
Na dziewiętnastu stronach omówiono 4 kroki, które idealnie nadają się do rozpoczęcia już teraz: planowanie, eksperymentowanie, promowanie i utrzymanie. Innowacje w zakresie automatyzacji i sztucznej inteligencji również otrzymały dużo miejsca na prezentację, takie jak zmiana tła na zdjęciach produktów, automatyczna regulacja rozmiaru czy pomoc przy podpisach.
Ta zwięzła, jasna i prosta broszura zostanie szczególnie doceniona przez małe i średnie firmy, które nie są do końca zaznajomione z platformą i nie wiedzą, czego się spodziewać po wszystkich oferowanych przez nią opcjach.
Cały poradnik jest dostępny za darmo, a nawet bez konieczności podawania danych osobowych.
Według Meta warto wydać na ich platformy
Z badania wynika, że ludzie polegają na sieciach społecznościowych. Lubią odkrywać i inspirować się przy zakupie produktów i usług, a o prezentach myślą wcześniej niż kiedykolwiek wcześniej.

Source: Meta
Badanie zlecone przez Meta zostało przeprowadzone przez YouGov. Ankieta online została przeprowadzona na próbie 17 906 dorosłych osób z 14 krajów (Australia, Brazylia, Kanada, Francja, Niemcy, Indonezja, Japonia, Meksyk, Korea Południowa, Szwecja, Tajlandia, Wielka Brytania, USA, Wietnam).