2 min czytania

Google Gemini AI dodaje 40 języków

W ruchu, który ma zmienić globalną dostępność sztucznej inteligencji, Google wprowadził znaczące ulepszenie możliwości badawczych Gemini. Kluczowy postęp? Ogromna ekspansja, która udostępnia narzędzia badawcze oparte na sztucznej inteligencji użytkownikom 40 dodatkowych języków.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Google Gemini AI dodaje 40 języków
Źródło: Depositphotos

Technologia

W przeciwieństwie do tradycyjnych narzędzi tłumaczeniowych, ta aktualizacja integruje przetwarzanie języka ojczystego na każdym etapie – od wstępnego zrozumienia zapytania do ostatecznego wygenerowania raportu.

„Nie tylko tłumaczymy wyniki” – wyjaśnia HyunJeong Choe, dyrektor ds. inżynierii. „Każda wersja językowa działa z głębokim zrozumieniem niuansów językowych”.

Globalne wdrożenie

Wdrożenie obejmuje imponujące spektrum językowe:

  • całą bazę językową Unii Europejskiej
  • Główne rynki azjatyckie, w tym Chiny, Japonię i Koreę
  • Wschodzące centra technologiczne w Azji Południowej
  • Kluczowe językiAfryki i Bliskiego Wschodu

Innowacje w zakresie kontroli jakości

Zespół Jules Walter ds. rynków międzynarodowych był pionierem nowego podejścia do dokładności: bezpośredniej współpracy z rodzimymi specjalistami AI w każdym regionie. Dzięki temu kontekst kulturowy pozostaje nienaruszony wraz z techniczną precyzją.

Wpływ na rynek

Ostatnie analizy pokazują 30% wzrost popytu na wielojęzyczne narzędzia AI od 2020 roku, co sugeruje, że czas Google idealnie odpowiada potrzebom globalnego rynku. Subskrybenci premium Google One AI mają teraz dostęp do tych rozszerzonych możliwości badawczych.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał
3 min czytania

Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał

Żadna technologia nie ma obecnie tak głębokiego wpływu na świat biznesu jak sztuczna inteligencja. Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, a coraz więcej firm integruje je ze swoimi procesami. Sztuczna inteligencja robi również furorę w handlu elektronicznym – od tworzenia treści i rekomendacji produktów po lepszą obsługę klienta i zapobieganie oszustwom. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki
6 min czytania

Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki

Jeszcze do niedawna wprowadzanie pytań i zapytań do wyszukiwarki było całkowicie naturalne. Dziś sytuacja uległa zmianie. Oprócz tego, że do gry wkracza sztuczna inteligencja, ludzie coraz częściej szukają odpowiedzi bezpośrednio w mediach społecznościowych. Zamiast Google, otwierają TikTok lub Instagram i oczekują szybkich, praktycznych wyjaśnień, najlepiej w formie krótkiego wideo. Tego typu treści, znane jako treści […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Najlepsi detaliści e-commerce na świecie osiągną 6,56 biliona dolarów w 2025 roku
3 min czytania

Najlepsi detaliści e-commerce na świecie osiągną 6,56 biliona dolarów w 2025 roku

Najnowszy raport Retail Week dostarcza nowych informacji rynkowych na temat największych firm zajmujących się handlem elektronicznym. Ciągłe poszukiwanie przez konsumentów opłacalnych opcji zakupów skłoniło czołowych sprzedawców detalicznych do opracowania strategii cyfrowych, które z powodzeniem przyciągają klientów z powrotem do ich wirtualnych koszyków. Branża e-commerce nadal szybko się rozwija, ponieważ analitycy przewidują, że w 2025 r. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+