
The Wire
W miarę jak format krótkich filmów wideo zdobywa popularność w sieciach społecznościowych (i nie tylko tam), LinkedIn pilotuje program The Wire. Umożliwia on marketerom promowanie reklam wideo w kanale obok treści z zaufanych profili. Wczesnymi uczestnikami programu są główni wydawcy, tacy jak Barron’s, Bloomberg i The Wall Street Journal.
„Ponieważ 75% dorosłych Amerykanów spędza do dwóch godzin dziennie na oglądaniu krótkich filmów wideo, a liczba filmów przesyłanych do LinkedIn rośnie o 45% rok do roku, testujemy nową inicjatywę, która pozwoli promować reklamy wideo w kanale obok zaufanych treści od wydawców” – pisze Lindsey Edwards, wiceprezes LinkedIn ds. zarządzania produktami.
Sztuczna inteligencja nabiera rozpędu
LinkedIn rozszerza swój pakiet narzędzi Accelerate opartych na sztucznej inteligencji. Udowodniono, że znacznie poprawia on wydajność i opłacalność kampanii. Nowe funkcje obejmują:
- Integracja z Microsoft Designer: Narzędzie to pomaga marketerom tworzyć i dostosowywać angażujące kreacje, oferując wiele opcji projektowych, które można dostosować do konkretnych potrzeb marki.
- Zaawansowane targetowanie: Marketerzy mogą teraz dopracować targetowanie kampanii, integrując własne dane z danymi z platformy LinkedIn i wykluczając określone firmy lub listy stron trzecich.
- AI Marketing Assistant: Ten asystent pomaga w tworzeniu kampanii i zapewnia wgląd oraz rekomendacje w celu poprawy skuteczności reklam.
Kampanie generowane przez sztuczną inteligencję
Znaczna liczba marketerów B2B (66%) już wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję w swojej pracy. Platforma LinkedIn Accelerate dodatkowo integruje sztuczną inteligencję, aby usprawnić tworzenie kampanii i zarządzanie nimi. Kluczowe funkcje obejmują
- Kreatywne dostosowywanie: Microsoft Designer pomaga tworzyć i dostosowywać kreacje reklamowe w oparciu o dane wejściowe użytkownika.
- Lepsze wykorzystanie danych: Marketerzy mogą łączyć własne dane klientów z danymi LinkedIn, aby lepiej docierać do potencjalnych nabywców.
- Asystent konwersacyjny.
na sukcesie nowych formatów reklam, takich jak Live Event Ads i Thought Leader Ads, LinkedIn kontynuuje wprowadzanie innowacji dla marketerów, aby dotrzeć i zaangażować swoich odbiorców. Platforma została zaprojektowana, aby pomóc marketerom B2B w tworzeniu atrakcyjnych kampanii, które napędzają rozmowy i budują zaufanie wśród kupujących.