Wyobraź sobie taką sytuację: 215 milionów ludzi znajduje się na szczycie list przebojów pod względem zaangażowania cyfrowego. To tak, jakby cały kraj zdecydował się z dnia na dzień przejść do trybu online!
W raporcie przyjrzano się kilku krajom, w tym kilku dużym graczom w Europie. Mówimy o Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Hiszpanii – całej gamie.
Można by pomyśleć, że ci obeznani z technologią Europejczycy będą przewodzić stawce, prawda? Błędny! Brazylijczycy wykonują średnio 12 działań cyfrowych dziennie. Wielka Brytania, plasująca się pośrodku, ma dopiero 9,2. A Japonia podnosi tył z zaledwie 4,2.
Nie chodzi jednak tylko o to, jak często są online. To jest to, co robią. Strumieniowe przesyłanie filmów, bankowość mobilna, gry – co tylko chcesz. Brazylijczycy szaleją na punkcie marketingu internetowego i cyfrowego – wszyscy są w to!
Ale nie skreślajcie jeszcze Europy. Francuscy przedstawiciele pokolenia Z dają wszystkim szansę na zdobycie pieniędzy dzięki prawie 15,5 zajęciom dziennie. To nawet więcej niż Brazylijczycy!
Łączna liczba dni aktywności cyfrowej w miesiącu: porównanie między krajami i pokoleniami
Fascynujące jest obserwowanie, jak różne kraje przyjmują świat cyfrowy. Brazylia jest liderem, ale Europa nie pozostaje daleko w tyle. A kto wie? Być może w przyszłym roku zobaczymy, jak Włochy lub Hiszpania dadzą szansę Brazylii na zdobycie pieniędzy.
Jedno jest pewne – cyfrowy krajobraz szybko się zmienia i nie są już tylko zwykli podejrzani. To nowy, wspaniały cyfrowy świat, a Brazylia pokazuje nam wszystkim, jak to się robi!