3 min czytania

Digital-First Zillennials zmieniają krajobraz handlu detalicznego dzięki unikalnym preferencjom zakupowym

Urodzeni w latach 1991-1999 młodsi konsumenci z pokolenia millenialsów i starsze pokolenie Z częściej niż jakakolwiek inna grupa wiekowa wybierają produkty detaliczne kupując tylko online. Według ostatnich badań przeprowadzonych przez PYMNTS Intelligence, ta grupa wiekowa jest najmniej skłonna do robienia zakupów tylko w sklepie stacjonarnym, a najchętniej kupuje towary detaliczne wyłącznie online. Badanie oferuje również zrozumienie różnic w czterech różnych grupach osobowości zillennialnych: darczyńcach, darmowych, budujących bogactwo i dbających o budżet.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Digital-First Zillennials zmieniają krajobraz handlu detalicznego dzięki unikalnym preferencjom zakupowym
Źródło: Depositphotos

Na poziomie 37%, więcej niż pokolenie Z spoza ZILLENNIAL (34%) i millenialsi spoza ZILLENNIAL (34%), zillennialsi wyróżniają się najwyższym wskaźnikiem konsumentów detalicznych korzystających wyłącznie z technologii cyfrowych. Podobnie, w porównaniu z millenialsami z pokolenia Z i millenialsami, którzy nie są obywatelami Zillenni, mieszkańcy Niemiec są najmniej skłonni do preferowania osobistych zakupów detalicznych (29%) w porównaniu z 32%.

Opierając się na tym, w jaki sposób każdy respondent wykorzystałby nieoczekiwaną gratkę równą połowie swojej regularnej miesięcznej pensji, PYMNTS Intelligence nakreśla cztery odrębne osobowości dla tego pokolenia: zorientowane na budżet, budujące bogactwo, wydające pieniądze i dające. Grupy te mają nieco inne upodobania dotyczące zakupów detalicznych, co ma znaczące implikacje dla strategii marketingu cyfrowego i internetowego . Na przykład 39% osób dbających o budżet wolałoby kupować zarówno online, jak i osobiście, prawdopodobnie dlatego, że są chętni do polowania na najlepsze oferty. Tylko 15% dawców stosuje ten wzorzec; 53% tej grupy robi zakupy tylko online.

Duży wpływ na produkty detaliczne mają zillenniale, grupa klientów bardziej skłonna do zakupów online. Osobiste rekomendacje wydają się być ważniejsze dla ich wyborów zakupowych niż dla millenialsów, ale mniej niż dla pokolenia Z. Wśród pokolenia Z reklamy w mediach społecznościowych mają również największy zasięg; zillennials na poziomie 35% Dla zillennials innymi ważnymi elementami są celebryci i influencerzy, spersonalizowane rekomendacje cyfrowe i marketing internetowy.

Aktywni konsumenci, zillennials, mogą być przekonani przez kilka punktów sprzedaży. Dla wszystkich osobowości osobiste rekomendacje mają ogromny wpływ; Ale dla oszczędnych zillennials, na poziomie 42%, stają się one jeszcze ważniejsze. Grupa ze świadomością budżetową wykazuje również ponadprzeciętny wpływ spersonalizowanych rekomendacji cyfrowych i publikacji online. W przypadku osób budujących bogactwo, reklamy w mediach społecznościowych mają ponadprzeciętną siłę przyciągania na poziomie 38%.

Wybierając sklepy, zillenniale zazwyczaj dają lepsze koszty na pierwszym miejscu niż wybór marki. Spośród nich 41% uważa, że dostępność marek, które im się podobają, jest mniej istotna niż ceny. Tylko 21% odpowiada w przeciwnym kierunku. W przypadku pokolenia Z ten trend pozostaje prawdziwy; Jednak odsetek millenialsów, dla których cena jest priorytetem, spada do 36%.

Największe segmenty konsumentów zarówno zorientowanych na markę, jak i zorientowanych na ceny można znaleźć wśród zillenniali i pokolenia Z. W przypadku zillenniali z ograniczonym budżetem ceny są bardzo ważne; 45% z nich twierdzi, że jest to ich pierwsza myśl. Chociaż na pierwszym miejscu znajdują się znaczące udziały w marce, twórcy bogactwa i osoby wydające wolne pieniądze nadal stawiają ceny na pierwszym miejscu.

Ostatecznie sprzedawcy detaliczni dążący do tego rozwijającego się rynku muszą zrozumieć różnice między zillennialami a ich odpowiednikami z pokolenia Z i milenialsów poprzez skuteczne strategie marketingu cyfrowego i internetowego .

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
WhatsApp po cichu wprowadza reklamy dla 2 miliardów użytkowników
3 min czytania

WhatsApp po cichu wprowadza reklamy dla 2 miliardów użytkowników

Meta właśnie złamała kod czegoś, co wydawało się niemożliwe: zarabiania na WhatsApp bez niszczenia tego, co użytkownicy kochają w nim najbardziej. WhatsApp, który obsługuje ponad 2 miliardy użytkowników na całym świecie, właśnie ogłosił coś, co zasadniczo zmieni sposób, w jaki korzystamy z aplikacji. I szczerze mówiąc, większość ludzi tego nie zauważy.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
83% kupujących odkrywa nowe marki w sklepie TikTok.
5 min czytania

83% kupujących odkrywa nowe marki w sklepie TikTok.

8 milionów godzin strumieniowych zakupów na żywo, 70 milionów produktów i jeden oszałamiający fakt: większość klientów znajduje marki, o których istnieniu nigdy nie wiedzieli. To nie tylko wzrost – to całkowite zakłócenie rynku, zgodnie z najnowszymi danymi dotyczącymi wydajności TikTok Shop.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AliExpress rzuca wyzwanie Amazon z nową europejską siecią realizacji zamówień
3 min czytania

AliExpress rzuca wyzwanie Amazon z nową europejską siecią realizacji zamówień

Chiński gigant rynkowy, AliExpress, właśnie nabył 10 magazynów w całej Europie, obiecując 7-dniową dostawę, aby konkurować z Amazon, Temu i Shein. Oto, co oznacza to dla milionów europejskich kupujących. Według doniesień EcommerceNews, ten rozwój może zmienić sposób, w jaki Europejczycy robią zakupy online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+