3 min czytania

Eksponować produkty na spersonalizowanym tle? Nowe funkcje Pinteresta wyglądają obiecująco

Pinterest wprowadza kilka narzędzi i funkcji opartych na sztucznej inteligencji. Mają one na celu poprawę treści kreatywnych, skuteczności kampanii i zapewnienie bezpieczeństwa marki. Dzięki Laboratorium reklam na Pintereście wybrane marki mogą eksperymentować z nowymi narzędziami kreatywnymi i reklamowymi.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Eksponować produkty na spersonalizowanym tle? Nowe funkcje Pinteresta wyglądają obiecująco
Źródło: Pinterest

Tworzenie spersonalizowanych teł

Atrakcyjne obrazy, które odzwierciedlają indywidualne gusta każdego? Marzenie staje się rzeczywistością: Pinterest eksperymentuje ze spersonalizowanym generowaniem tła przy użyciu własnego modelu sztucznej inteligencji. To narzędzie wykorzystuje obszerne dane z wyszukiwania wizualnego i gustu. Na przykład, zamiast wyświetlać produkt na zwykłym białym tle, narzędzie może generować tła odpowiadające preferencjom estetycznym użytkownika.

Nowy sposób wizualnego kuratorstwa za pomocą kolaży

Reklamerzy mogą teraz tworzyć i promować kolaże. Ten format pozwala użytkownikom na interakcję z kolażem, dotykanie oznaczonych produktów i dowiedzenie się więcej o marce i jej ofercie. Wstępne testy z markami takimi jak Wayfair wykazały obiecujące wyniki, a kolaże zapewniają o 28% wyższy efektywny koszt kliknięcia (CPC) i 5,4-krotnie wyższe zaangażowanie w porównaniu z testami porównawczymi w handlu detalicznym.

Pinterest Performance+: Zwiększ skuteczność kampanii

Pinterest Performance+ to zestaw narzędzi do automatyzacji i sztucznej inteligencji zaprojektowanych w celu uproszczenia tworzenia ukierunkowanych kampanii i poprawy wydajności reklamodawców. Obecnie w zamkniętej wersji beta Performance+ integruje najnowsze możliwości sztucznej inteligencji i automatyzacji, aby pomóc marketerom zwiększyć skuteczność kampanii. Wstępne testy wykazały znaczną poprawę kosztu pozyskania (CPA) w kampaniach konwersji i sprzedaży katalogowej oraz skrócenie czasu tworzenia kampanii o 50%.

Source: Pinterest

Bezpieczeństwo marki

Pinterest wzmacnia również swoje zaangażowanie w bezpieczeństwo marki poprzez rozszerzone środki i nowe partnerstwa.

W oświadczeniu Pinterest powiedział:

„Nawiązaliśmy współpracę z Integral Ad Science (IAS), aby zapewnić pomiar bezpieczeństwa marki na wszystkich rynkach, na których można zarabiać, zgodnie z ramami Global Alliance for Responsible Media (GARM) w ramach ogólnej jakości mediów Pinteresta. Oparta na sztucznej inteligencji technologia multimedialna IAS wykorzystuje uczenie maszynowe do analizowania pojedynczych obrazów, łącząc sygnały obrazu, dźwięku i tekstu w celu dokładnej klasyfikacji Pinów na dużą skalę”.

Innowacje Pinteresta w sieciach społecznościowych oferują nowe możliwości ulepszania strategii marketingowych e-commerce. Eksperymentując z nowymi narzędziami kreatywnymi, optymalizując skuteczność kampanii i dbając o bezpieczeństwo marki, menedżerowie mediów społecznościowych mogą skuteczniej wykorzystywać Pinteresta do zwiększania zaangażowania i sprzedaży.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Najlepsze narzędzia i strategie marketingowe w mediach społecznościowych dla małych firm
8 min czytania

Najlepsze narzędzia i strategie marketingowe w mediach społecznościowych dla małych firm

Małe firmy muszą stworzyć strategiczny plan, który dopasuje odpowiednie narzędzia i platformy do odpowiednich formatów treści, aby dotrzeć do odbiorców i zwiększyć sprzedaż. Niniejszy przewodnik zawiera praktyczne informacje na temat najważniejszych narzędzi marketingowych w mediach społecznościowych wraz ze sprawdzonymi strategiami i konkretnymi przykładami, które pomogą Twojej marce e-commerce odnieść sukces w mediach społecznościowych.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+