1. Narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji do tworzenia treści
Integracja generatywnej sztucznej inteligencji na LinkedIn może zmienić sposób tworzenia i dystrybucji treści. Sztuczna inteligencja pomoże w pisaniu i generowaniu postów, co może prowadzić do bardziej atrakcyjnych i spersonalizowanych wiadomości. Dla marek e-commerce może to oznaczać zautomatyzowane opisy produktów, kampanie marketingowe wspomagane sztuczną inteligencją i ulepszone spersonalizowane interakcje z klientami. Narzędzia te mogą pomóc marketerom usprawnić tworzenie treści, umożliwiając szybsze generowanie różnych wariantów postów, przyspieszając w ten sposób cały proces i umożliwiając skalowanie strategii treści.
2. Rozszerzona dystrybucja treści i licencjonowanie
Aktualizacje licencji LinkedIn umożliwiają twórcom i markom rozpowszechnianie swoich treści poza LinkedIn. Jest to znacząca zaleta dla firm i profili osobistych, które chcą zwiększyć swoją obecność na wielu platformach cyfrowych. Możesz teraz wykorzystywać treści utworzone na LinkedIn w kampaniach e-mailowych, blogach lub innych sieciach społecznościowych, maksymalizując zasięg i zaangażowanie.
3. Przejrzystość w moderowaniu treści i rekomendacjach
Profile dążące do zwiększenia widoczności swoich postów na LinkedIn powinny rozumieć, w jaki sposób platforma rekomenduje treści. Zaktualizowane warunki zapewniają większą przejrzystość sposobu, w jaki LinkedIn zarządza moderacją treści i rekomendacjami.
Rekomendacje dotyczące treści
LinkedIn wykorzystuje algorytmy, które analizują zachowania użytkowników, takie jak ich interakcje z postami (reakcje, komentarze, udostępnienia), zainteresowania zawodowe i relacje między członkami sieci. Na tej podstawie platforma rekomenduje treści, które mogą być istotne dla użytkownika. W tej aktualizacji LinkedIn dodaje więcej informacji o tym, jakie czynniki bierze pod uwagę algorytm, dzięki czemu użytkownicy mogą lepiej zrozumieć, dlaczego określone treści są im wyświetlane.
Moderacja treści
Moderacja treści polega na monitorowaniu, ocenianiu i potencjalnym usuwaniu treści, które naruszają wytyczne dla społeczności. Obejmuje to nieodpowiednie posty, spam, dezinformację lub inne nieodpowiednie zachowanie. LinkedIn twierdzi, że teraz dostarcza więcej informacji na temat tego, jak moderuje posty, w tym procedury używane do identyfikowania szkodliwych treści i utrzymywania bezpiecznej platformy.
4. Czy można zrezygnować ze szkolenia AI?
Jedną z bardziej wrażliwych zmian jest sposób, w jaki LinkedIn będzie wykorzystywać dane użytkowników do trenowania swoich modeli sztucznej inteligencji. LinkedIn oferuje możliwość rezygnacji z tego procesu. Jednak, jak stwierdza Blake Lewitt, nie dotyczy to użytkowników europejskich:
„Obecnie nie zezwalamy na szkolenie w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji na danych członków z Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii i nie udostępnimy tego ustawienia członkom w tych regionach do odwołania”.
Jeśli zdarzy się, że nie należysz do obszaru wykluczonego, pamiętaj o tych zmianach, zwłaszcza podczas pracy z poufnymi danymi klientów. Aby zrezygnować, po prostu przejdź do Ustawień > Prywatności i wyłącz opcję udostępniania danych w celu ulepszenia generatywnej sztucznej inteligencji.