2 min czytania

Francuskie MŚP twierdzą, że ich wzrost zależy od dostępu do jednolitego rynku

Wyniki finansowe francuskich MŚP są w coraz większym stopniu uzależnione od dostępu do jednolitego rynku europejskiego, a ponad 86% z nich twierdzi, że ma to zasadnicze znaczenie dla ich rozwoju.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Francuskie MŚP twierdzą, że ich wzrost zależy od dostępu do jednolitego rynku
Źródło: Depositphotos

Jednolity rynek, obejmujący 99,8% przedsiębiorstw, zapewnia 42% produkcji PKB Francji i zatrudnia 52% pracowników sektora prywatnego. Jednak 69% ankietowanych MŚP wskazało na różnice w regulacjach w poszczególnych państwach UE jako przeszkodę w ich ekspansji.

85% respondentów uważa, że zastosowanie technologii cyfrowych może zwiększyć ich sprzedaż w tym sektorze. Ujednolicenie i uproszczenie polityk między krajami UE mogłoby uwolnić prawdziwy potencjał jednolitego rynku, co potencjalnie mogłoby doprowadzić do wzrostu PKB na mieszkańca Francji o 0,6% rocznie i stworzenia 160 000 nowych miejsc pracy.

Source: Depositphotos

Cyfryzacja wspiera rozwój MŚP i zwiększa możliwości eksportowe, ale francuskie MŚP pozostają w tyle za swoimi odpowiednikami w UE pod względem wdrażania handlu elektronicznego. W sprawozdaniu przedstawiono szereg zaleceń mających na celu zwiększenie zaangażowania MŚP w jednolity rynek, w tym priorytetowe traktowanie integracji z UE, stworzenie jednolitego numeru identyfikacyjnego VAT oraz przyjęcie etykietowania cyfrowego jako realnego zamiennika prawdziwego etykietowania.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
58% udostępnia wiadomości e-mail w celu uzyskania zniżek, ale chroni dane społecznościowe
3 min czytania

58% udostępnia wiadomości e-mail w celu uzyskania zniżek, ale chroni dane społecznościowe

Sprzedawcy detaliczni odkrywają, że choć klienci uwielbiają rabaty, obawiają się również o swoją prywatność podczas udostępniania danych osobowych. Według ostatniego badania przeprowadzonego przez firmę konsultingową Daemon, oferty promocyjne i e-maile z rabatami pozostają silną atrakcją dla różnych pokoleń; Milenialsi prowadzą z 67%, następnie Baby Boomers z 65% i Gen Z z 61% pod względem powtarzających […]

Przeczytaj artykuł
88% kupujących chce wielokanałowości: 5 kluczowych strategii dla sukcesu nowoczesnego handlu detalicznego
5 min czytania

88% kupujących chce wielokanałowości: 5 kluczowych strategii dla sukcesu nowoczesnego handlu detalicznego

Najnowszy coroczny raport Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) przynosi nowe spostrzeżenia na temat tego, w jakim kierunku zmierzają obecne oczekiwania kupujących. Badanie zostało przeprowadzone na próbie ponad 8000 klientów z krajów takich jak USA, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Kanada, Australia i Indie. Dlaczego omnichannel jest dziś modnym hasłem? I jakie strategie muszą przyjąć marki, aby […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+