2 min czytania

Francuskie MŚP twierdzą, że ich wzrost zależy od dostępu do jednolitego rynku

Wyniki finansowe francuskich MŚP są w coraz większym stopniu uzależnione od dostępu do jednolitego rynku europejskiego, a ponad 86% z nich twierdzi, że ma to zasadnicze znaczenie dla ich rozwoju.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Francuskie MŚP twierdzą, że ich wzrost zależy od dostępu do jednolitego rynku
Źródło: Depositphotos

Jednolity rynek, obejmujący 99,8% przedsiębiorstw, zapewnia 42% produkcji PKB Francji i zatrudnia 52% pracowników sektora prywatnego. Jednak 69% ankietowanych MŚP wskazało na różnice w regulacjach w poszczególnych państwach UE jako przeszkodę w ich ekspansji.

85% respondentów uważa, że zastosowanie technologii cyfrowych może zwiększyć ich sprzedaż w tym sektorze. Ujednolicenie i uproszczenie polityk między krajami UE mogłoby uwolnić prawdziwy potencjał jednolitego rynku, co potencjalnie mogłoby doprowadzić do wzrostu PKB na mieszkańca Francji o 0,6% rocznie i stworzenia 160 000 nowych miejsc pracy.

Source: Depositphotos

Cyfryzacja wspiera rozwój MŚP i zwiększa możliwości eksportowe, ale francuskie MŚP pozostają w tyle za swoimi odpowiednikami w UE pod względem wdrażania handlu elektronicznego. W sprawozdaniu przedstawiono szereg zaleceń mających na celu zwiększenie zaangażowania MŚP w jednolity rynek, w tym priorytetowe traktowanie integracji z UE, stworzenie jednolitego numeru identyfikacyjnego VAT oraz przyjęcie etykietowania cyfrowego jako realnego zamiennika prawdziwego etykietowania.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał
3 min czytania

Sztuczna inteligencja w e-commerce: Sklepy internetowe przeoczają cenny potencjał

Żadna technologia nie ma obecnie tak głębokiego wpływu na świat biznesu jak sztuczna inteligencja. Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, a coraz więcej firm integruje je ze swoimi procesami. Sztuczna inteligencja robi również furorę w handlu elektronicznym – od tworzenia treści i rekomendacji produktów po lepszą obsługę klienta i zapobieganie oszustwom. Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki
6 min czytania

Treści edukacyjne podbijają wyszukiwarki

Jeszcze do niedawna wprowadzanie pytań i zapytań do wyszukiwarki było całkowicie naturalne. Dziś sytuacja uległa zmianie. Oprócz tego, że do gry wkracza sztuczna inteligencja, ludzie coraz częściej szukają odpowiedzi bezpośrednio w mediach społecznościowych. Zamiast Google, otwierają TikTok lub Instagram i oczekują szybkich, praktycznych wyjaśnień, najlepiej w formie krótkiego wideo. Tego typu treści, znane jako treści […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Przeczytaj artykuł
Najlepsi detaliści e-commerce na świecie osiągną 6,56 biliona dolarów w 2025 roku
3 min czytania

Najlepsi detaliści e-commerce na świecie osiągną 6,56 biliona dolarów w 2025 roku

Najnowszy raport Retail Week dostarcza nowych informacji rynkowych na temat największych firm zajmujących się handlem elektronicznym. Ciągłe poszukiwanie przez konsumentów opłacalnych opcji zakupów skłoniło czołowych sprzedawców detalicznych do opracowania strategii cyfrowych, które z powodzeniem przyciągają klientów z powrotem do ich wirtualnych koszyków. Branża e-commerce nadal szybko się rozwija, ponieważ analitycy przewidują, że w 2025 r. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+