3 min czytania

Jak zwiększyć sprzedaż z okazji powrotu do szkoły?

Rodzice przygotowują się na gorączkę zakupów z okazji powrotu do szkoły o tej porze roku, kiedy szkolne dzwonki są gotowe do bicia. Inteligentne sklepy zdają sobie sprawę, że nigdy nie jest za wcześnie, aby zacząć przygotowywać się do tego kluczowego sezonu sprzedaży.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Jak zwiększyć sprzedaż z okazji powrotu do szkoły?
Źródło: Depositphotos

Czasy są ciężkie, spójrzmy prawdzie w oczy. Na przykład brytyjscy rodzice wydali w zeszłym roku prawie 1335 milionów funtów na podstawy związane z powrotem do szkoły , ale musieli szukać okazji i zaciskać grosze. Chociaż wydaje się, że w tym roku sytuacja nieco się poprawia, konsumenci nadal monitorują swoje portfele. Duże firmy, takie jak M&S, utrzymują zatem stałe, jednolite ceny.

Jak zatem zadbać o to, aby wybredni uczniowie i zestresowani rodzice w pierwszej kolejności zwrócili się do Twojego sklepu e-commerce? Przyjrzyjmy się kilku rewolucyjnym taktykom marketingowym e-commerce , które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż szybciej niż kiedykolwiek.

Zrozumienie sposobu myślenia kupujących z okazji powrotu do szkoły

Przede wszystkim wejdźmy do głów naszych klientów. Rodzice i dzieci szukają rozwiązań tych palących problemów:

  • Czy to jest fajne? (bo nikt nie chce być młodzieńcem noszącym „niewłaściwą” torbę)
  • Czy wydatek jest uzasadniony?
  • Kluczowe są jakość i wartość; Czy będzie pasować?
  • Czy jest przyjazny dla środowiska? (Zrównoważony rozwój wykracza obecnie poza zwykłe użycie modnych słów)

Społeczny dowód słuszności: Twoja cicha broń

Tu i teraz zaczyna się robić ciekawie – przekaz społeczny. To sprytne narzędzie bada trendy i zachowania zakupowe w czasie rzeczywistym , a następnie dostarcza konsumentom odpowiednich informacji . Dla każdego klienta to tak, jakby mieć stale aktywnego, super bystrego asystenta sprzedaży. Oto jak z niego korzystać:

Source: Wisernotify.com

  • Komunikaty o trendach: Zaprezentuj swoje modne rzeczy! Powiedz rodzicom, które produkty – takie jak „36 zakupionych w ciągu ostatniej godziny” – znikają z wirtualnych półek. To proste podejście do identyfikacji bardzo istotnych elementów.
  • Przypisuj komunikaty, podkreślając to, co pozytywne. Wskaż ważne cechy, takie jak „bawełna organiczna” lub „szczelność”, aby skierować klientów dokładnie na to, czego potrzebują.
  • Wiadomości z recenzjami: Niech Twoi zadowoleni konsumenci mówią sami za siebie! Udostępniaj zebrane statystyki recenzji, takie jak „74% twierdzi, że rozmiar jest duży”, aby zwiększyć pewność siebie i obniżyć zyski.
  • Wiadomości giełdowe pomogą Ci być pilnym! Poinformuj klientów, kiedy kończą się bardzo poszukiwane produkty. Zaufaj nam; Nikt nie chce przegapić tej idealnej sukienki na pierwszy dzień.

Sprawiamy, że to pracuje dla Ciebie

Piękno wiadomości opartych na dowodach społecznościowych, polega na ich wszechstronności. Możesz dostosować go do stylu swojej marki i potrzeb Twoich klientów. Niezależnie od tego, czy kierujesz reklamy do rodzin dbających o budżet, czy do eko-wojowników, te wiadomości mogą pomóc kupującym z łatwością poruszać się po Twoim sklepie.

Pamiętaj, że zakupy z okazji powrotu do szkoły mogą być stresujące, ale dzięki tym strategiom w swoim zestawie narzędzi będziesz bohaterem, który sprawi, że będzie to dziecinnie proste. Szczęśliwej sprzedaży i życzymy udanego sezonu powrotu do szkoły!

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych
4 min czytania

Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych

Ostatnio trzy duże brytyjskie marki detaliczne – Marks & Spencer, Co-op i Harrods – padły ofiarą rozległych cyberataków, które znacząco zakłóciły ich działalność i ujawniły poważne luki w zabezpieczeniach ich systemów informatycznych. Incydenty te uwypuklają rosnące zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, przed którymi stoi brytyjski sektor detaliczny, podkreślając pilną potrzebę silniejszej ochrony, ponieważ cyberprzestępcy coraz częściej atakują […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym? Spojrzenie na handel transgraniczny w Europie
3 min czytania

Które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym? Spojrzenie na handel transgraniczny w Europie

Najnowsze wyniki badania European Commerce Database (ECDB) ujawniają uderzające regionalne wzorce w zakresie tego, w jaki sposób różne kraje europejskie współpracują z międzynarodowymi sprzedawcami internetowymi i które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym. Analiza ta bada różne stopnie przyjęcia transgranicznego handlu elektronicznego na całym kontynencie, przy jednoczesnym zachowaniu integralności podstawowych danych rynkowych.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+