Artykuły i aktualności na temat Marketing B2B

Nowe spostrzeżenia na temat kampanii B2B na LinkedIn
2 min czytania

Nowe spostrzeżenia na temat kampanii B2B na LinkedIn

Ci, którzy chcą odnieść sukces w marketingu B2B, muszą zrozumieć potrzeby i motywacje innych firm. W przeciwieństwie do marketingu B2C, który często działa z impulsami emocjonalnymi, marketing B2B opiera się na długotrwałych relacjach, zaufaniu i profesjonalnej wiedzy. Oznacza to, że strategia musi być dopasowana do każdego klienta. Jednym słowem jest naprawdę różnorodna.

Przeczytaj artykuł
Strategia pozyskiwania klientów B2B: równowaga między podejściem cyfrowym a tradycyjnym
3 min czytania

Strategia pozyskiwania klientów B2B: równowaga między podejściem cyfrowym a tradycyjnym

Organizacje marketingowe B2B opracowały holistyczne podejście do pozyskiwania klientów, które nie opiera się już w dużym stopniu na osobistym kontakcie. Te nowoczesne strategie pozyskiwania klientów B2B obejmują zróżnicowaną mieszankę kanałów cyfrowych i tradycyjnych, odzwierciedlając zmieniający się krajobraz interakcji biznesowych. Od wykorzystania mediów społecznościowych i reklamy cyfrowej po ożywienie roli wydarzeń na żywo i programów partnerskich, […]

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+