2 min czytania

Instagram wprowadza nowe wskaźniki

Instagram nadal udoskonala swoje narzędzia analityczne, aby pomóc twórcom treści - a tym samym markom e-commerce - zmaksymalizować zaangażowanie odbiorców. Platforma wprowadziła nowe wskaźniki Reels, które umożliwią firmom lepsze zrozumienie zachowań odbiorców i optymalizację treści w celu osiągnięcia maksymalnego zasięgu i konwersji.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Instagram wprowadza nowe wskaźniki
Źródło: Depositphotos

Współczynnik oglądalności

Jedną z najważniejszych aktualizacji jest wskaźnik oglądalności, który pokazuje , jaki procent widzów oglądał wideo dłużej niż trzy sekundy. Wynik ten porównuje się ze średnim zachowaniem widzów w innych filmach.

Pomaga to określić, czy dany film przyciągnął uwagę lepiej czy gorzej niż zwykle.

Rozwój wyświetleń w czasie

Kolejną ważną aktualizacją są wyświetlenia w czasie, które zapewniają bardziej szczegółowe spojrzenie na ewolucję zaangażowania odbiorców. Możliwość filtrowania danych między obserwującymi i losowymi profilami, które oglądały Twoje treści, dodaje kolejny poziom segmentacji odbiorców.

Zrozumienie wzorców retencji widzów pozwala markom dostosować swój przekaz i styl wizualny, aby uzyskać lepsze wyniki.

Nowe wskazówki dotyczące poprawy wydajności wideo

Instagram wprowadził nową sekcję wskazówek dotyczących wydajności Reels, zapewniając szybki przegląd wydajności poszczególnych filmów. Powinno to pomóc w określeniu, które formaty i tematy najbardziej interesują odbiorców.

Co przyniesie Instagram i jego nowe wskaźniki?

Instagram podkreślił, że najważniejszym czynnikiem zwiększającym zasięg wideo jest ogólny czas oglądania. Im dłużej widz pozostaje przy filmie, tym lepiej algorytm Instagrama ocenia i dystrybuuje go.

Nadszedł czas, aby skupić się na tworzeniu angażujących treści, które utrzymają uwagę widzów tak długo, jak to możliwe.

Wykorzystując te aktualizacje, marki mogą zidentyfikować elementy, które sprawiają, że odbiorcy oglądają, zoptymalizować strategie kreatywne, aby zmaksymalizować czas oglądania i lepiej zrozumieć preferencje zarówno obserwujących, jak i potencjalnych nowych klientów.

Ponieważ Instagram coraz bardziej faworyzuje treści wideo, te nowe wskaźniki będą miały kluczowe znaczenie dla zwiększenia zaangażowania i poszerzenia grona odbiorców lub wsparcia sprzedaży.

Udostępnij artykuł
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobne artykuły
Ponad 7 000 marketerów wybiera się do Budapesztu – oto dlaczego
3 min czytania

Ponad 7 000 marketerów wybiera się do Budapesztu – oto dlaczego

Affiliate World Europe odbędzie się w Budapeszcie w dniach 4-5 września 2025 r. w centrum kongresowo-wystawienniczym Hungexpo Budapest. Ta najważniejsza konferencja marketingu afiliacyjnego gromadzi najlepszych w branży marketerów, reklamodawców i innowatorów technologicznych na dwa dni networkingu, nauki i rozwoju biznesu.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AI Opportunity Score firmy Meta jest teraz dostępny dla wszystkich kont reklamowych
2 min czytania

AI Opportunity Score firmy Meta jest teraz dostępny dla wszystkich kont reklamowych

Meta zakończyła globalne wdrażanie funkcji Opportunity Score na wszystkich kontach reklamowych, po wstępnych fazach testowych, które rozpoczęły się na początku tego roku. Narzędzie optymalizacyjne oparte na sztucznej inteligencji ma na celu pomóc reklamodawcom poprawić wyniki kampanii poprzez systematyczne rekomendacje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+