Jak rozumieć słowa kluczowe
Słowa kluczowe to słowa i zdania, które są używane do tworzenia i ulepszania treści online. Są one również czasami nazywane słowami kluczowymi SEO. W oczach potencjalnego klienta są to słowa, które wpisuje w pasek wyszukiwania, które najlepiej opisują towary lub usługi, które chce znaleźć, lub pytanie, które chce zadać. Dla marketerów starannie dobrane słowa kluczowe informują wyszukiwarki o zawartości Twojej strony i pomagają im ją pozycjonować i sugerować.
Słowa kluczowe mogą wiele powiedzieć o tym, jak myślą i czują Twoi odbiorcy, a także o tym, czego chcą i potrzebują – intencji słowa kluczowego. Używanie właściwych słów kluczowych w pisaniu może znacznie poprawić sukces Twojej firmy. Słowa kluczowe są zwykle używane do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) lub ogólnego marketingu. Celem jest, aby hasła wyszukiwane przez klienta pasowały do słów kluczowych w Twojej witrynie.
Dlaczego badanie słów kluczowych jest ważne
Terminy na Twojej stronie opisują Twoją firmę i to, co sprzedajesz. Ale wyszukiwarki takie jak Google wykorzystują liczbę i jakość słów kluczowych w treści, aby zdecydować, gdzie umieścić witrynę na stronie wyników wyszukiwania (SERP). Większy ruch i ekspozycja wynikają z wyższych rankingów SERP. W rzeczywistości około 32% wszystkich kliknięć prowadzi do pierwszego wyniku w wyszukiwarce Google.
Przeprowadzając badanie słów kluczowych, możesz znaleźć najlepsze terminy, które są zarówno popularne, jak i szczegółowe. W ten sposób możesz zaspokoić potrzeby klientów, zanim jeszcze się zorientują. Używanie dobrych słów kluczowych w postach na blogu, artykułach lub szczegółach produktu może pomóc Twojej witrynie uzyskać wyższą pozycję w rankingu, co przyciągnie więcej odwiedzających i pomoże Ci pokonać konkurencję.
Jak zacząć badać słowa kluczowe
Zanim zaczniesz badać słowa kluczowe , aby poprawić swoje pisanie, powinieneś zapoznać się z kilkoma podstawowymi pomysłami:
- Skoncentrowane słowa kluczowe to główne hasło, na które chcesz się pozycjonować i celowo uwzględnić je w tytule, adresie URL, opisie meta i tekście
- Słowa kluczowe z długiego ogona to konkretne frazy z trzema lub więcej słowami, których często używają kupujący znajdujący się dalej w cyklu zakupowym
- Zrozumienie celu zapytania wyszukiwanego przez użytkownika nazywa się znaczeniem słowa kluczowego
- Miesięczna liczba wyszukiwań (MSV) to średnia liczba wyszukiwań słowa kluczowego w każdym miesiącu
- Topical authority oznacza chwalenie się wiedzą o swojej witrynie poprzez szczegółowe treści, które są połączone z innymi treściami
Przeprowadzanie badań nad słowami kluczowymi
Aby znaleźć słowa kluczowe, których potrzebujesz, aby przyciągnąć pożądane osoby i zbudować silną strategię słów kluczowych, wykonaj następujące kroki:
- Wpisz ogólne zagadnienia, które są związane z Twoją niszą
- Dodaj wyszukiwane hasła, których użytkownicy mogą używać do znajdowania poszczególnych tematów
- Znajdź słowa kluczowe, które do niego pasują
- Sprawdzanie siły słów kluczowych
- Dowiedz się, jak plasujesz się w swojej dziedzinie
- Sprawdzanie celu wyszukiwania
Utrzymywanie stabilnych pozycji w rankingach słów kluczowych
Aby utrzymać wysokie wyniki słów kluczowych, dowiedz się o zmianach w algorytmie i często aktualizuj swoje treści. Znajdź nowe szanse i popularne słowa kluczowe, które mogą pomóc Twojej treści w wyższej pozycji w rankingu.
Nie zapominaj, że badanie słów kluczowych to dopiero pierwszy krok w Twoim planie SEO . Upewnij się, że wszystkie Twoje treści są przydatne, łatwe do odczytania i kompletne, jeśli chcesz naprawdę się wyróżnić. SEO na stronie jest ważne, a Twoja strona powinna być prosta w obsłudze i dobrze działać na telefonach.
Bycie cierpliwym, gdy powoli przesuwasz się w górę SERP-ów, jest ważne dla organicznego SEO, co wymaga czasu. Z biegiem czasu ruch i ekspozycja Twojej witryny poprawią się, jeśli będziesz się tego trzymać i stosować właściwe metody.