2 min czytania

Dobry, zły i brzydki: czego Brytyjczycy oczekują od recenzji online

Niedawne badanie (dane zebrane od 1,002 konsumentów w Wielkiej Brytanii w kwietniu 2024 r.) przeprowadzone przez Capital on Tap ujawniło, co sprawia, że ludzie zostawiają recenzje online, dobre lub złe. 46% Brytyjczyków nie kupiłoby od firmy, gdyby recenzja mówiła, że to bzdura.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Dobry, zły i brzydki: czego Brytyjczycy oczekują od recenzji online
Źródło: Depositphotos

Głównym powodem, dla którego ludzie zostawiają negatywne recenzje, jest słaby produkt lub usługa, 72% osób zrobiłoby to w takiej sytuacji. Ale nie chodzi tylko o sam produkt, 69% wystawiłoby negatywną recenzję, gdyby miało złe doświadczenia z firmą krajową, a 66% z małą firmą.

Co ciekawe, Brytyjczycy są bardziej wyrozumiali dla małych firm niż dla większych. Belfast jest miastem, które najprawdopodobniej zostawi negatywną recenzję, zrobi to 90% mieszkańców. Na kolejnych miejscach plasują się Bristol i Brighton, odpowiednio 88% i 84%.

Source: Capitalontap.com

Ale Brighton jest również miastem, które najprawdopodobniej zostawi pozytywne recenzje, 94% mieszkańców zrobiłoby to we wszystkich sytuacjach zakupowych. Jeśli chodzi o to, co napędza pozytywne recenzje, kluczowy jest dobry stosunek jakości do ceny, 84% osób zostawiłoby pozytywną recenzję, gdyby uważali, że produkt lub usługa ma dobrą wartość. Ważna jest również dobra obsługa klienta, 83% osób zostawiłoby pozytywną recenzję, gdyby firma oferowała doskonałą obsługę.

Alex Miles, dyrektor operacyjny w Capital on Tap, mówi, że negatywne recenzje mogą mieć duży wpływ na zachowania konsumentów. Radzi właścicielom firm, aby nie ignorowali negatywnych opinii, ale wykorzystali je jako okazję do rozwiązania problemu i pokazania potencjalnym klientom, że zależy im na indywidualnych doświadczeniach. Zachęcaj do recenzji, czyniąc ten proces łatwym i osobistym.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Wpływ handlu detalicznego na zrównoważony rozwój: pokolenie Z napędza zmiany w branży FMCG
2 min czytania

Wpływ handlu detalicznego na zrównoważony rozwój: pokolenie Z napędza zmiany w branży FMCG

Zrównoważony rozwój handlu detalicznego stał się krytycznym problemem dla sektora FMCG , ponieważ pokolenie Z staje się kluczową grupą konsumentów. Wejście pokolenia Z na rynek pracy, z ich silnymi przekonaniami dotyczącymi ochrony środowiska, wywiera presję na sprzedawców detalicznych i firmy FMCG, aby lepiej zrozumieli konsekwencje zmian klimatycznych dla konsumentów, kupujących i kategorii produktów. Ta zmiana […]

Przeczytaj artykuł
Wzrost popularności marek skierowanych bezpośrednio do konsumenta (DTC) w Europie
4 min czytania

Wzrost popularności marek skierowanych bezpośrednio do konsumenta (DTC) w Europie

W ostatnich latach marki Direct-to-Consumer (DTC) zyskały znaczną popularność w Europie. Ten model biznesowy, który polega na tym, że marki sprzedają bezpośrednio klientom za pośrednictwem swoich kanałów online, skutecznie omija tradycyjnych pośredników detalicznych, takich jak domy towarowe czy marketplace’y. W związku z tym marki DTC zasadniczo przekształciły krajobraz handlu detalicznego, koncentrując się na spersonalizowanych doświadczeniach, […]

Przeczytaj artykuł
Jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmienią obsługę klienta
4 min czytania

Jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmienią obsługę klienta

Z badania przeprowadzonego przez Zendesk wynika, że doświadczenia klientów wkrótce ulegną dużym zmianom. Menedżerowie uważają, że w ciągu najbliższych trzech lat automatyzacja i sztuczna inteligencja całkowicie zmienią doświadczenia klientów. W rzeczywistości 80% z nich uważa, że standard CX już nie będzie istniał.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+