czytania

Meta już myśli o świętach Bożego Narodzenia. Firma wydała przewodnik, który ma pomóc w szybkim uruchomieniu kampanii

Fortuna sprzyja przygotowanym! Meta nie zlekceważyła przygotowań i stworzyła przewodnik ze wskazówkami dotyczącymi skuteczniejszych kampanii.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Meta już myśli o świętach Bożego Narodzenia. Firma wydała przewodnik, który ma pomóc w szybkim uruchomieniu kampanii
Źródło: Depositphotos

Na dziewiętnastu stronach omówiono 4 kroki, które idealnie nadają się do rozpoczęcia już teraz: planowanie, eksperymentowanie, promowanie i utrzymanie. Innowacje w zakresie automatyzacji i sztucznej inteligencji również otrzymały dużo miejsca na prezentację, takie jak zmiana tła na zdjęciach produktów, automatyczna regulacja rozmiaru czy pomoc przy podpisach.

Ta zwięzła, jasna i prosta broszura zostanie szczególnie doceniona przez małe i średnie firmy, które nie są do końca zaznajomione z platformą i nie wiedzą, czego się spodziewać po wszystkich oferowanych przez nią opcjach.

Cały poradnik jest dostępny za darmo, a nawet bez konieczności podawania danych osobowych.

Według Meta warto wydać na ich platformy

Z badania wynika, że ludzie polegają na sieciach społecznościowych. Lubią odkrywać i inspirować się przy zakupie produktów i usług, a o prezentach myślą wcześniej niż kiedykolwiek wcześniej.

Source: Meta

Badanie zlecone przez Meta zostało przeprowadzone przez YouGov. Ankieta online została przeprowadzona na próbie 17 906 dorosłych osób z 14 krajów (Australia, Brazylia, Kanada, Francja, Niemcy, Indonezja, Japonia, Meksyk, Korea Południowa, Szwecja, Tajlandia, Wielka Brytania, USA, Wietnam).

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Najlepsze narzędzia i strategie marketingowe w mediach społecznościowych dla małych firm
8 min czytania

Najlepsze narzędzia i strategie marketingowe w mediach społecznościowych dla małych firm

Małe firmy muszą stworzyć strategiczny plan, który dopasuje odpowiednie narzędzia i platformy do odpowiednich formatów treści, aby dotrzeć do odbiorców i zwiększyć sprzedaż. Niniejszy przewodnik zawiera praktyczne informacje na temat najważniejszych narzędzi marketingowych w mediach społecznościowych wraz ze sprawdzonymi strategiami i konkretnymi przykładami, które pomogą Twojej marce e-commerce odnieść sukces w mediach społecznościowych.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+