3 min czytania

Eksponować produkty na spersonalizowanym tle? Nowe funkcje Pinteresta wyglądają obiecująco

Pinterest wprowadza kilka narzędzi i funkcji opartych na sztucznej inteligencji. Mają one na celu poprawę treści kreatywnych, skuteczności kampanii i zapewnienie bezpieczeństwa marki. Dzięki Laboratorium reklam na Pintereście wybrane marki mogą eksperymentować z nowymi narzędziami kreatywnymi i reklamowymi.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Eksponować produkty na spersonalizowanym tle? Nowe funkcje Pinteresta wyglądają obiecująco
Źródło: Pinterest

Tworzenie spersonalizowanych teł

Atrakcyjne obrazy, które odzwierciedlają indywidualne gusta każdego? Marzenie staje się rzeczywistością: Pinterest eksperymentuje ze spersonalizowanym generowaniem tła przy użyciu własnego modelu sztucznej inteligencji. To narzędzie wykorzystuje obszerne dane z wyszukiwania wizualnego i gustu. Na przykład, zamiast wyświetlać produkt na zwykłym białym tle, narzędzie może generować tła odpowiadające preferencjom estetycznym użytkownika.

Nowy sposób wizualnego kuratorstwa za pomocą kolaży

Reklamerzy mogą teraz tworzyć i promować kolaże. Ten format pozwala użytkownikom na interakcję z kolażem, dotykanie oznaczonych produktów i dowiedzenie się więcej o marce i jej ofercie. Wstępne testy z markami takimi jak Wayfair wykazały obiecujące wyniki, a kolaże zapewniają o 28% wyższy efektywny koszt kliknięcia (CPC) i 5,4-krotnie wyższe zaangażowanie w porównaniu z testami porównawczymi w handlu detalicznym.

Pinterest Performance+: Zwiększ skuteczność kampanii

Pinterest Performance+ to zestaw narzędzi do automatyzacji i sztucznej inteligencji zaprojektowanych w celu uproszczenia tworzenia ukierunkowanych kampanii i poprawy wydajności reklamodawców. Obecnie w zamkniętej wersji beta Performance+ integruje najnowsze możliwości sztucznej inteligencji i automatyzacji, aby pomóc marketerom zwiększyć skuteczność kampanii. Wstępne testy wykazały znaczną poprawę kosztu pozyskania (CPA) w kampaniach konwersji i sprzedaży katalogowej oraz skrócenie czasu tworzenia kampanii o 50%.

Source: Pinterest

Bezpieczeństwo marki

Pinterest wzmacnia również swoje zaangażowanie w bezpieczeństwo marki poprzez rozszerzone środki i nowe partnerstwa.

W oświadczeniu Pinterest powiedział:

„Nawiązaliśmy współpracę z Integral Ad Science (IAS), aby zapewnić pomiar bezpieczeństwa marki na wszystkich rynkach, na których można zarabiać, zgodnie z ramami Global Alliance for Responsible Media (GARM) w ramach ogólnej jakości mediów Pinteresta. Oparta na sztucznej inteligencji technologia multimedialna IAS wykorzystuje uczenie maszynowe do analizowania pojedynczych obrazów, łącząc sygnały obrazu, dźwięku i tekstu w celu dokładnej klasyfikacji Pinów na dużą skalę”.

Innowacje Pinteresta w sieciach społecznościowych oferują nowe możliwości ulepszania strategii marketingowych e-commerce. Eksperymentując z nowymi narzędziami kreatywnymi, optymalizując skuteczność kampanii i dbając o bezpieczeństwo marki, menedżerowie mediów społecznościowych mogą skuteczniej wykorzystywać Pinteresta do zwiększania zaangażowania i sprzedaży.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego
3 min czytania

Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego

Okres od 26 grudnia do połowy stycznia, znany w kręgach marketingowych jako Q5, stanowi często pomijaną kopalnię możliwości dla marek. Podczas gdy wiele firm kończy swoje działania marketingowe po świątecznej gorączce, ten „ukryty kwartał” oferuje wyjątkowe korzyści dla tych, którzy rozumieją jego potencjał.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+