2 min czytania

Instagram zwiększa limit posta karuzelowego do 20 zdjęć i filmów

Instagram rozszerzył maksymalną liczbę zdjęć i filmów, które użytkownicy mogą przesyłać w jednym poście karuzelowym, co gwarantuje dreszczyk emocji miłośnikom zrzutów zdjęć. Ograniczenie zostało podniesione z 15 do 20, dzięki czemu użytkownicy mogą rozpowszechniać swoje materiały jeszcze swobodnie.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Instagram zwiększa limit posta karuzelowego do 20 zdjęć i filmów
Źródło: Depositphotos

To ulepszenie ulepsza funkcję karuzeli zaprezentowaną po raz pierwszy w 2017 roku, która ostatniozyskała na popularności. Wiadomość wyciekła za pośrednictwem oficjalnych historii konta na Instagramie.

Drugie po rolkach zrzuty zdjęć stały się jednym z najmodniejszych trendów w treściach na Instagramie. Zazwyczaj niepowiązane, te posty zawierają zbiór zdjęć, które uwieczniają tygodniowe lub świąteczne doświadczenia użytkownika.

Wzrost do 20 zdjęć wpisuje się w najnowsze inicjatywy Instagrama mające na celu wspieranie projektów grupowych i rzucanie wyzwań innym usługom, takim jak TikTok. Z kolei sieć społecznościowa TikTok pozwala użytkownikom publikować do 35 zdjęć w jednym poście.

Oczekuje się, że pojawi się na całym świecie w najbliższych dniach, nowe ograniczenie do 20 obrazów dodaje do rosnącej listy funkcji , które Instagram ostatnio zainstalował. Dzięki tej zmianie ludzie mają większą swobodę w dzieleniu się swoimi doświadczeniami i wyrażaniu siebie w jednym, wszechstronnym poście.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego
3 min czytania

Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego

Okres od 26 grudnia do połowy stycznia, znany w kręgach marketingowych jako Q5, stanowi często pomijaną kopalnię możliwości dla marek. Podczas gdy wiele firm kończy swoje działania marketingowe po świątecznej gorączce, ten „ukryty kwartał” oferuje wyjątkowe korzyści dla tych, którzy rozumieją jego potencjał.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+