3 min czytania

Kierowanie na pokolenie popytu Google: nowe opcje wieku i płci

Google rozszerzyło swoje możliwości kierowania na pokolenie popytu dzięki znaczącej aktualizacji. Nowe funkcje kierowania Google Demand Gen zawierają teraz opcje zoptymalizowane pod kątem określonych grup wiekowych i płci. Ten postęp w kierowaniu Google Demand Gen zapewnia reklamodawcom bardziej precyzyjną kontrolę nad swoimi odbiorcami, co pozwala na skuteczniejsze kierowanie na określone segmenty demograficzne. Ulepszenia te mają kluczowe znaczenie dla firm, które chcą udoskonalić swoje podejście reklamowe i skuteczniej docierać do idealnych klientów.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Kierowanie na pokolenie popytu Google: nowe opcje wieku i płci
Źródło: Depositphotos

Google ostrzega również, że zbyt wąskie kierowanie może negatywnie wpłynąć na skuteczność kampanii. Algorytm wykorzystuje różne sygnały, w tym zachowanie użytkowników i zawartość strony docelowej, aby zoptymalizować konwersje. Zawężenie zakresu demograficznego może zmniejszyć ruch i współczynniki konwersji.

Kampanie Demand Gen (kampanie skoncentrowane na generowaniu popytu) mają na celu wzbudzenie zainteresowania i popytu na produkty lub usługi. Za pomocą precyzyjnego targetowania i optymalizacji reklam docierają do potencjalnych klientów już na wczesnym etapie procesu zakupowego, zwiększając tym samym świadomość marki i przygotowując ich do przyszłych zakupów.

Inne platformy również niedawno ogłosiły zmiany w targetowaniu – LinkedIn wyeliminował lookalike audiences, podczas gdy Meta poszła w przeciwnym kierunku. Zaleca się, aby firmy korzystały z grup podobnych odbiorców podczas tworzenia kampanii i odeszły od precyzyjnego kierowania.

Zmiany w kampaniach Gen

1. Targetowanie ze względu na wiek i płeć:
Reklamodawcy mogą ograniczyć widoczność swoich reklam do określonych grup wiekowych i płci. Ta nowa opcja jest zintegrowana ze zoptymalizowanymi ustawieniami kierowania w kampaniach Generowanie popytu.

2. Elastyczne opcje kierowania:
Reklamodawcy mogą wybrać kierowanie nieograniczone lub ograniczone w zależności od celów kampanii i wymagań dotyczących odbiorców. Dzięki temu marketerzy mogą lepiej dostosować swoje strategie do konkretnych celów biznesowych.

Efektywne wykorzystanie targetowania

Dla firm zajmujących się handlem elektronicznym ważne jest, aby znaleźć równowagę między precyzyjnym targetowaniem a skutecznością kampanii. Aktualizacja wprowadza możliwość bardziej precyzyjnego dostosowywania kampanii do celów biznesowych, ale wymaga również starannego rozważenia, aby ograniczenie grupy odbiorców nie zagroziło osiągnięciu pożądanych rezultatów.

Nowa funkcja to kolejny krok w kierunku umożliwienia reklamodawcom lepszego dostosowywania kampanii za pomocą zaawansowanych narzędzi kierowania Google, przy jednoczesnym zachowaniu możliwości wykorzystania korzyści płynących z optymalizacji pod kątem uczenia maszynowego.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał
3 min czytania

Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał

Żadna technologia nie ma obecnie tak głębokiego wpływu na świat biznesu jak sztuczna inteligencja. Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, a coraz więcej firm integruje je ze swoimi procesami. Sztuczna inteligencja robi również furorę w handlu elektronicznym – od tworzenia treści i rekomendacji produktów po lepszą obsługę klienta i zapobieganie oszustwom. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki
6 min czytania

Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki

Jeszcze do niedawna wprowadzanie pytań i zapytań do wyszukiwarki było całkowicie naturalne. Dziś sytuacja uległa zmianie. Oprócz tego, że do gry wkracza sztuczna inteligencja, ludzie coraz częściej szukają odpowiedzi bezpośrednio w mediach społecznościowych. Zamiast Google, otwierają TikTok lub Instagram i oczekują szybkich, praktycznych wyjaśnień, najlepiej w formie krótkiego wideo. Tego typu treści, znane jako treści […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Najlepsi detaliści e-commerce na świecie osiągną 6,56 biliona dolarów w 2025 roku
3 min czytania

Najlepsi detaliści e-commerce na świecie osiągną 6,56 biliona dolarów w 2025 roku

Najnowszy raport Retail Week dostarcza nowych informacji rynkowych na temat największych firm zajmujących się handlem elektronicznym. Ciągłe poszukiwanie przez konsumentów opłacalnych opcji zakupów skłoniło czołowych sprzedawców detalicznych do opracowania strategii cyfrowych, które z powodzeniem przyciągają klientów z powrotem do ich wirtualnych koszyków. Branża e-commerce nadal szybko się rozwija, ponieważ analitycy przewidują, że w 2025 r. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+