2 min czytania

Google Gemini AI dodaje 40 języków

W ruchu, który ma zmienić globalną dostępność sztucznej inteligencji, Google wprowadził znaczące ulepszenie możliwości badawczych Gemini. Kluczowy postęp? Ogromna ekspansja, która udostępnia narzędzia badawcze oparte na sztucznej inteligencji użytkownikom 40 dodatkowych języków.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Google Gemini AI dodaje 40 języków
Źródło: Depositphotos

Technologia

W przeciwieństwie do tradycyjnych narzędzi tłumaczeniowych, ta aktualizacja integruje przetwarzanie języka ojczystego na każdym etapie – od wstępnego zrozumienia zapytania do ostatecznego wygenerowania raportu.

„Nie tylko tłumaczymy wyniki” – wyjaśnia HyunJeong Choe, dyrektor ds. inżynierii. „Każda wersja językowa działa z głębokim zrozumieniem niuansów językowych”.

Globalne wdrożenie

Wdrożenie obejmuje imponujące spektrum językowe:

  • całą bazę językową Unii Europejskiej
  • Główne rynki azjatyckie, w tym Chiny, Japonię i Koreę
  • Wschodzące centra technologiczne w Azji Południowej
  • Kluczowe językiAfryki i Bliskiego Wschodu

Innowacje w zakresie kontroli jakości

Zespół Jules Walter ds. rynków międzynarodowych był pionierem nowego podejścia do dokładności: bezpośredniej współpracy z rodzimymi specjalistami AI w każdym regionie. Dzięki temu kontekst kulturowy pozostaje nienaruszony wraz z techniczną precyzją.

Wpływ na rynek

Ostatnie analizy pokazują 30% wzrost popytu na wielojęzyczne narzędzia AI od 2020 roku, co sugeruje, że czas Google idealnie odpowiada potrzebom globalnego rynku. Subskrybenci premium Google One AI mają teraz dostęp do tych rozszerzonych możliwości badawczych.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Jakie są trendy w marketingu wielokanałowym w 2025 roku?
2 min czytania

Jakie są trendy w marketingu wielokanałowym w 2025 roku?

W 2025 r. sprzedawcy internetowi staną przed bezprecedensowym wyzwaniem: uwaga konsumentów jest podzielona na niezliczone aplikacje, platformy i urządzenia. Ostatnie badania pokazują dramatyczną zmianę w zachowaniu konsumentów – oglądalność telewizji linearnej spadła poniżej 50% całkowitego czasu spędzanego przed ekranem.

Przeczytaj artykuł
Trump grozi UE nowymi taryfami celnymi
2 min czytania

Trump grozi UE nowymi taryfami celnymi

Według agencji Reuters, prezydent USA Donald Trump określił praktyki handlowe UE jako „bardzo, bardzo złe” dla Stanów Zjednoczonych i ogłosił plany nałożenia nowych ceł na UE 21 stycznia. Potencjalnie poważna zmiana w handlu USA-UE może wynikać z deklaracji Trumpa w Białym Domu, że cła są „jedynym sposobem” na osiągnięcie uczciwych stosunków handlowych.

Przeczytaj artykuł
Dlaczego tylko 26% ocenia doświadczenia cyfrowe jako doskonałe i jak je poprawić?
4 min czytania

Dlaczego tylko 26% ocenia doświadczenia cyfrowe jako doskonałe i jak je poprawić?

Tylko 26% klientów ocenia doświadczenia cyfrowe jako doskonałe. Co można zrobić? W ubiegłym roku pojawiło się wiele informacji na temat ujednoliconych danych i generatywnej sztucznej inteligencji, które mają potencjał, aby zmienić doświadczenia klientów. Dlaczego personalizacja często zawodzi? I co odróżnia liderów rynku od innych firm? Raport Adobe Digital Trends 2024 koncentruje się na tych pytaniach. […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+