2 min czytania

Adobe Express z TikTok Symphony upraszcza tworzenie angażujących treści

Wiesz, o co chodzi - wirusowe filmy z chwytliwą muzyką stają się tak popularne w społeczeństwie, że piosenka zaczyna pojawiać się wszędzie. Niedawnym przykładem jest Pedro, który trafił z TikTok do radia.

Ten artykuł został przetłumaczony dla ciebie przez sztuczną-inteligencję
Adobe Express z TikTok Symphony upraszcza tworzenie angażujących treści
Źródło: TikTok

Adobe Express to program do edycji zdjęć i wideo. Służy przede wszystkim do tworzenia wizualizacji do mediów społecznościowych , ponieważ może między innymi poprawiać jakość obrazu, modyfikować kolory i dodawać efekty. Dodatek TikTok Symphony Assistant jest teraz zawarty w programie, zapewniając dostęp do ponad miliona zatwierdzonych utworów z komercyjnego katalogu muzycznego TikTok.

Dodatek Symphony Assistant zapewnia klientom Adobe Express dostęp do komercyjnej biblioteki muzycznej (CML) TikTok, ułatwiając włączanie muzyki do filmów TikTok. To połączenie zapewnia użytkownikom różnorodną gamę piosenek i dźwięków, ułatwiając włączenie popularnej muzyki do wideo TikTok.

Menedżerowie platform mediów społecznościowych woleliby to:

Dostęp do ogromnej biblioteki muzycznej
Dzięki ponad milionowi piosenek wschodzących i znanych artystów możesz łatwo wybrać idealny utwór, aby ulepszyć swoje posty TikTok.

Licencja uproszczona
Umożliwia szybkie i legalne wykorzystanie muzyki w filmach.

Zaawansowane narzędzia kreatywne
Oprócz muzyki dodatek Symphony Assistant zawiera szablony kreatywne, filmy i zdjęcia Adobe Stock oraz szereg narzędzi do edycji.

Przewodnik dla początkujących TikTok

Symphony Assistant zawiera wskazówki dotyczące najlepszych praktyk i wskazówek, jak odnieść sukces w TikTok. Użytkownicy mogą odkrywać trendy muzyczne i kreatywne istotne dla ich regionu lub rynku, co może pomóc im w tworzeniu angażujących i odpowiednich treści.

Badania i spostrzeżenia

Kreator analizuje najskuteczniejsze reklamy i hashtagi. Może to pomóc w optymalizacji strategii treści. Na przykład wspomniany Pedro prawdopodobnie pojawiłby się w rekomendacjach.

Kreatywne inspiracje

Ta funkcja może pomóc w generowaniu pomysłów na treści w oparciu o aktualne trendy, aby przezwyciężyć blokady twórcze.

Posunięcie to oznacza również oficjalne uznanie Adobe jako partnera kreatywnego TikTok, wzmacniając współpracę między TikTok i Adobe w celu zapewnienia twórcom solidnych narzędzi do tworzenia treści.

Udostępnij artykuł
Podobne artykuły
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych
15 min czytania

Zrozumienie płatnych reklam w mediach społecznościowych

Płatne reklamy w mediach społecznościowych stały się potężnym narzędziem dla firm, które chcą zwiększyć swoją obecność w Internecie i skutecznie angażować docelowych odbiorców. W przeciwieństwie do postów organicznych, płatne reklamy pozwalają markom wykorzystać ogromny zasięg platform mediów społecznościowych do dostarczania dostosowanych wiadomości, które rezonują z określonymi danymi demograficznymi. Ponieważ firmy konkurują o uwagę konsumentów, strategiczne […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Przeczytaj artykuł
Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego
3 min czytania

Q5: Niewykorzystany potencjał marketingowy okresu poświątecznego

Okres od 26 grudnia do połowy stycznia, znany w kręgach marketingowych jako Q5, stanowi często pomijaną kopalnię możliwości dla marek. Podczas gdy wiele firm kończy swoje działania marketingowe po świątecznej gorączce, ten „ukryty kwartał” oferuje wyjątkowe korzyści dla tych, którzy rozumieją jego potencjał.

Przeczytaj artykuł
Bridge Now

Najnowsze wiadomości już TERAZ

10+ nieprzeczytane

10+