3 min czytania

Meta Ad Control: nowe funkcje dla reklamodawców

Firma Meta Ad Control wprowadziła kilka nowych narzędzi i aktualizacji, aby zapewnić firmom większą kontrolę nad bezpieczeństwem ich reklam na Facebooku i Instagramie. Jest to realizacja ich zobowiązania do ochrony marki. Jak te zmiany wpłyną na reklamodawców?

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Meta Ad Control: nowe funkcje dla reklamodawców
Źródło: Depositphotos

Wyłączanie komentarzy do reklam

Jedną z najważniejszych zmian, na które powinni zwrócić uwagę marketerzy, jest możliwość wyłączenia komentarzy pod postami reklamowymi na Facebooku i Instagramie. Ta funkcja jest obecnie testowana z ograniczoną liczbą firm i może być bardzo przydatna dla marek prowadzących wrażliwe kampanie lub poruszających kontrowersyjne tematy.

Wyłączając komentarze, firmy mogą lepiej zachować kontrolę nad swoim przekazem i postrzeganiem marki. Może to być szczególnie korzystne podczas ważnych wydarzeń promocyjnych, premier produktów czy komunikacji kryzysowej.

Meta Ad Control has introduced several new tools and updates to provide businesses with greater control over the safety of their advertisements on Facebook and Instagram. This fulfils their commitment to brand protection. How will these changes actually affect advertisers?

Source: Meta

Kontrola nad reklamami w kanałach profilowych

Meta rozszerza również opcje kontrolowania miejsca wyświetlania reklam. W zeszłym roku rozszerzyli wyświetlanie reklam na profile osobiste zarówno na Facebooku, jak i Instagramie. Wywołało to jednak kontrowersje, ponieważ marki były bezpośrednio powiązane z profilami.

Teraz reklamodawcy mogą określić, gdzie ich reklamy mogą być wyświetlane, a gdzie nie.

„W zeszłym roku wprowadziliśmy opcję wyświetlania reklam na profilach na Facebooku i Instagramie, co jest świetną okazją do dotarcia do większej liczby klientów, gdy są oni głęboko zaangażowani. Aby zapewnić firmom większą kontrolę nad tym, na których profilach mogą pojawiać się ich reklamy, przetestowaliśmy możliwość blokowania wyświetlania ich reklam na niektórych profilach na Instagramie za pomocą „listy zablokowanych wydawców” – wyjaśnia Meta.

Ulepszone integracje i weryfikacja innych firm

Ponieważ reklamodawcy są zainteresowani lepszą kontrolą nad tym, gdzie pojawiają się ich reklamy, Meta wzmacnia integrację z innymi firmami , współpracując z firmami takimi jak Integral Ad Science (IAS).

Zwiększy to kontrolę nad tym, gdzie pojawiają się reklamy w Aktualnościach i rolkach, dzięki liście zablokowanych treści. Firmy mogą wybierać kategorie, które chcą blokować, zwiększając w ten sposób bezpieczeństwo marki. W testach narzędzia te okazały się skuteczne w zwiększaniu przydatności reklam. Meta planuje rozszerzyć tę funkcjonalność w 2025 roku po zakończeniu testów i analiz. Przyspieszyły również dostępność danych o ponad 75% w celu szybszej weryfikacji miejsc docelowych reklam.

This will expand control over where ads appear in Feed and Reels, through a blocked content list. Businesses can choose categories they want to block, thereby increasing brand safety. In tests, these tools have proven effective in improving ad suitability. Meta plans to expand this functionality in 2025 after completing testing and analysis. They have also accelerated data availability by more than 75% for faster verification of ad placements.

Source: Meta

Łatwiejsze zarządzanie ustawieniami reklam

Kontrola reklam na platformie Meta oferuje teraz firmom bardziej efektywny sposób zarządzania preferencjami dotyczącymi dopasowania reklam dzięki aktualizacjom Centrum bezpieczeństwa i przydatności marki. Narzędzie zapewnia bardziej scentralizowany panel, w którym reklamodawcy mogą łatwo zarządzać ustawieniami, takimi jak filtry asortymentu i listy zablokowanych wydawców. Specjaliści ds. handlu elektronicznego mogą teraz szybciej wprowadzić ustawienia ochrony marki, oszczędzając czas przy jednoczesnym zachowaniu ścisłej kontroli nad umieszczeniami reklam.

Innym sposobem, w jaki firmy mogą zastanawiać się, gdzie pojawiają się ich reklamy , są ulepszenia Centrum bezpieczeństwa i przydatności marki. Narzędzie ma bardziej przejrzysty pulpit nawigacyjny, w którym reklamodawcy mogą łatwiej zarządzać ustawieniami, takimi jak filtry treści i listy zablokowanych wydawców.

Chociaż Meta przedstawia te narzędzia jako korzystne dla reklamodawców, ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że jest to w dużej mierze odpowiedź na długotrwałe zapotrzebowanie rynku na większą przejrzystość i kontrolę. Handel elektroniczny z zadowoleniem przyjmuje te zmiany, ale sukces tych narzędzi będzie zależał od ich wydajności w rzeczywistych warunkach.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego
3 min czytania

Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego

Okres od 26 grudnia do połowy stycznia, znany w kręgach marketingowych jako Q5, stanowi często pomijaną kopalnię możliwości dla marek. Podczas gdy wiele firm kończy swoje działania marketingowe po świątecznej gorączce, ten „ukryty kwartał” oferuje wyjątkowe korzyści dla tych, którzy rozumieją jego potencjał.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+