3 min czytania

Dognet 2.0: Najlepsza sieć afiliacyjna w Europie Środkowej uruchamia nową platformę

Po trzech latach przygotowań Dognet wkracza w nową erę technologii. Po udanej migracji wydawców, 20 maja rozpocznie się kolejny etap: reklamodawcy dołączą do zmodernizowanego systemu Dognet 2.0. Zbudowana we własnym zakresie platforma oferuje większą elastyczność, ulepszone raportowanie i szybszą adaptację do stale zmieniającego się rynku - z korzyścią dla tysięcy partnerów w całej Europie.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Dognet 2.0: Najlepsza sieć afiliacyjna w Europie Środkowej uruchamia nową platformę
Źródło: Canva

Dognet pokonał lukę technologiczną, rozwijając własną platformę

Przez lata sieć działała na gotowej platformie Post Affiliate Network, która dobrze służyła rynkowi wschodnioeuropejskiemu. Jednak wraz z szybkim rozwojem pojawiły się nowe wyzwania: więcej kampanii, nowe terytoria i wyższe oczekiwania klientów. W 2021 roku podjęto decyzję o zbudowaniu niestandardowej platformy od podstaw. Po rygorystycznym okresie rozwoju, testowania i udoskonalania, Dognet 2.0 jest teraz na żywo zbudowany, aby zaspokoić potrzeby reklamodawców i wydawców w całej Europie Środkowo-Wschodniej i na Bałkanach.

Łatwiejsze zarządzanie kampaniami, głębszy wgląd i większa elastyczność

Nowy system zmienia sposób śledzenia wyników kampanii afiliacyjnych. Kluczowym usprawnieniem jest wykorzystanie linków przekierowujących, które umożliwiają pełną kontrolę nad parametrami UTM. Funkcja ta umożliwia dokładniejsze śledzenie konwersji w GA4 i bardziej efektywne monitorowanie ogólnego ruchu. Dognet 2.0 wprowadza szczegółowe śledzenie wydajności aż do projektu każdego wydawcy – nietylko na poziomie konta. Funkcja ta zapewnia reklamodawcom precyzyjny wgląd w to, które konkretne witryny lub podprojekty zapewniają sukces. Chociaż tego typu analiza była możliwa już wcześniej, Dognet 2. 0 przenosi tę funkcję na zupełnie nowy poziom.Dognet 2.0 oferuje również:

  • Zaawansowane raportowanie i bardziej intuicyjny system administracyjny,
  • Większą elastyczność w ustawieniach kampanii,
  • Szczegółowy wgląd w wyniki poszczególnych wydawców,
  • Dostęp do statystyk za pośrednictwem interfejsu API REST,
  • Możliwość dostosowania funkcjonalności

Migracja osiąga swój szczyt – migracja reklamodawców rozpoczyna się 20 maja

Po płynnej migracji wydawców na początku tego roku, Dognet informuje, że większość z nich została pomyślnie wdrożona. Od 20 maja również reklamodawcy uzyskają dostęp do nowego systemu administracyjnego. Wszystko, co muszą zrobić, to zalogować się lub zaktualizować swoje połączenia API z systemami wewnętrznymi. Cała sieć będzie działać na Dognet 2.0 najpóźniej do września, przygotowując grunt pod wdrożenie nowych usług w 2026 roku.

Przyszłość Dognet wykracza poza marketing afiliacyjny

Wraz z uruchomieniem platformy Dognet ma teraz pełną kontrolę nad swoim planem rozwoju, wolnymod ograniczeń zewnętrznych dostawców, ich priorytetów lub harmonogramów. Sieć planuje wprowadzić swoje pierwsze produkty poza tradycyjną przestrzenią afiliacyjną jeszcze w tym roku. W ten sposób Dognet pozycjonuje się nie tylko jako sieć marketingu efektywnościowego, ale także jako firma technologiczna sama w sobie.

„Miałem do wyboru: sprzedać firmę lub stawić czoła poważnemu wyzwaniu technologicznemu. Wybrałem trudniejszą ścieżkę. Dziś jestem przekonany, że zniwelowaliśmy lukę technologiczną i zbudowaliśmy silne fundamenty na przyszłość” – mówi Štefan Polgári, założyciel Dognet.

Informacja prasowa

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
WhatsApp po cichu wprowadza reklamy dla 2 miliardów użytkowników
3 min czytania

WhatsApp po cichu wprowadza reklamy dla 2 miliardów użytkowników

Meta właśnie złamała kod czegoś, co wydawało się niemożliwe: zarabiania na WhatsApp bez niszczenia tego, co użytkownicy kochają w nim najbardziej. WhatsApp, który obsługuje ponad 2 miliardy użytkowników na całym świecie, właśnie ogłosił coś, co zasadniczo zmieni sposób, w jaki korzystamy z aplikacji. I szczerze mówiąc, większość ludzi tego nie zauważy.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% kupujących odkrywa nowe marki w sklepie TikTok.
5 min czytania

83% kupujących odkrywa nowe marki w sklepie TikTok.

8 milionów godzin strumieniowych zakupów na żywo, 70 milionów produktów i jeden oszałamiający fakt: większość klientów znajduje marki, o których istnieniu nigdy nie wiedzieli. To nie tylko wzrost – to całkowite zakłócenie rynku, zgodnie z najnowszymi danymi dotyczącymi wydajności TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress rzuca wyzwanie Amazon z nową europejską siecią realizacji zamówień
3 min czytania

AliExpress rzuca wyzwanie Amazon z nową europejską siecią realizacji zamówień

Chiński gigant rynkowy, AliExpress, właśnie nabył 10 magazynów w całej Europie, obiecując 7-dniową dostawę, aby konkurować z Amazon, Temu i Shein. Oto, co oznacza to dla milionów europejskich kupujących. Według doniesień EcommerceNews, ten rozwój może zmienić sposób, w jaki Europejczycy robią zakupy online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+