Artykuły i aktualności na temat Marketing e-commerce

Potrzeby klientów i znaczenie filtrów w sklepach internetowych
3 min czytania

Potrzeby klientów i znaczenie filtrów w sklepach internetowych

Czy kiedykolwiek czułeś się zagubiony w sklepie fizycznym bez wyraźnie oznaczonych alejek, szukając tylko jednego lub dwóch przedmiotów? W świecie online możemy uniknąć tej frustracji dzięki potężnemu narzędziu – filtrom. Są tak pomocne, że mogą natychmiast zwiększyć interakcję i umieścić potrzeby klienta we właściwym miejscu.

Przeczytaj artykuł
Jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmienią obsługę klienta
4 min czytania

Jak automatyzacja i sztuczna inteligencja zmienią obsługę klienta

Z badania przeprowadzonego przez Zendesk wynika, że doświadczenia klientów wkrótce ulegną dużym zmianom. Menedżerowie uważają, że w ciągu najbliższych trzech lat automatyzacja i sztuczna inteligencja całkowicie zmienią doświadczenia klientów. W rzeczywistości 80% z nich uważa, że standard CX już nie będzie istniał.

Przeczytaj artykuł
Wpływ stron produktowych na współczynnik konwersji e-commerce
2 min czytania

Wpływ stron produktowych na współczynnik konwersji e-commerce

Strony produktowe stanowią filar taktyki sprzedaży online na nowoczesnym rynku cyfrowym. Często określane jako strony szczegółów produktu (PDP), strony te są miejscem, w którym konsumenci decydują, co najważniejsze. Maksymalizacja dochodów na platformach stacjonarnych i mobilnych zależy najpierw od optymalizacji tych witryn zarówno pod kątem marek, jak i sklepów.

Przeczytaj artykuł
Czy TikTok na nowo definiuje olimpiadę i e-commerce?
3 min czytania

Czy TikTok na nowo definiuje olimpiadę i e-commerce?

Sieć społecznościowa TikTok stała się platformą w erze cyfrowej, przekształcając naszą konsumpcję wideo, szczególnie podczas dużych wydarzeń, takich jak Igrzyska Olimpijskie. Bardziej niż jakiekolwiek inne igrzyska, Igrzyska Olimpijskie w Paryżu w 2024 roku przekształciły się w „Igrzyska Olimpijskie TikTok”, podkreślając wielką moc i zasięg platformy.

Przeczytaj artykuł
Jak zwiększyć sprzedaż z okazji powrotu do szkoły?
3 min czytania

Jak zwiększyć sprzedaż z okazji powrotu do szkoły?

Rodzice przygotowują się na gorączkę zakupów z okazji powrotu do szkoły o tej porze roku, kiedy szkolne dzwonki są gotowe do bicia. Inteligentne sklepy zdają sobie sprawę, że nigdy nie jest za wcześnie, aby zacząć przygotowywać się do tego kluczowego sezonu sprzedaży.

Przeczytaj artykuł
Rośnie liczba napraw sprzętu AGD. Dotyczy to również handlu elektronicznego
3 min czytania

Rośnie liczba napraw sprzętu AGD. Dotyczy to również handlu elektronicznego

Nowe przepisy dotyczące napraw zaproponowane przez Unię Europejską przyniosą duże zmiany nie tylko dla klientów, ale także dla firm. Koalicja Right to Repair Europe (Prawo do naprawy Europy ), reprezentująca ponad 140 organizacji z 24 krajów europejskich, opracowała nowe wytyczne. Dodatkowo wpływ na rozwój sytuacji będą miały niektóre sektory e-commerce.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+