2 min czytania

Amazon znalazł własny sposób na tanie chińskie towary

Amazon niedawno negocjował warunki z chińskimi sprzedawcami. Na spotkaniu ujawniła plany stworzenia nowego sklepu z tanią odzieżą, artykułami gospodarstwa domowego i innymi artykułami. Celem jest bezpośrednia konkurencja z popularnymi platformami e-commerce Temu i Shein.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Amazon znalazł własny sposób na tanie chińskie towary
Źródło: Depositphotos

Chińscy sprzedawcy będą mogli wysyłać towary bezpośrednio do amerykańskich konsumentów. Amazon obiecuje dostawę w ciągu dziewięciu do jedenastu dni. Oczekuje się, że produkty zaczną pojawiać się jesienią tego roku, chociaż dokładna data premiery nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona.

„Sklep będzie bezpośrednio konkurował z Temu i Shein, dwiema nowymi witrynami e-commerce powiązanymi z Chinami, które zyskały popularność w USA” – donosi CNBC.

Strategia Amazona obejmuje prezentowanie niemarkowych produktów w cenie poniżej 20 USD, takich jak masażery do twarzy czy etui na telefony. Podobnie jak Shein, inicjatywa ma na celu zaoszczędzenie pieniędzy sprzedawców poprzez produkcję przedmiotów w małych partiach. Większe partie będą produkowane, gdy popyt na niektóre artykuły będzie wyższy.

Amazon stara się przyciągnąć więcej chińskich sprzedawców. Świadczy o tym niedawne otwarcie centrum innowacji w Shenzhen i obniżenie opłat za tanią odzież. Liczba przedmiotów sprzedawanych przez chińskich sprzedawców na Amazon wzrośnie o ponad 20% do 2023 roku, przy znacznym wzroście liczby sprzedawców o wysokich dochodach.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%
4 min czytania

Sprzedaż artykułów spożywczych TikTok wzrosła w tym roku o 120%

Ostatnio na TikTok dzieje się coś szalonego. Lidl, niemiecki supermarket dyskontowy, upuszcza limitowane produkty w sklepie TikTok i wyprzedają się one szybciej niż kiedykolwiek. Ich dubajskie batoniki czekoladowe – te z nadzieniem pistacjowym, na punkcie których wszyscy mają obsesję – sprzedawały się w ilości 72 batonów na sekundę i skończyły się w ciągu 90 minut. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU