
Chińscy sprzedawcy będą mogli wysyłać towary bezpośrednio do amerykańskich konsumentów. Amazon obiecuje dostawę w ciągu dziewięciu do jedenastu dni. Oczekuje się, że produkty zaczną pojawiać się jesienią tego roku, chociaż dokładna data premiery nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona.
„Sklep będzie bezpośrednio konkurował z Temu i Shein, dwiema nowymi witrynami e-commerce powiązanymi z Chinami, które zyskały popularność w USA” – donosi CNBC.
Strategia Amazona obejmuje prezentowanie niemarkowych produktów w cenie poniżej 20 USD, takich jak masażery do twarzy czy etui na telefony. Podobnie jak Shein, inicjatywa ma na celu zaoszczędzenie pieniędzy sprzedawców poprzez produkcję przedmiotów w małych partiach. Większe partie będą produkowane, gdy popyt na niektóre artykuły będzie wyższy.
Amazon stara się przyciągnąć więcej chińskich sprzedawców. Świadczy o tym niedawne otwarcie centrum innowacji w Shenzhen i obniżenie opłat za tanią odzież. Liczba przedmiotów sprzedawanych przez chińskich sprzedawców na Amazon wzrośnie o ponad 20% do 2023 roku, przy znacznym wzroście liczby sprzedawców o wysokich dochodach.