3 min czytania

Instagram uruchamia Trial Reels: Bezpieczna przestrzeń dla eksperymentów z treścią

Instagram uruchamia trial reels, nowe, przełomowe narzędzie, które ma pomóc twórcom przetestować ich prace z nowymi odbiorcami przed opublikowaniem ich obecnym obserwatorom w bezpiecznym środowisku. Jednym z typowych cierpień twórców, które to narzędzie pomaga złagodzić, jest niepokój związany z publikowaniem eksperymentalnych materiałów, które mogą nie spodobać się ich obecnym odbiorcom.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Instagram uruchamia Trial Reels: Bezpieczna przestrzeń dla eksperymentów z treścią
Źródło: Depositphotos

Testowanie treści bez ryzyka

Trial reels drastycznie zmieniają sposób, w jaki twórcy podchodzą do eksperymentowania z treściami na Instagramie. Funkcja ta najpierw pokazuje filmy osobom nieobserwującym, dostarczając wnikliwych informacji na temat wydajności treści bez obrażania obecnych odbiorców. Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest nowa nisza, eksperymentowanie z kilkoma urządzeniami narracyjnymi, czy odkrywanie niezbadanego terenu, rolki próbne oferują środowisko o niskich stawkach do kreatywnych badań.

Tworzenie i nadzorowanie filmów próbnych

Proces jest prosty: utwórz normalną rolkę, a następnie, przed opublikowaniem, włącz przełącznik „Wersja próbna”. Te próbne filmy, które są wyświetlane w Twoim profilu obok wersji roboczych, możesz oglądać tylko Ty. Obserwujący mogą nadal natknąć się na nie za pośrednictwem kolekcji tematycznych lub bezpośrednich wiadomości, mimo że nie będą one wyświetlane w zakładce Rolki ani w głównej siatce Twojego profilu, chyba że zdecydujesz się udostępnić je szeroko.

Instagram

Source: about.fb.com

Monitorowanie wyników i dokonywanie wyborów

Po upływie dwudziestu czterech godzin twórcy mają dostęp do kompleksowych statystyk zaangażowania, w tym wyświetleń, polubień, komentarzy i udostępnień. Instagram zapewnia również analizę porównawczą z poprzednimi rolkami próbnymi, aby pomóc twórcom w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących ich strategii dotyczącej treści. Twórcy mogą wybierać między automatyczną dystrybucją a ręcznym udostępnianiem za pomocą jednego dotknięcia, gdy pokazują swoim fanom udane rolki próbne. Jeśli opcja automatyzacji jest włączona, Instagram może dystrybuować rolki próbne, które osiągają dobre wyniki w ciągu pierwszych 72 godzin; niemniej jednak twórcy zawsze mają pełną kontrolę nad tym ustawieniem.

Instagram Launches Trial Reels

Source: about.fb.com

Wczesny sukces i globalne wykorzystanie

Pierwsi użytkownicy tej funkcji – która była testowana na początku tego roku – już wyrazili zachwyt. Twórcy twierdzą, że odnieśli sukces, docierając zarówno do nowych odbiorców, jak i obecnych obserwujących, wykorzystując kreatywne strategie dotyczące treści. Obecnie rolki próbne są łatwo dostępne na Instagramie na całym świecie; w ciągu najbliższych tygodni wszyscy wykwalifikowani twórcy powinni mieć do nich dostęp. Korzystając ze strategii treści opartych na danych, Instagram udowadnia tym uruchomieniem swoje ciągłe zaangażowanie we wspieranie ekspresji twórców i pomaganie im w osiąganiu celów platformy.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Jakie są trendy w marketingu wielokanałowym w 2025 roku?
2 min czytania

Jakie są trendy w marketingu wielokanałowym w 2025 roku?

W 2025 r. sprzedawcy internetowi staną przed bezprecedensowym wyzwaniem: uwaga konsumentów jest podzielona na niezliczone aplikacje, platformy i urządzenia. Ostatnie badania pokazują dramatyczną zmianę w zachowaniu konsumentów – oglądalność telewizji linearnej spadła poniżej 50% całkowitego czasu spędzanego przed ekranem.

Przeczytaj artykuł
Trump grozi UE nowymi taryfami celnymi
2 min czytania

Trump grozi UE nowymi taryfami celnymi

Według agencji Reuters, prezydent USA Donald Trump określił praktyki handlowe UE jako „bardzo, bardzo złe” dla Stanów Zjednoczonych i ogłosił plany nałożenia nowych ceł na UE 21 stycznia. Potencjalnie poważna zmiana w handlu USA-UE może wynikać z deklaracji Trumpa w Białym Domu, że cła są „jedynym sposobem” na osiągnięcie uczciwych stosunków handlowych.

Przeczytaj artykuł
Dlaczego tylko 26% ocenia doświadczenia cyfrowe jako doskonałe i jak je poprawić?
4 min czytania

Dlaczego tylko 26% ocenia doświadczenia cyfrowe jako doskonałe i jak je poprawić?

Tylko 26% klientów ocenia doświadczenia cyfrowe jako doskonałe. Co można zrobić? W ubiegłym roku pojawiło się wiele informacji na temat ujednoliconych danych i generatywnej sztucznej inteligencji, które mają potencjał, aby zmienić doświadczenia klientów. Dlaczego personalizacja często zawodzi? I co odróżnia liderów rynku od innych firm? Raport Adobe Digital Trends 2024 koncentruje się na tych pytaniach. […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+