3 min czytania

Brytyjski rynek e-commerce rośnie o 12,6% do 2025 r.

Według danych Trade.gov, sektor e-commerce w Wielkiej Brytanii odnotowuje niezwykły wzrost, z prognozowanym rocznym wzrostem o 12,6% do 2025 r., co plasuje go jako trzeci co do wielkości rynek na świecie po Stanach Zjednoczonych i Chinach.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Brytyjski rynek e-commerce rośnie o 12,6% do 2025 r.
Źródło: Depositphotos

Rozwój cyfrowy: 36% wzrost sprzedaży online w Wielkiej Brytanii

Sprzedaż online w Wielkiej Brytanii wzrosła o 36% w 2022 roku, co stanowi największy roczny wzrost od 2007 roku. Populacja licząca 67,7 miliona, 71,8 miliona połączeń telefonicznych, około 66 milionów użytkowników Internetu i 57 milionów aktywnych użytkowników mediów społecznościowych to tylko niektóre z kluczowych statystyk cyfrowych Wielkiej Brytanii.

Ta cyfrowa dojrzałość znajduje odzwierciedlenie w różnorodnej gamie produktów i usług, które brytyjscy konsumenci kupują online.

  • Moda, elektronika, zabawki, hobby i majsterkowanie, uroda, zdrowie i pielęgnacja, meble, media oraz żywność i napoje należą do czołowych towarów i usług e-commerce w Wielkiej Brytanii.
  • Tesco.com i Sainsbury’s.co.uk to kolejni po Amazon.co.uk najwięksi gracze na brytyjskim rynku e-commerce.
  • Zakupy online napędzają zachowania konsumentów, ponieważ oferują najlepsze ceny i oferty.
  • Klienci coraz częściej zwracają się do Internetu w poszukiwaniu usług związanych z modą, elektroniką użytkową, domem i ogrodem, zdrowiem i urodą oraz podróżami.
  • Karty Visa i MasterCard są powszechnie akceptowane, a praktycznie wszyscy sprzedawcy internetowi z siedzibą w Wielkiej Brytanii akceptują karty kredytowe lub debetowe.

Bezpieczeństwo i przepisy kształtują handel cyfrowy w Wielkiej Brytanii

Konsumenci w Wielkiej Brytanii stają się jednak coraz bardziej świadomi kradzieży tożsamości online i zazwyczaj dokonują transakcji tylko na bezpiecznych stronach internetowych. Zakupy smartfonów stanowią obecnie ponad dwie trzecie całej sprzedaży e-commerce, przewyższając zakupy tabletów.

Prawa własności intelektualnej (IPR) są dobrze chronione przez brytyjski system prawny, a procedury egzekwowania prawa są na równi z tymi w USA. Firmy muszą przestrzegać przepisów dotyczących handlu elektronicznego i innych wymogów prawnych, które mają zastosowanie do umów online.

Perspektywy na przyszłość: Droga Wielkiej Brytanii do przywództwa w cyfrowym handlu detalicznym

Krajobraz handlu elektronicznego w Wielkiej Brytanii wykazuje solidny wzrost i zaawansowaną infrastrukturę cyfrową, wspieraną przez silną ochronę konsumentów i ramy prawne.

Dzięki zakupom napędzanym smartfonami dominującym w sprzedaży, bezpiecznym systemom płatności i kompleksowej ochronie własności intelektualnej zgodnej ze standardami amerykańskimi, rynek jest dobrze przygotowany do dalszej ekspansji.

Ponieważ konsumenci coraz częściej stawiają na zakupy online ze względu na konkurencyjne ceny i wygodę w różnych sektorach, od mody po artykuły spożywcze, brytyjski rynek e-commerce jest gotowy do umocnienia swojej pozycji jako światowego lidera w cyfrowym handlu detalicznym.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych
4 min czytania

Brytyjscy detaliści w obliczu rosnących zagrożeń cybernetycznych

Ostatnio trzy duże brytyjskie marki detaliczne – Marks & Spencer, Co-op i Harrods – padły ofiarą rozległych cyberataków, które znacząco zakłóciły ich działalność i ujawniły poważne luki w zabezpieczeniach ich systemów informatycznych. Incydenty te uwypuklają rosnące zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, przed którymi stoi brytyjski sektor detaliczny, podkreślając pilną potrzebę silniejszej ochrony, ponieważ cyberprzestępcy coraz częściej atakują […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym? Spojrzenie na handel transgraniczny w Europie
3 min czytania

Które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym? Spojrzenie na handel transgraniczny w Europie

Najnowsze wyniki badania European Commerce Database (ECDB) ujawniają uderzające regionalne wzorce w zakresie tego, w jaki sposób różne kraje europejskie współpracują z międzynarodowymi sprzedawcami internetowymi i które kraje europejskie najbardziej polegają na zagranicznym handlu elektronicznym. Analiza ta bada różne stopnie przyjęcia transgranicznego handlu elektronicznego na całym kontynencie, przy jednoczesnym zachowaniu integralności podstawowych danych rynkowych.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+